• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?

Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cosette| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Chaim | Koning Moose Anderson | Beer
    - Dymphna Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

Wachters
    - Cosette| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Chaim| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -
    -

Floraten onbeperkt
    Everdeen| Faye Melodié Sanchez
    Citizen| Domestica Amoia Lestice

Mensen onbeperkt
    Dymphna| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Cosette| William Irial Smelting
    Chaim| Madeline Lucy Walls

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Faye
    "Turks? Dat spreek ik niet bepaald. Alsjeblieft. En kies maar iets, mij is het gelijk." Ik neem het glas van hem aan en glimlach even.
    "Ik kan ook geen Turks, maar je moet toch wat kijken als je thuis zit en klaar bent met je huiswerk, wanneer iedereen nog op school zit." Ik denk even terug aan de tijd dat mijn moeder me les gaf en we altijd na drie uur al klaar waren. Dan gingen we maar televisie kijken en aangezien mijn broer altijd zeurde dat hij de oudste was mocht hij daarom de afstandsbediening hebben en zette hij het op de meest onzinnige programma's.
    Uiteindelijk stop ik met zappen wanneer ik een aflevering van Modern Family zie. Ik neem nog een slok van mijn water en zet hem dan op het bijzettafeltje.
    "Wat wou je morgen gaan doen?" vraag ik dan geïnteresseerd, zeker niet onze afspraak vergeten.

Her heart was a secret garden and the walls were very high.

Rey

"Ik kan ook geen Turks, maar je moet toch wat kijken als je thuis zit en klaar bent met je huiswerk, wanneer iedereen nog op school zit. Wat wou je morgen gaan doen?"
    Ik haal mijn schouders op.
    "We kunnen in de stad eens gaan kijken voor je kleren, dat je nog wat spullen hebt. Ik denk niet dat dat wat je bij hebt, voldoende is."
    Ik neem een slok en kijk naar het scherm.
    "En daarna kunnen we eventueel iets gaan drinken ofzo."

But I still have this faith in the truth of my dreams.

[Ik ben zo terug.]

Faye
    "We kunnen in de stad eens gaan kijken voor je kleren, dat je nog wat spullen hebt. Ik denk niet dat dat wat je bij hebt, voldoende is. En daarna kunnen we eventueel iets gaan drinken of zo." Ik knik even. Kleren kon ik nu echt wel gebruiken. Er zaten hooguit twee setjes in mijn rugzak, want veel tijd had ik nu eenmaal niet om het in te pakken.
    "Lijkt me een goed idee," zeg ik daarom en kijk hem glimlachend aan. "En dan ga ik je morgenavond mijn kookkunsten laten zien, aangezien jij dat vandaag gedaan hebt." Ik grinnik even en knipoog dan.
    "Wat vind je lekker?"

Rey

"Lijkt me een goed idee. En dan ga ik je morgenavond mijn kookkunsten laten zien, aangezien jij dat vandaag gedaan hebt."
    Ik voel dat ik rood word wanneer ze knipoogt.
    "Wat vind je lekker?"
    "Ehm, ik ben niet zo'n moeilijke eter. Verras me maar," zeg ik met een kleine glimlach. Net als daarstraks volg ik niet echt naar wat er op televisie is.

Faye
    "Ehm, ik ben niet zo'n moeilijke eter. Verras me maar," Ik denk even na en ga langs het lijstje van dingen die ik kan koken.
    "Ik ga pizza maken voor je." Besluit ik dan, gewoonweg omdat ik dat het leukste vind. Het was simpel, dat wel, maar ik vond het leuk om er verschillende soorten groenten op te gooien als een echte professionele kok. Ik kijk even naar de televisie achter hem en kijk hem daar weer aan.
    "Het is best wel raar om te bedenken dat ik gisteravond nog in de krotwoning zat." zeg ik en kijk de jongen even aan. In minder dan een week was ik bijna al vier keer van woning veranderd. Van mijn eigen huis, naar een hotel, naar een het krot waar ik me vanochtend in bevond en nu hier. Ik had dan ook nog steeds geen flauw idee in welke stad we waren, gewoon weg omdat ik hier zelf niet vandaan kwam, misschien ooit wel geweest, maar herkende er niets van.
    "In welke stad zijn we eigenlijk?" vraag ik daarom en voel me rood worden om mijn vraag. Als ik niet dom overkom wist ik het ook niet meer.

