• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cosette| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Chaim | Koning Moose Anderson | Beer
    - Dymphna Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Cosette| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Chaim| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Everdeen| Faye Melodié Sanchez
    Citizen| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Dymphna| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Cosette| William Irial Smelting
    Chaim| Madeline Lucy Walls


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Faye
    "Hoezo plaag ik je?" Ik moeten lachen wanneer hij een poging doet onschuldig over te komen.
    "Dat weet je zelf net zo goed als ik." zeg ik terug en grinnik nog even.
    "En ik moet zeggen, je staat echt prachtig met mijn shirt." Ik trek het shirt even recht en kijk naar mijn blote schouder, waarna ik mijn hand door mijn haar haal. Een verdwaalde pluk blaas ik uit luiheid nog weg.
    "Ja hé? Dacht ik ook al, hij is me drie maten te groot, maar ik kan er wel mee weg komen denk ik." Ik kijk hem glimlachend aan en trek het shirt iets omhoog naar zijn neus toe en heb niet eens door dat de helft van mijn buik te zien is.
    "Het ruikt ook heel lekker." zeg ik lachend.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Fedea

    "Wil jij ook iets drinken?"
    Ik kijk op met mijn mond vol pasta. Ik heb zo'n honger, dat ik niet eens doorhad dat hij eerst water ging halen. Ik slik het door en knik.
    "Ja, water graag," zeg ik glimlachend.
    "En het is echt heerlijk, lieverd."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Rey

    "Dat weet je zelf net zo goed als ik. Ja hé? Dacht ik ook al, hij is me drie maten te groot, maar ik kan er wel mee weg komen denk ik. Het ruikt ook heel lekker."
    "Het ruikt lekker?"
    Grinnikend kijk ik haar aan. Ik por zachtjes in haar blote buik. Ook al zo mooi en zacht.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Het ruikt lekker?" Ik knik en lach even wanneer hij in mijn buik port. Snel trek ik mijn shirt naar beneden.
    "Zeker, heel goed wasmiddel heb je gekocht." grap ik en wrijf even in mijn ogen.
    "Ik moet trouwens morgenochtend direct al mijn geld opnemen, voordat mijn ouders mijn bankrekening blokkeren of zo. Ik zie ze dat wel doen, eigenlijk." zeg ik zachtjes en serieus. Het is nog niet eens echt tot me doorgedrongen dat ze me nu waarschijnlijk haten. Me zien als de vijand.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Zeker, heel goed wasmiddel heb je gekocht. Ik moet trouwens morgenochtend direct al mijn geld opnemen, voordat mijn ouders mijn bankrekening blokkeren of zo. Ik zie ze dat wel doen, eigenlijk."
    "Oh, complimenteer je mijn wasmiddel nu?"
    Nep-beledigd kijk ik haar aan. Dan leg ik mijn hand op de hare.
    "We doen het meteen morgenochtend, beloofd," zeg ik met een glimlach.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Camargue

    "Dat lijkt me een goed idee en erg toepasselijk."
    Ik hou ervan hoe hij zijn handen door mijn haren laat gaan. Het geluid van zijn lach is zalig.
    "Je weet toch dat ik slimmer ben dan ik me voordoe," lach ik.
    Ik overdrijf nu een beetje, ik doe nooit alsof ik onmenselijk dom ben, maar vaak hou ik wel mijn mond als ik ergens een eerder controversiele mening over heb.
    Ik druk zachtjes mijn lippen op de zijne.

    Irial

    Madeline beaamt het en vraagt haar moeder of ze even moet helpen. De vrouw slaat het af en komt eerst de thee op tafel zetten om vervolgens weer naar de keuken te gaan. Terwijl ze weg is druk ik snel een kusje op Maddie's lippen. Ik weet niet precies waarom, ik had er behoefte aan.
    Een beetje onwennig kijk ik naar de deur waar haar moeder terug uit komt.
    Onbewust schuif ik een beetje dichter naar Maddie toe.
    Tja, ik heb blijkbaar niet alleen moeite met mijn ouders.

    Atreyu

    Ik moet even lachen als Fedea met een mond vol knikt.
    "Ja, water graag. En het is echt heerlijk, lieverd."
    Ik schenk ons beiden een glas water in en zet het voor haar neus neer.
    Nadat ik zelf ben gaan zitten en nog een hap genomen heb, kijk ik haar even aan.
    "Zal ik nog een dessert maken?" vraag ik met een glimlachje.
    Mocht ze het van me vragen zou ik waarschijnlijk uren in de keuken kruipen om te maken waar zij zin in heeft.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Faye
    "Oh, complimenteer je mijn wasmiddel nu? We doen het meteen morgenochtend, beloofd," Ik grinnik even en haal mijn schouders op. Mijn ouders hebben nu waarschijnlijk andere zorgen, snel zet ik het van me af.
    "Misschien of misschien is het niet de geur van jouw wasmiddel. Dat moet ik nog even uitvinden, maar ik kom er op terug, goed?" zeg ik en druk even een kusje op zijn wang.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Fedea

    "Zal ik nog een dessert maken?"
    Ik haal mijn schouders op en denk even na terwijl ik nog een hap neem.
    "Mij maakt het niet uit, maar iets simpels dan. Het liefst van al wil ik gewoon wat tijd met je doorbrengen, en niet per se van je kookkunsten genieten."
    Glimlachend kijk ik hem aan, en ik sla mijn ene been over het andere onder tafel. Ik neem een slokje van het water.


