• Crescendo High is de meest gewilde artistieke school waar allerlei verschillende mensen met ambitie naar toe willen gaan. Leerlingen kunnen er iets met dans of zang doen, een instrument bespelen (of leren bespelen), maar je kunt ook je weg naar fame maken door te kiezen voor acteur/ actrice of model. Er zijn allerlei wegen die naar Rome leiden, maar het is moeilijk om aangenomen te worden.
    Als je aangenomen bent, zorg er dan wel voor dat je niet in groepjes terecht komt, want net zoals bij elke andere school zijn deze er en die zijn niet altijd even leuk.

De school bezit over verschillende soorten danslokalen en studio’s waarin je kunt oefenen voor het instrument dat je bespeelt of je zangkunsten kunt verbeteren. Er zijn gewone schoollokalen, maar ook een zwembad en een grote kantine als je pauze hebt – of gewoon zin hebt op te spijbelen, wat ik niet aanraad…
    Er is voor de sportieve leerlingen ook nog een groot sportveld buiten de school. Er zijn allerlei lokalen en zalen, bedenk het maar en het is er! Waarschijnlijk is het daarom ook de meest gewilde artistieke school, maar ook vanwege het goede manier van lesgeven.

Boys:
    - Amen Raphael Elyon [Zang] ~ Escritura
    - James Andrew Night [Zang en Gitaar] ~ LikeAWeasley
    - Jermaine Jean Adams [Visagist] ~ Space
    - Nevil "Nev" Felix Hamilton [Tekenen/ Schilderen/ Gitaar] ~ Brutus
    - Christian "Chris" Aiden Hamilton [Dans/ Model] ~ Brutus
    - Taylor Nathaniël Ramirez [Regisseur] ~ IHeartMusicc
    - Dwayne Renolds [Model] ~ Leannan
    - Matthew Drew Anderson [Acteren/ zang] ~ Chaim
    - Alexander Eduward McAlister [Zang/ Instrument] ~ TheRumIsGone
    - Devon Jay O'Carter [Choreografie] ~ justtoknow
    -

Girls:
    - Chayenne Sharona Avery [Actrice] ~ NightShot
    - Nana Shizuko Rose [Zang] ~ Morticia
    - Cheryl Dolores-Ann Mason [Modeontwerpster/ Styliste of Model] ~ Password
    - Leya Eden Barlow [Zang of Dans] ~ xHeavenlyx
    - Elianne Ever Jhonson [Scenario Schrijver] ~ TheRumIsGone
    - Liberty April Ramirez [Van alles] ~ IHeartMusicc
    - Hailey Robberts [Zang] ~ annemellark
    - Elizabeth Grace Harper [Scriptschrijver/ Films regisseren] ~ Niflheim
    - Diana Grace Anderson [Dans, ballet] ~ Leannan
    - Faith Emilia O'Carter [Model/ Dans] ~ justtoknow
    - Isabelle Lilou Rousseau [Tekenen] ~ xHeavenlyx
    - Maegan Cassidy Fox [Dans/ Model] ~ Morticia

Wel:
    - Matthew - Leya - Cheryl - Liberty - Taylor - Hailey - Elianne - Maegan

Niet:
    - Chayenne - James - Amen - Nana - Alexander - Christian - Nevil
    Als ik je vergeten ben ertussen te zetten, zeg dat dan!

Regels:
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    - Melden als je nieuwe username hebt
    – Just have fun! :)

[RPG] Crescendo High
    DAY TWO - MORNING, SUNSHINES

[ bericht aangepast op 3 mei 2012 - 12:39 ]

Quiet the mind, and the soul will speak.

Chayenne

'acteren' glimlach ik, en kijk haar aan. 'Jij?' vraag ik nieuwsgierig. Bijna niemand hier deed aan acteren, maarja.

El Diablo.

Hailey Robberts
    'achteren' zegt ze. Zelf heb ik ook wel eens wat aan acteren gedaan, maar ik was nou niet bepaald goed, eerder slecht. 'jij' vraagt ze vervolgens. 'zingen, en ik speel daarbij piano' zeg ik een beetje onzeker. Alsof ik me ervoor schaam, wat eigenlijk ook het geval is.