[Daar vraag je me wat :')]

Rey

"Ik ga pizza maken voor je. Het is best wel raar om te bedenken dat ik gisteravond nog in de krotwoning zat. In welke stad zijn we eigenlijk?"
    Ik geef haar de naam van de stad waarin we wonen.
    "Pizza? Hmm, toch veruit een van mijn favorieten. Ik ben eens benieuwd. En ik hoop dat je het hier iets fijner vindt, dan in dat krot?"

Faye
    "Pizza? Hmm, toch veruit een van mijn favorieten. Ik ben eens benieuwd. En ik hoop dat je het hier iets fijner vindt, dan in dat krot?" Ik grinnik even en knik dan.
    "Het was echt vreselijk daar, echt, een astma patiënt had het daar geen minuut volgehouden en het lag vol met geweren en alles. Fedea en ik hebben één lading omgewisseld met mijn föhn en stijltang en zo." zeg ik lachend, nog steeds vind ik het jammer dat ik hun reactie niet heb mogen zien. Ik had er maar al te graag geld aan uit gegeven. Ik begin even aan het shirt te friemelen wat ik aan heb en kijk de kamer even rond.

[Ja, vroeg ik me dus echt af in welk land en zo, hahaha. Want dan kan ik daar rekening mee houden met leeftijdsgrens etc. Hihi]

[ bericht aangepast op 18 april 2012 - 14:58 ]

Rey

"Het was echt vreselijk daar, echt, een astma patiënt had het daar geen minuut volgehouden en het lag vol met geweren en alles. Fedea en ik hebben één lading omgewisseld met mijn föhn en stijltang en zo."
    Ik knik.
    "Dat kan ik begrijpen. Ik vind het echt erg voor jullie."
    Ik staar even naar mijn glas water. Hallo, eerste genante stilte. Ik neem een slok van mijn drinken en kijk wat rond.

[Leeftijdsgrens? :')]

[ bericht aangepast op 18 april 2012 - 15:01 ]

Faye
    "Dat kan ik begrijpen. Ik vind het echt erg voor jullie." Ik haal mijn schouders op.
    "Als je vergeet dat we in een vies huis zaten en we constant bekeken werden, dan viel het eigenlijk best mee." geef ik toe en dat meen ik. Misschien dat Fedea het anders zag, maar we hadden heel wat dingen gedaan. Piano gespeeld, we hadden elkaars haren gedaan en hadden vogels gevoerd.
    "Trouwens, wat ik me bedenk." Ik kijk hem even serieus aan. "Hoe kom jij aan al dat geld om een huis in te richten? Ik neem aan dat dit niet komt van je miezerige eeuwige jeugdloon van de supermarkt." Ik lach even en knijp dan in mijn neus als ik een nies op voel komen.

[Drank, auto rijden, etc, etc, yess]

Rey

"Als je vergeet dat we in een vies huis zaten en we constant bekeken werden, dan viel het eigenlijk best mee. Trouwens, wat ik me bedenk." Ik kijk hem even serieus aan. "Hoe kom jij aan al dat geld om een huis in te richten? Ik neem aan dat dit niet komt van je miezerige eeuwige jeugdloon van de supermarkt."
    Ik grinnik.
    "Ik heb geen 1000 jaren stilgezeten, hoor. Ik heb gewerkt voor wat ik nu allemaal heb, en hoef dat voorlopig niet meer te doen. Heb jij even geluk, zeg," zeg ik met een knipoog.

