• We're not like the others



    In het hartje van New York staat de privéschool St. Michaëls. Voor buitenstaanders lijkt het een normale privéschool zoals er wel meer van zijn in New York, maar niets is minder waar. Om op het St. Michaëls toegelaten te worden moet je namelijk een speciaal iets hebben. Een gave. De leerlingen leren om te gaan met hun gave, maar krijgen daarnaast ook nog andere lessen. Geen normale lessen zoals en Engels en wiskunde, want hun gave is niet het enige wat hun bijzonder maakt. Ze bezitten over magische krachten. Sommige hebben de krachten van hun ouders gekregen, bij anderen was het er gewoon. Niet alle leerlingen bezitten over die krachten. Er zitten ook leerlingen bij die het daglicht niet kunnen verdragen, en leerlingen die eens per maand in een wolf veranderen.

    De school bestaat uit twee afdelingen: De Caligas, daar komen de meest sluwe en listige leerlingen in. De Leonim, waar de meest dappere en moedige leerlingen in zitten.



    De Caligas:
    May Rose White ~ Weerwolf ~ energie 'aftappen' ~ HurtedHeart
    Alexis Freya Johnson ~ heks ~ geestelijk manipuleren ~ Valentino
    Madilaine Jenna Fentum ~ half vampier ~ snel&lenig ~ Space
    - Chayenne Sharona Avery ~ vampier ~emoties manipuleren ~ Ry
    - Ashley Bington ~ weerwolf ~ betoverende zang ~ xJohnnyDepp
    James Andrew Night ~ tovenaar ~ chanteren ~ LikeAWeasley
    Nathan Alexander Daniëls ~ half vampier, half demoon ~illusies vormen ~ Iheartmusicc
    Andy Benedict Jones ~ vampier ~ dingen laten ontploffen ~ xJohnnyDepp
    - Jace Daniël Fox ~ vampier ~ iemands lichaam overnemen ~Talisman
    - gereserveerd ~ Password
    VOL

    De Leonim
    Feline Haven Chase~ Heks ~ Elementen besturen ~ xHeavenlyx
    Alexandra Evenia Odinov ~ heks ~ gave van aarde en natuur ~ TheRumIsGone
    Destiny Milexi Ramirez ~ half heks, half weerwolf ~ telekinese ~IHeartMusicc
    Louise Erika Sweet ~ vampier ~ vliegen ~ RainbowShine
    - Celeste Jade Fox ~ half vampier, half heks ~ ijs ~ Talisman
    Jayden Jason Bright ~ half vampier, half tovenaar ~ immuun voor andermans gaven ~ HurtedHeart
    Damen Areon Jhonson ~ weerwolf ~ verscherpte zintuigen ~ TheRumIsGone
    -Jerry 'Jer' Ralph Moore ~ weerwolf ~ telepathie ~ Password
    - Lucas Justin Porter ~ tovenaar ~ kan onzichtbaar worden ~ xHeavenlyx
    Nog 1 jongen


    Regels:

    -Minimaal 3 regels schrijven
    -16+ is toegestaan
    -Geen 'perfecte' personages
    -Eerst max. 2 personages [jongen en meisje]
    -Liever alleen meedoen als je niet al na 1 topic stopt
    -OOC graag [], () of {}
    -Het zijn twee afdelingen waar rivaliteit tussen is dus ze zijn niet allemaal beste vriendjes van elkaar, juist eerder het tegenovergestelde
    -Ik open de nieuwe topics, ik kom elke dag wel online en als ik een paar dagen weg ben wijs ik iemand anders aan die het topic kan openen.


    Story


    We beginnen de eerste dag naar de zomervakantie, het is dus het begin van een nieuw schooljaar en iedereen komt aan. Iedereen kent elkaar al.

    begane grond
    1e verdieping
    2e verdieping
    3e verdieping


    [ bericht aangepast op 30 april 2012 - 23:40 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Louise Erika Sweet
    Terwijl Celeste zat te denken vulde ik een glas met "wijn". 'De vakantie heb ik doorgebracht met mijn familie, dat betekend dus ook met Jace,'Zei ze. Ik nam even snel een slokje. Het was dus niet moeilijk te raden hoe ze de vakantie vond. 'Die gast doet niks anders dan flirten. Toen die dat bij mij deed had ik hem persoonlijk een klap gegeven!' Zei ik


