• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels. _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Rajah of aan MisPattinson.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Gewoon omdat ze even niet aan haar pc mag? Ze heeft er ws wel persoonlijke redenen voor ._.]


    Jeremy

    "Nee, ik heb vandaag al genoeg uitgelegd. Kom jij er maar achter."
    Ik knik zachtjes.
    "Dat is waar. Ik ben trots op je."
    Als beloning druk ik zo teder en liefdevol mogelijk mijn lippen op de hare.
    "Maar dan nog, ik weet nog steeds niet wat je bedoelt."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Dat is waar. Ik ben trots op je. Maar dan nog, ik weet nog steeds niet wat je bedoelt."
    Met een grijns op mijn gezicht duw ik hem zachtjes achterover. Mijn lippen druk ik teder weer op de zijne terwijl ik boven hem hang. Met een hand leun ik op de bank terwijl ik met de ander door zijn warrig bos haar woel.
    "Heb je echt geen idee?"


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    MissEverdeen schreef:
    Ik schrijf me uit, Kelly komt ook niet meer veel rpgen dusja]

    Dat had ik je toch al uitgelegd?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Heb je echt geen idee?"
    Ik grinnik en druk mijn lichaam tegen het hare.
    "Ik begin een vermoeden te krijgen."
    Ik bijt even op haar lip en kijk haar geamuseerd aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Ik begin een vermoeden te krijgen."
    Ik grijns als zij op mijn lip bijt.
    "Een vermoeden?" vraag ik lachend.
    "Leg uit."
    Grinnikend ga ik op zijn borstkas liggen zodat ik hem aan kan kijken.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [en ik heb ook mijn redenen om me uit te schrijven het ligt niet alleen aan haar.]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jeremy

    "Een vermoeden? Leg uit."
    "Uitleggen? Moet dat?"
    Zielig kijk ik haar aan.
    "Daden zeggen zoveel meer dan woorden."
    Ik druk liefdevol mijn lippen op de hare.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Uitleggen? Moet dat? Daden zeggen zoveel meer dan woorden."
    Lachend beantwoord ik zijn kus even liefdevol.
    "Laat het dan maar zien," grinnik ik zachtjes.
    Plagerig druk ik een kusje in zijn nek.
    "Hup, hup."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Laat het dan maar zien. Hup, hup."
    Grinnikend kruip ik vanonder haar uit en til haar op.
    "Kom, de twister-mat ligt boven," zeg ik plagerig en neem haar mee naar boven.
    Alsof we ook werkelijk twister gaan spelen. Tuurlijk. Ik laat ons op bed neervallen en kus haar liefdevol.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Kom, de twister-mat ligt boven."
    Lachend kijk ik hem aan als hij ons op bed laat vallen. Ik neem zijn hoofd tussen mijn handen en zoen heb passioneel terug. Met een hand laat ik zijn hoofd los en hij glijdt over zijn rug. Ik laat hem rusten op zijn kont. Voorzichtig laat ik zijn lippen los en plagerig druk ik kleine kusjes over heel zijn gezicht en hals.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    Wanneer ze kusjes in mijn hals en mijn gezicht plaatst, kreun ik zachtjes. Ik trek mijn shirt uit, en gooi het ergens op de grond. Ik ga boven haar hangen, en kijk haar geamuseerd aan.
    "Mijn lieve prinses," fluister ik glimlachend en druk mijn lippen op de hare. Mijn hand glijdt onder haar shirt, en streel over haar zachte buik.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Mijn lieve prinses."
    Genietend sluit ik mijn ogen als ik zijn hand over mijn buik voel strelen. Mijn vrije hand laat ik over zijn borstkas gaan en laat hem rusten op zijn rug. Zachtjes druk ik een klein kusje op zijn borstkas waarna ik zowel mijn shirt als bh uittrek.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    Wanneer ze haar shirt en bh uittrekt, bekijk ik even haar lichaam. Zachtjes masseer ik haar borsten, en druk mijn lippen op de hare. Ik wil niet zomaar seks met haar hebben, gewoon. Ik wil het doen omdat het iets betekent, omdat ik van haar hou. Ik wrijf met mijn kruis lichtjes tegen het hare, zodat ze kan voelen hoe opgewonden ik al ben.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    Liefdevol beantwoord ik zijn zoen. Ik kreun zachtjes als ik zijn kruis langs de mijne voel schuren. Mijn handen strelen zijn bovenlichaam en maken zich een weg richting zijn broeksknoop. Wat onhandig maar ik hem open en trek ik zijn broek naar beneden. Mijn lippen hebben zich ondertussen verplaatst naar zijn hals en schouders waar ze nu kleine kusjes drukken.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    Ik schop mijn broek uit, en gooi hem richting mijn shirt. Nu is het de beurt aan mijn handen om haar broek los te werken. Ik doe het langzaam, een beetje plagerig. Er rollen kreuntjes over mijn lippen door haar kusjes. Ik trek haar broek naar beneden, en druk mijn lippen in haar hals, tussen haar borsten, op haar buik, en rond haar navel.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.