“My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

Brutus schreef:
    [Mijn Chris heeft nu ook niemand.. (':]

[Nana dan? :3]

Nana Rose
    Er kwam een glimlachje op zijn lippen, toen hij zich omdraaide naar mij, maar het zag er anders uit en de glimlach die ik op mijn lippen had, vervaagde.
    “Laat je me hier gewond achter?” herhaalde hij, en hij stond op van het bankje en liep richting mij, waarna hij tegen de muur leunde met zijn schouder.
    “Moet jij niet gaan oefenen met Amen?” Ik voelde mijn hart wat sneller kloppen en er nam een negatief gevoel van mij over, een gevoel van teleurstelling. Wilde hij mij hier niet hebben? Had ik wat fout gedaan of gezegd?
    “Ik wilde je alleen even gezelschap houden, en ja, ik moet… inderdaad… maar eens terug naar Amen,” Ik vermeed Nevil zijn ogen en liet ze rond hem dwalen, geen idee van waar ik nu opeens moest kijken. Het liefst had ik nu alweer het hele lokaal upside down gezet, maar hij zou zich vast en zeker schrikken en als hij het nu nog niet deed, hij zou me haten. Zou hij me ook wegduwen?
    “Sorry, ik ga al…” Er lag een gebroken blik in mijn ogen en stem en ik liep naar de deur, die ik zachtjes dichtdeed.

[Iemand die met Isabelle of Leya wil praten (:]

To the stars who listen — and the dreams that are answered

xHeavenlyx schreef:
    [Iemand die met Isabelle of Leya wil praten (:]

Brutus schreef:
    (...)
    Isgoed, Nevil is nu in het zanglokaal.]

:Y)

[Oeps niet gezien a. Ik schrijf iets als ik thuis ben, dat is over een halfuurtje ong. Typen met tassen en starbucksbeker in je hand gaat nogal lastig ^^]

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Nevil Hamilton
    Shit, was het enige wat ik kon denken. Ik had dit niet zo moeten formuleren. Nu vond ze mij vast een klootzak.
    "Sorry, ik ga al," zei Nana met een gebroken blik in haar ogen.
    Ik zocht de juiste woorden, maar ik wist niet te reageren.
    "Ik bedoelde het niet zo!" riep ik haar nog na.
    Normaal kon ik wel redelijk praten met meisjes, maar nu wist ik niet wat ik moest zeggen. Ik zakte onderuit tegen de muur en leunde met mijn hoofd tegen de muur.

Christian Hamilton
    Ik liep op een kalm tempo door de schoolgangen en kwam toen Nevil tegen.
    "Jou zocht ik!" zei ik enthousiast.
    Ik kreeg echter een doodse blik toegeworpen. Ik was het voorval met zijn hand alweer vergeten.
    "Oh, sorry nog," zei ik verveeld.
    Ik hield er niet van om mijn excuses aan te bieden. Ik vluchtte snel weg toen Nevil naar me wilde uithalen. In de verte zag ik Nana. Ik tilde haar van achteren op en riep keihard "Nana!".

Me so good.

[Wie is nog vrij voor Liberty, ? ]

The duty of youth, is to challenge corruption.

xHeavenlyx schreef:
    [Oeps niet gezien a. Ik schrijf iets als ik thuis ben, dat is over een halfuurtje ong. Typen met tassen en starbucksbeker in je hand gaat nogal lastig ^^]

STARBUCKSBEKER? D: Are you trying to make me jealous? Fuck hey.

IHeartMusicc schreef:
    [Wie is nog vrij voor Liberty, ? ]

Ik heb een nieuw personage aangemaakt, je mag wel met Maegan praten? Ik laat haar even de school binnen komen. :Y)

Morticia schreef:
    (...)
    STARBUCKSBEKER? D: Are you trying to make me jealous? Fuck hey.

Zal ik je nog Jealous-er laten maken? Ik ga zo naar de starbucks ^^ Mwhuaha

[ Weet je btw zeker dat dat zo'n goed idee is? Ze is namelijk niet in een te beste bui xd ]

Maegan Cassidy Fox
    Ik liep de school met een verveeld gezicht binnen, ik was eigenlijk al veel te laat, en het was ook nog mijn eerste dag, want gister was ik niet open komen dagen, maar eigenlijk boeide me dat niet. De directrice moest ik vast en zeker toch eerst een bezoekje geven.
    Met langzame, trage passen liep ik door de school en ging ergens in de kantine zitten. Geen zin om ook dan maar verder te lopen. Als mensen mij zochten of iets van mij moesten, kwamen ze maar naar mij toe.

Nana Rose
    Zou Nevil mij ook weg willen duwen? Want ik snap er echt geen bal van wat ik nú weer fout had gedaan. Niet veel tijd had ik om erover na te denken, want ik werd opeens opgetild en ik hoorde een stem keihard “Nana!” roepen.
    Ik zuchtte verveeld en in gedachten verzonken. “Zet me neer Chris,” De gebroken blik zat nog steeds op mijn gezicht en was gemakkelijk te lezen. “Ik heb hier op het moment geen zin in.”

IHeartMusicc schreef:
    [ Weet je btw zeker dat dat zo'n goed idee is? Ze is namelijk niet in een te beste bui xd ]

Dat maakt niet uit, Maegan kan wel voor zichzelf zorgen. :Y)