Atreyu

"Daar heb je een punt. Hoe zit het met de band?"
    Ik wilde net mijn mond openen, maar die sluit ik nu dus weer. Met opgetrokken wenkbrauw kijk ik haar aan.
    "Ik was op zoek naar jou, de band was even niet zo belangrijk," antwoord ik.
    Misschien moest ik inderdaad Irial maar eens bellen, het zou namelijk wel interessant zijn om met Madeline te kunnen repeteren.
    Plots staat Liam voor me.
    "Alles komt goed met haar, ze moet vanacht blijven maar het is niets vreselijks," ratelt hij snel.
    Ik glimlach opgelucht en knik even.
    "We gaan zo meteen naar huis. Ik neem aan dat je bij haar blijft? Als jullie iets nodig hebben, dan bel je maar en kom ik even langs," zeg ik vriendelijk.

Irial

"Waarom zou je? Ze moeten je gewoon nemen zoals je bent, moesten ze ook toen ik mijn haar rood verfde. En ik vind je piercing juist heel leuk staan," antwoordt Maddie terwijl ze tegen me aan komt staan. Ik sla mijn armen om haar heen en druk een kusje op haar lippen.
    "Het zou niet de eerste keer zijn dat iemand me er anders door bekijkt," zeg ik zachtjes. "Niet dat ik het me heb aangetrokken toen, maar dit is... anders," voeg ik er aan toe.
    Ik lach een beetje nerveus.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Fedea

"Ik was op zoek naar jou, de band was even niet zo belangrijk."
    "Ow ja, ik was even vergeten dat jij meneer ik-ben-altijd-bezorgd-om-Fedea bent."
    Grinnikend kijk ik hem aan en kijk op wanneer Liam erbij komt staan.
    "Alles komt goed met haar, ze moet vanacht blijven maar het is niets vreselijks."
    "We gaan zo meteen naar huis. Ik neem aan dat je bij haar blijft? Als jullie iets nodig hebben, dan bel je maar en kom ik even langs," antwoordt Trey.
    Ik knik en geeuw nog een keer.

Faye
    "Ik heb geen 1000 jaren stilgezeten, hoor. Ik heb gewerkt voor wat ik nu allemaal heb, en hoef dat voorlopig niet meer te doen. Heb jij even geluk, zeg," Ik grinnik en kijk even weg als hij naar me knipoogt. Ik voel mijn wangen rood kleuren en bijt nerveus op mijn onderlip.
    "Waarmee heb ik geluk?" vraag ik dan en kijk hem dan weer aan.
    "Dat ik hier mag blijven bedoel je? Want dat heb ik sowieso al, je kent me nauwelijks en ook al was het een krot dan was ik blij." Ik kijk hem dankbaar aan.
    "Zelfs met de grond was ik denk ik wel te-" Ik stop en schud dan mijn hoofd. "Oké, nee, dat gaat me te ver. Dan had ik waarschijnlijk naast je gelegen, omdat ik nog een levende rug wou hebben morgen." Voordat ik het weet heb ik het al gezegd en betrap ik mezelf op het feit dat ik het echt gezegd heb. Geweldig Faye, goed gedaan.

Rey

"Waarmee heb ik geluk? Dat ik hier mag blijven bedoel je? Want dat heb ik sowieso al, je kent me nauwelijks en ook al was het een krot dan was ik blij. Zelfs met de grond was ik denk ik wel te- Oké, nee, dat gaat me te ver. Dan had ik waarschijnlijk naast je gelegen, omdat ik nog een levende rug wou hebben morgen."
    Ik grinnik even. Haar gestuntel is echt ongelooflijk schattig.
    "Dus je bent blij dat je sowieso bij mij mag blijven?" vraag ik geamuseerd. Ik neem nog een slok water.
    "En je zou bij mij willen slapen? Goh, hier heb ik echt goed aan gedaan."