• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels. _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Rajah of aan MisPattinson.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Donna

    "Zes? Is dat niet een beetje veel?"
    Mijn gezicht betrekt een beetje.
    "Vind je dat?" vraag ik zachtjes.
    "Persoonlijk vind ik zes nog wel mee vallen."
    Ik bijt zachtjes op mijn lip.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Vind je dat? Persoonlijk vind ik zes nog wel mee vallen."
    Ik zie dat ze het zwaar opvat, en ik wrijf zachtjes over haar wang.
    "He, dat was zo niet bedoeld, prinses."
    Ik druk mijn lippen op haar voorhoofd.
    "Ik bedoel..."
    Ja, hoe bedoel ik het?
    "Ik ben niet zo goed met kinderen," zeg ik voorzichtig.
    Oh fijn, nu ga ik er meteen al vanuit dat we samen oud worden.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "He, dat was zo niet bedoeld, prinses. Ik bedoel... Ik ben niet zo goed met kinderen."
    Ik kijk met liefjes aan.
    "Dunya vond je leuk," stel ik hem gerust.
    "En het zullen je eigen kindjes zijn. Die houden echt wel van je."
    Het feit dat ik met hem hierover praat is al heel bijzonder voor me. Ik voel me thuis bij hem alsof ik me nog nooit ergens anders zo heb gevoeld. Ik kruip nog wat dichter tegen hem aan en ik sluit mijn ogen. Het bed en zijn warme lichaam maken me rozig.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Dunya vond je leuk. En het zullen je eigen kindjes zijn. Die houden echt wel van je."
    Twijfelend laat ik mijn handen op haar onderrug rusten.
    "M-mijn kindjes?"
    Ik slik even nerveus. Maar ik wil helemaal nog niet aan kinderen denken?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "M-mijn kindjes?"
    Ik lach zachtjes om zijn nerveuse gezicht.
    "Rustig," lach ik.
    "Ik wil nog geen kinderen dat gevoel is voor mij al verspest."
    Zonder dat ik het door heb glijden mijn handen naar mijn platte onderbuik. De buik waar eerst twee kindjes inzaten. Ik was blij en gelukkig toen ik het ondekte maar aan de gevolgen heb ik nooit gedacht. Zachtjes slik ik de tranen weg en ik kruip zo dicht mogelijk tegen Jeremy aan. Mijn hoofd verstop ik in zijn hals terwijl mijn handen nogsteeds op mijn onderbuik rusten.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Rustig. Ik wil nog geen kinderen dat gevoel is voor mij al verpest."
    Ik kan het niet laten even opgelucht te zuchten. Ik merk dat ze haar handen op haar onderbuik legt, en wanneer ik in haar ogen kijk, zie ik dat ze glitteren van de tranen.
    "Prinses?" vraag ik zacht, maar ik snap het vrijwel meteen.
    Ik trek haar tegen me aan en druk een kus op haar haren.
    "Nooit, maar dan ook nooit zou ik jou zoiets aandoen, of jou in de steek laten om zo'n reden."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Prinses? Nooit, maar dan ook nooit zou ik jou zoiets aandoen, of jou in de steek laten om zo'n reden."
    Ik zucht heel zachtjes. Dat zeggen ze allemaal.
    "Ook als je erachter komt dat het niet jouw kind is?" mompel ik voorzichtig. Mompelen is nog een groot woord want zoveel geluid komt er niet meer uit mijn keel. Ik verstop mijn hoofd in zijn hals en sluit mijn ogen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Ook als je erachter komt dat het niet jouw kind is?"
    Ik denk even na en bijt op mijn lip.
    "Neen. Ook niet als het mijn kind niet is. Het zou me pijn doen dat je me bedrogen zou hebben, maar ik zou het kind denk ik opvoeden alsof het het mijne is."
    Ik wrijf zacht over haar rug.
    "Al hoop ik niet dat dat ooit gebeurt?" ga ik zachtjes verder.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Neen. Ook niet als het mijn kind niet is. Het zou me pijn doen dat je me bedrogen zou hebben, maar ik zou het kind denk ik opvoeden alsof het het mijne is. Al hoop ik niet dat dat ooit gebeurt?"
    Ik knik zachtjes alhoewel hij dat niet kan zien. Ik laat mijn buik los en sla mijn armen rond zijn middel. De tranen lopen nu over mijn wangen. Alleen de tranen want geluid hoor je niet.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    Ik voel haar armen om mijn middel, en volgens mij knikte ze net. Glimlachend trek ik haar stevig tegen me aan. Ik voel mijn schouder en hals nat worden, en merk dat ze huilt.
    "Prinses, wat is er?" vraag ik zacht.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Prinses, wat is er?"
    Ik schud met mijn hoofd.
    "Niets," kan ik nog net uitbrengen.
    Het is niet eerlijk om hem hiermee te confronteren. Hiermee heeft hij eigenlijk helemaal niet te maken. Alleen ben ik er zelf nog niet helemaal overheen. Ik leg mijn armen rond zijn hals en laat mijn hoofd tegen zijn borstkas aanrusten. Het niet niet eerlijk tegenover hem.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Niets."
    "Ik geloof je niet," zeg ik zacht.
    "Prinses, je mag me alles vertellen wat je wil. Ik wil je gelukkig maken."
    Ik wrijf liefdevol over haar rug.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Ik geloof je niet. Prinses, je mag me alles vertellen wat je wil. Ik wil je gelukkig maken."
    Mijn adem stokt in mijn keel.
    "Dat kan je niet," breng ik met moeite uit.
    "Hoe veilig, warm en blij ik me ook bij je voel. Niemand kan me gelukkig maken. Ik hou echt zielsveel van je maar je kan het niet. Niet sinds-," ik stop mijn zin omdat ik nieuw tranen voel komen. Mijn hoofd verstop ik weer in zijn hals.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Ik ben even douchen. Misschien dat ik zo nog reageer.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Dat kan je niet. Hoe veilig, warm en blij ik me ook bij je voel. Niemand kan me gelukkig maken. Ik hou echt zielsveel van je maar je kan het niet. Niet sinds-"
    Steek. Ik staar even voor me uit en los mijn greep om haar een beetje.
    "Niet sinds wat?"
    Mijn stem klinkt een beetje kil.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.