• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels. _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Rajah of aan MisPattinson.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Donna

    Ik kreun zachtjes als ik zijn lippen over mijn bovenlichaam voel. Ik zet mijn nagels in zijn rug en kreun nogmaals. Voorzichtig haak ik mijn duimen in zijn boxershort waarna ik hem naar benenden trek. Mijn lippen zijn nog niet afgewijkt van de plaats waar ze de hele tijd al kleine kusjes drukken.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    Ik druk mijn lippen op de hare, aangezien ik gek word van haar lippen in mijn hals, en kus me weer een weg naar beneden. Met mijn tanden trek ik voorzichtig haar slipje naar beneden, en intussen kijk ik haar ondeugend aan. Mijn vingers kriebelen over haar buik, en ik kruip weer omhoog om mijn lippen op de hare te drukken.
    "Ik hou van je," zeg ik zacht, en ga op de tast op zoek naar een condoom.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    Ik grinnik zachtjes als hij mijn slipje naar beneden trekt met zijn tanden.
    "Ik hou van je."
    Ik druk een teder kusje op zijn lippen en kreun iets instemmends. Mijn handen glijden weer over zijn lichaam terwijl opzoek gaat naar een condoom.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    Ik kijk haar lachend aan wanneer ze iets kreunt.
    "Dat heb ik niet helemaal verstaan, prinses, wil je het nog eens herhalen?" vraag ik plagerig.
    Ik glijd kriebelend met mijn hand tussen haar benen, zodat haar antwoord weer niet echt normaal uit haar mond komt. Grijnzend druk ik mijn lippen op de hare, en doe blindelings het condoom om.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Dat heb ik niet helemaal verstaan, prinses, wil je het nog eens herhalen?"
    Als ik zijn hand tussen mijn benen voel glijden kreun ik zachtjes waardoor mijn woorden weer niet uit mijn mond komen. Liefdevol beantwoord ik zijn zoen terwijl ik ondertussen zachtjes kreun. Mijn nagels zet ik hard in zijn rug om ergens steun aan te vinden.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    Terwijl ik mijn lippen op de hare plaats, ga ik voorzichtig bij haar naar binnen, en masseer haar borst. Zacht glijdt mijn tong over haar lippen en ik kreun zacht tegen haar lippen aan. Aan een niet te hoog tempo begin ik te stoten, met een hand in haar haren, en de andere op zoek naar de hare.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    Ik hap opgewonden naar adem als ik hem naar binnen voel glijden. Zachtjes kreun ik als hij begint te stoten. Mijn ene hand verstengel ik in de zijne terwijl ik met de ander over zijn bovenlichaam streel.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    Ik druk een kus op haar hand en ga nog steeds met mijn hand door haar haren. Ik kijk in haar ogen, het maakt het moment nog intenser. Mijn ademhaling versnelt zich, en ik versnel het tempo een beetje. Ik plaats mijn lippen weer even op de hare.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    Ik kreun tegen zijn lippen als hij het tempo nogmaals opvoert. Omdat ik eigenlijk het hele huis bij elkaar wil schreeuwen druk ik mijn lippen maar ruw op de zijne om mezelf te snoeren. Ik beweeg met mijn heupen mee op zijn ritme terwijl mijn handen over zijn onderbui strelen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    Haar lippen drukken ruw op de mijne, en ik word er meer opgewonden door.
    "Doe maar, prinses. Niemand kan je horen," fluister ik hijgend.
    Ik druk mijn lippen in haar hals en verhoog het tempo nog een beetje. Haar handen op mijn onderbuik geven me een fijn, kriebelend gevoel.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Doe maar, prinses. Niemand kan je horen."
    Hijgend schud ik mijn hoofd maar als ik zijn lippen in mijn hals voel heb ik het niet meer. Ik kreun iets harder dan eerst maar probeer me nog in te houden. Mijn heupen schuren langs zijn heupen. Mijn benen sla ik om zijn heupen om hem dieper te voelen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    Haar benen om mijn middel dwingen me dieper te gaan, en ik voer het tempo nog wat op. Ik kreun enkele keren haar naam, en druk mompelend mijn lippen weer op de hare. Met mijn vrije hand masseer ik zacht haar borst, en ik neem haar tepel in mijn mond.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    Na mate hij steeds harder gaat wordt mjn adem kortstondiger. Ik hap naar adem als hij mijn tepel in zijn mond neemt. Ik zuig op kleine plekjes in zijn hals. Ik kreun kleine woordjes tegen zijn warme huid.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    Ze zuigt in mijn hals en mompelt woordjes tegen mijn huid. Haar adem voelt warm aan, en ik voel mijn hoogtepunt naderen. Ik verhoog nog een beetje het tempo en druk mijn lichaam tegen het hare. Met mijn duim wrijf ik liefdevol over de rug van haar hand, en druk mijn lippen passioneel op de hare.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    Ik zet mijn nagels in zijn huid als hij het tempo nogmaals opvoert. Ik kreun zachtjes zijn naam tegen zijn zachte lippen terwijl ik mijn hoogtepunt al voel komen. Teder druk ik mijn lippen op de zijne en ik zoen hem passioneel.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."