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Jace Daniël Fox
    Ze schudde haar hoofd en zei toen grijnzend, ‘Dat gaat dit jaar niet werken Fox.’ Ik liet een halve grijns weer zien en sloeg mijn arm om haar schouder, terwijl ik haar dichter tegen me aantrok. ‘Wat gaat niet werken? Met je flirten?’ Alweer moest ik er een beetje om lachen, aangezien ik het maar heel zelden had meegemaakt dat een meisje geen interesse in me toonde. Zou dat nu hetzelfde met May zijn? Automatisch lachte ik er weer om, nee, nee, dat zeker niet.
    ‘Hmm. Ik zou kijken of ik volgend jaar tijdens de vakantie tijd heb.’ Haar gezicht staat vriendelijk en serieus, maar ergens diep binnen in haar ogen merk ik dat ze ergens aan denkt, dat ze misschien ook ergens mee zit. Maar wat? Dat weet ik helaas niet… ‘Ik hoop toch echt van wel, Miss White, ik zou het erg…’ Er gleed een speelse glimlach op mijn lippen en ik keek haar doordringend aan. ‘aangenaam vinden als je kon.’

    Celeste Jade Fox
    'Die gast doet niks anders dan flirten. Toen die dat bij mij deed had ik hem persoonlijk een klap gegeven!' Ze had een glas met "wijn" ingeschonken en ze nam er een slokje van, waardoor er een verfrissende lach mijn mond uitrolde en ik haar hierna aankeek. Met glunderende ogen keek ik haar aan, 'Meen je dat nou echt? En, wat had hij toen gedaan?' Ja, nu wilde ik zeker alles weten, dit kon ik vet tegen hem gebruiken! Al denk ik wel dat hij niet zo snel op zou geven...


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    TheRumIsGone schreef:
    Damen

    'Gaat wel' Andwoord ik glimlachend, zelf al ben ik een weerwolf en hij is halfvampier maakte dat voor ons niks uit, in de vakantie had ik zelf alleen maar doorgetrokken en wat ruzie gehad met een paar leden van een roedel.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jerry 'Jer' Ralph Moore.

    Ze schud direct, overduidelijk haar hoofd. "Precies, en met lekker weer hoor je niet te sporten," Zegt ze en wurm de klassenlijst uit haar broekzak. "Godver," Vloekt ze. "We zitten bij nog zo'n mannelijke slet. Jace, gadver," Zucht de en gaat languit op mijn bed liggen.
    Ik zucht en kijk haar aan. "Fijn," Mompel ik. "Oké, laten we wat anders gaan doen. Ik word gek van deze kleine kamer," Vervolg ik.

    Louise Erika Sweet
    'Meen je dat nou echt? En, wat had hij toen gedaan?' vroeg ze nieuwsgierig.
    Ik dacht even na. Het lag een beetje ver weg in mijn geheugen.
    'het zelfde zoals die bij iedereen doet. Complimentjes geven. "Lief" lachen.
    Ik werd daar een beetje gek van. Ik krijg namelijk al genoeg mensen jongen achter me aan.' Zei ik. Ik had even een lichte terugblik naar vroeger.Toen was het ook Zomer vakantie. iemand zat toen met me te flirten die ik kende. Een jongen waar ik ooit mee op de basisschool had gezeten.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Feline Haven Chase
    Jerry zucht en kijkt me aan. 'Fijn,' mompelt hij.
    'Oke, laten we wat anders gaan doen. Ik word gek van deze kamer,' zegt hij dan.
    Ik knik en laat me van zijn bed afglijden.
    'Wat wil je gaan doen?' Vraag ik. 'We zouden naar buiten kunnen gaan,' stel ik voor.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    May Rose White
    Zijn arm Gaat over mijn schouder en trekt me tegen zich aan. Ik wil me lostrekken, maar ik zou hem plagen. ‘Wat gaat niet werken? Met je flirten?’ Een klein lachje kwam over zijn lippen. 'Nee, Dat gaat niet dit jaar. zelfs als je een arm over mijn schouder doet niet. Je had je kans vorig jaar moeten pakken.' Ik por hem even in zijn buik. Ik meende het wel. Ik zou dit jaar verliefd worden op iemand die dat ook op mij kon. Niet zoals Jace. ‘Ik hoop toch echt van wel, Miss White, ik zou het erg…’ Hij stopte even en er gleed een speelse glimlach op zijn lippen en hij keek haar doordringend aan wat me best zenuwachtig maakte, maar ik liet niets zien. ‘aangenaam vinden als je kon.’ maakte hij zijn zij af. Ik grijns even kort. 'Ik zal kijken wat ik voor je kan doen Meneer Fox.' Zeg ik grinnikend.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Jerry 'Jer' Ralph Moore.

    "Wat wil je gaan doen?" Vraagt ze. "We zouden nar buiten kunnen gaan,"
    Ik knik. "We kunnen op het schoolplein rond gaan hangen of iets in de stad drinken," Zeg ik vrolijk, met een glimlach.