    Rey

    "Misschien of misschien is het niet de geur van jouw wasmiddel. Dat moet ik nog even uitvinden, maar ik kom er op terug, goed?"
    "En hoe ga je dat uitvinden, dan?" vraag ik geinteresseerd.
    "Dat moet je me maar eens uitleggen."
    Glimlachend kijk ik haar aan en wrijf even over mijn wang.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Mij maakt het niet uit, maar iets simpels dan. Het liefst van al wil ik gewoon wat tijd met je doorbrengen, en niet per se van je kookkunsten genieten."
    Ik grinnik even en leg rustig mijn bestek neer. Dan buig ik me een beetje voorover aan tafel. Met een ondeugende glimlach kijk ik Fé aan.
    "Dus als ik even vertaal naar je gedachten; je snoept liever van mij?" plaag ik.
    Dít heb ík gemist, haar plagen, uitdagen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Faye
    "En hoe ga je dat uitvinden, dan? Dat moet je me maar eens uitleggen." Hij kijkt me geïnteresseerd aan en nadenkend bijt ik op mijn onderlip.
    "Dat is een hele goede vraag meneer," zeg ik en kijk even naar het plafond, hierna wrijf ik even over mijn kin, op zoek naar een antwoord.
    "Ook daar kom ik nog op terug." zeg ik uiteindelijk.
    "Ik zal er in ieder geval nog even voor je over na denken." zeg ik glimlachend.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Fedea

    "Dus als ik even vertaal naar je gedachten; je snoept liever van mij?"
    Ik grinnik even en kijk naar mijn bord. Zachtjes knik ik.
    "Ach, ik ben te lang weggeweest, en een meisje heeft ook zo haar behoeften," zeg ik serieus.
    Ik neem nog een hap en kijk hem onschuldig aan. Onder tafel wrijf ik zachtjes met mijn been langs het zijne.


    Rey

    "Dat is een hele goede vraag meneer. Ook daar kom ik nog op terug. Ik zal er in ieder geval nog even voor je over na denken."
    Ik grinnik.
    "Oke, daar hou ik je aan."
    Ik leg de lakens om ons heen en klop mijn kussen nog wat op.
    "Heb je nog een verhaaltje nodig, voor het slapengaan?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    Wanneer hij de lakens om ons heen legt en zijn kussen nog wat opklopt, kruip ik iets dichter tegen hem aan.
    "Heb je nog een verhaaltje nodig, voor het slapengaan?" Ik glimlach even en grinnik dan.
    "Voor wat zie je me aan? Een klein kind?" zeg ik koppig. In feite ben ik dat ook zeker als je zijn officiële leeftijd met de mijne zou vergelijken.
    "Maar goed, een verhaaltje kan ik wel gebruiken. Vertel maar." zeg ik nieuwsgierig en kijk de jongen geïnteresseerd aan. Snel druk ik nog een kusje in zijn nek.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Liam

    Ik grinnik. 'Weet ik toch ik ben verloofd met een genie.' Ik haal eens diep adem en laat mijn blik over haar heen gaan. 'Doet het nog veel pijn?' Vraag ik doelend op de wond die nu onder haar shirt verborgen ligt.

    Madeline

    Ik kus Irial gewillig terug en voel hem naar me toe schuifen als mijn moeder weer binnen komt. 'Zo,' Zegt ze en gaat tegenover ons zitten. 'Vertel, hoe kennen jullie elkaar?' Ze doet me denken aan een jongere versie van zichzelf. Een jonge vrouw die alle laatste roddels wilt horen. Ik moet lachen om het idee.

    Rey

    "Voor wat zie je me aan? Een klein kind? Maar goed, een verhaaltje kan ik wel gebruiken. Vertel maar."
    Ik merk dat ze dichter tegen me aan komt liggen, maar ik vind het niet zo heel erg.
    "Ik ken eigenlijk helemaal geen verhaaltjes," zeg ik lachend.
    "Ken jij er?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Ach, ik ben te lang weggeweest, en een meisje heeft ook zo haar behoeften," is haar serieuze antwoord. Ik grinnik als ik haar been langs het mijn voel gaan. Niet te schatten.
    Ik schud mijn hoofd en krab lachend even aan mijn wenkbrauw. Ik heb haar ook gemist, maar ik bedoelde iets anders met snoepen dan zij nu waarschijnlijk voor ogen heeft.
    "Dan kun je vast wel even tot morgen wachten," zeg ik zachtjes. Ik ben echt moe en ik zou het enorm gênant vinden mocht mijn kleine vriend plots besluiten er geen zin meer in te hebben. Niet dat dat me al gebeurd is, maar elke man heeft hier wel eens schrik voor. In mijn geval gebeurt dat als ik moe ben.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.