• © Copyright Dracy

Dit is het verhaal:

"Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels. _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Jeremy

"Weet ik. Dat weet ik."
    Ik trek haar tegen me aan en sluit mijn ogen terwijl ik mijn gezicht in haar haren verberg.
    "Hoe kan ik je bewijzen dat niet iedereeen zo is? Dat ik je nooit, maar dan ook nooit zomaar zal achterlaten?" zeg ik zacht.

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Donna

"Hoe kan ik je bewijzen dat niet iedereeen zo is? Dat ik je nooit, maar dan ook nooit zomaar zal achterlaten?"
    Ik haal mijn schouders op.
    "Dat kan je niet bewijzen," zeg ik zachtjes.
    "Ik moet je gewoon geloven."

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Jeremy

"Dat kan je niet bewijzen. Ik moet je gewoon geloven."
    Ik neem haar handen in de mijne en kijk in haar ogen.
    "Geloof me dan, prinses. Alsjeblief."
    Zacht druk ik mijn lippen op de hare.

Donna

"Geloof me dan, prinses. Alsjeblief."
    Voorzichtig breek ik zijn kus af.
    "Ik doe mijn best," zeg ik zachtjes en ik leg mijn hand op zijn wang.
    "Echt, ik doe mijn best maar-,"
    Ik sla mijn armen weer rond zijn hals en druk me tegen hem aan.

Jeremy

"Ik doe mijn best. Echt, ik doe mijn best maar-"
    Ik ga met mijn hand door haar haren en kijk haar teder aan.
    "Maar wat?" zeg ik zacht.
    Ik leg mijn armen om haar heen en wacht geduldig op een antwoord.

Donna

"Maar wat?"
    Ik schud mijn hoofd.
    "Maar niets," zeg ik zachtjes.
    Ik druk een klein kusje op zijn lippen.
    "Ben je boos?"

Jeremy

"Maar niets. Ben je boos?
    Ik kus haar zacht terug en schud mijn hoofd.
    "Enkel licht teleurgesteld, dat je me niet vertrouwt," fluister ik.
    Ik trek haar nog dichter tegen me aan en kijk in haar ogen.

Donna

"Enkel licht teleurgesteld, dat je me niet vertrouwt."
    Ik bijt op mijn lip.
    "Misschien is dat nog wel erger," fluister ik terug.
    Ik haal een hand door mijn haren en zucht zachtjes.

Jeremy

"Misschien is dat nog wel erger."
    Ik sla mijn ogen neer en denk even na.
    "Donna, ik wil niet liever dan dat je mij vertrouwt, zoals ik jou vertrouw, maar ik weet dat er iets is dat je niet wil of kan vertellen."
    Het gesprek van net over de kinderen valt me tebinnen.
    "Zoals, waarom zou ik me zorgen moeten maken om een kind dat niet van mij is?"
    Met grote ogen kijk ik haar aan.
    "Je bent toch niet-?"

Donna

"Donna, ik wil niet liever dan dat je mij vertrouwt, zoals ik jou vertrouw, maar ik weet dat er iets is dat je niet wil of kan vertellen. Zoals, waarom zou ik me zorgen moeten maken om een kind dat niet van mij is? Je bent toch niet-?"
    Ik sla mijn ogen neer en negeer zijn opmerking. Ik laat hem los en ga op een stenen randje zitten.
    "I-ik heb, ik was-."
    Ik stop weer met mijn zin en laat mijn hoofd op mijn handen steunen.

Jeremy

"I-ik heb, ik was-"
    Ik ga naast haar zitten en kijk haar aan.
    "Je was wat?"
    Niet-begrijpend kijk ik haar aan.
    "Donna, op deze manier lukt het niet," zeg ik zacht.

Donna

"Je was wat? Donna, op deze manier lukt het niet."
    Ik knik begrijpend en haal diep adem.
    "Ik was zwanger maar ik merkte het niet. En toen waren ze er niet meer,"
    Ik slik mijn tranen weg en kijk hem aan.
    "Het voelt als falen. Alsof ik ze geen aandacht heb gegeven. Alsof ik ze niet wilde en ik wilde ze wel,"
    Ik sla mijn ogen neer en speel met de ringen rond mijn vingers.
    "Nu, bij elk gevoel in mijn buik wil ik ze terug."

Jeremy

"Ik was zwanger maar ik merkte het niet. En toen waren ze er niet meer. Het voelt als falen. Alsof ik ze geen aandacht heb gegeven. Alsof ik ze niet wilde en ik wilde ze wel. Nu, bij elk gevoel in mijn buik wil ik ze terug."
    Ik leg mijn arm om haar schouders en laat haar hoofd op mijn schouders rusten.
    "Van wie waren ze?" vraag ik stil na een tijdje. De vraag brandt op mijn lippen en ik wil het antwoord weten.
    "Wie het ook is, Donna, het is een lafaard. Zowel om zo'n geweldig meisje als jij te laten gaan, als om het jou aan te doen. Langs de andere kant ben ik hem dankbaar, want nu ben je bij mij, en dat is het beste dat me ooit is overkomen."
    Ik druk zachtjes mijn lippen op de hare. Nog nooit ben ik zo eerlijk geweest met iemand.

Donna

"Van wie waren ze? Wie het ook is, Donna, het is een lafaard. Zowel om zo'n geweldig meisje als jij te laten gaan, als om het jou aan te doen. Langs de andere kant ben ik hem dankbaar, want nu ben je bij mij, en dat is het beste dat me ooit is overkomen."
    Ik trek mijn hoofd weg.
    "Dat weet ik juist niet," zeg ik zachtjes.
    "Maar daar gaat het nu ook niet om. Ik ben ze kwijt!"
    Ik sta op en ga staan. Ijsberend loop ik door de tuin. Ik heb gefaald.

Jeremy

"Dat weet ik juist niet. Maar daar gaat het nu ook niet om. Ik ben ze kwijt!"
    Ik bijt op mijn lip en kijk haar na terwijl ze wat ijsbeert. Na een tijdje sta ik op en loop naar haar toe. Ik leg mijn handen op haar onderarmen en druk liefdevol mijn lippen op de hare.
    "We komen er wel, prinses. Dat beloof ik je."