    Celeste
    ‘Hetzelfde zoals die bij iedereen doet. Complimentjes geven. "Lief" lachen. Ik werd daar een beetje gek van. Ik krijg namelijk al genoeg mensen jongens achter me aan.’ Zei ze, en ik begon weer te lachen. ‘Ha! Lekker voor hem, dat zal hem leren!’ Er gleed een grote grijns op mijn gezicht toen ik aan een plannetje dacht. ‘Hey, Louise,’ Een grijns waarvan je wist dat ik een plan had, eentje die goed van pas zou komen. ‘wil je me misschien ergens mee helpen? Ik wil Jace terugpakken voor iets.’ Ze zeggen dat wraak niet goed is, maar Oh, the sweet revenge!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Louise Erika Sweet

    ‘Hey, Louise, wil je me misschien ergens mee helpen? Ik wil Jace terugpakken voor iets.' Een klein glimlach verscheen op haar gezicht. 'Licht eraan. Ik ben niet zo met wraak, maar wel met een goede grap.' Zei ik en nam nog een slok van de "wijn". 'Wat heb je in gedachten?' Vroeg ik nieuwsgierig


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Jace Daniël Fox
    ‘Nee, dat gaat niet dit jaar. Zelfs als je een arm over mijn schouder doet niet. Je had je kans vorig jaar moeten pakken.’ Ze porde me even in mijn buik en ik keek haar voor een seconde niet-begrijpend aan. ‘Wat is het verschil tussen vorig jaar en dit jaar dan?’ Toen gleed er nog een speelse glimlach op mijn lippen, terwijl ik haar weer tegen me aantrok. ‘Je bent nog mooier dan vorig jaar,’ Ik keek weer voor me en liep samen met haar de trap op naar onze leerlingenkamer. ‘Ik zal kijken wat ik voor je kan doen, Meneer Fox,’ zegt ze grinnikend, waarop ik haar alleen een knipoog als antwoord op gaf.


    Celeste Jade Fox
    ‘Ligt eraan, ik ben niet zo met wraak, maar wel met een goede grap. Wat heb je in gedachten?’ Ze nam nog een slok van de “wijn” en door haar kreeg ik er ook trek in, dus schonk ik mijzelf ook wat van het goedje in een glas en nam hier eerst een slok van, voordat ik verder ging.
    ‘Nou, als er nou heel veel meisjes met Jace flirten en een date met ze maken, dan kunnen ze hierna erom “vechten” dat hij van één van hun is. Jace zal moeten kiezen en als hij erachter komt dat het allemaal een grap is, wordt hij vernederd!’ O, de zoete wraak! Ha-ha-ha-ha-ha. Klonk er in mijn gedachten, maar dat ging ik maar niet hardop zeggen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Feline Haven Chase
    'We kunnen op het schoolplein rond gaan hangen of iets in de stad drinken,' zegt hij vrolijk glimlachend.
    'Zullen we in de stad iets gaan drinken?' zeg ik. 'Dan is de kans ook minder groot dat we een Caligas tegen komen,' glimlach ik.

    [ik heb ontdekt dat er nog best wel veel knappe jongens in mijn dorp wonen ^^]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jerry 'Jer' Ralph Moore.

    "Zullen we in de stad iets gaan drinken? Dan is de kans ook minder groot dat we een caligas tegen komen," Glimlacht ze.
    Ik knik. "Ik vind het goed!" Ik spring op van het bed en loop richting de deur. "Dames eerst," Zeg ik met een grijns.

    [Hahahaha. Ik mijn dorp wonen ook wel knappe jongens, maar niet veel..]

    Louise Erika Sweet
    ‘Nou, als er nou heel veel meisjes met Jace flirten en een date met ze maken, dan kunnen ze hierna erom “vechten” dat hij van één van hun is. Jace zal moeten kiezen en als hij erachter komt dat het allemaal een grap is, wordt hij vernederd!’ Vertelde ze. 'En hoe wil je dat doen? Volgens mij heeft hij weer een kort oogje op iemand.' Zei ik. Ik zat zelf te denken om zijn kleren te verstoppen op de hoogste punt van het gebouw, omdat ik zo naartoe kon vliegen zonder kleur scheuren. Of de "wijn" te verwisselen met echte wijn.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Feline Haven Chase
    'Ik vind het goed!' Hij springt van het bed en loopt naar de deur. 'Dames eerst,' grijnst hij. Ik grinnik even en loop dan langs hem heen.
    'Sinds wanneer ben jij zo'n gentlemen?' vraag ik geamuseerd terwijl ik alvast de gang een stukje door loop.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered