• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels. _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Rajah of aan MisPattinson.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mombasa schreef:
    Donna

    "Hmm, Donna. Ik kan niet geloven dat dit begonnen is met het samen roken op school. En dan het plagerige gedoe in de gymzaal. Nooit gedacht dat het ook werkelijk iets zou worden, maar ik wilde altijd wel proberen."
    Lachend kijk ik hem aan.
    "En dan zeggen ze dat roken slecht voor je is," grap ik.
    Ik vlei me tegen hem aan en snuif hij geur op. Zoals hij ruikt, ruikt niemand anders. Het ruikt als thuis. Mijn hoofd laat ik op zijn schouder rusten en ik speel met zijn vingers.


    Jeremy

    "En dan zeggen ze dat roken slecht voor je is."
    Ik grinnik.
    "Dat heb ik nu ook niet gezegd. Maar ik zou kunnen zeggen dat het een slechte gewoonte is, die me goed beloond werd."
    Ik kijk haar aan en merk dat ze met mijn vingers speelt.
    "Amuseer je je, prinses?" vraag ik lachend.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Cosette schreef:
    Charlotte

    "Ik heb schoenen genoeg, dank je." Ik voel een zenuw aan mijn oog even tegen trekken. Hoe bestaat het? Dan doe ik aardig, slaat ze het af. Sommige mensen vallen toch echt niet te begrijpen.
    "Allez hop, trek ze aan," gaat Mary verder.
    Gewoon in het midden van de winkel plof ik op mijn kont neer. Ik trek mijn eigen schoenen uit en vervang die door het nieuwe paar. Dan duw ik mezelf weer omhoog en loop er een rondje in. Oh, dit wordt even wennen.
    "Wat denk je?"


    Mary

    "Wat denk je?"
    Ik neem haar even in me op. De schoenen zijn werkelijk prachtig.
    "Wow, je bent prachtig. Zoals altijd, maar het is anders. Echt, het staat je."
    Ik kijk haar glimlachend aan.
    "Ik vind het knap van je, dat je zo vastberaden bent, en helemaal wil veranderen," zeg ik zacht.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Dat heb ik nu ook niet gezegd. Maar ik zou kunnen zeggen dat het een slechte gewoonte is, die me goed beloond werd. Amuseer je je, prinses?"
    Met een klein lachje kijk ik hem aan.
    "Met jou altijd," grinnik ik zachtjes en ik druk een zacht kusje in zijn hals. Mijn hoofd laat ik weer op zijn schouder rusten en ik speel weer verder met zijn vingers.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Met jou altijd."
    Ik kreun wanneer ze haar lippen in mijn hals plaatst. Ik draai mijn hand met de palm naar boven en kijk naar haar hand op de mijne. Haar vingers zijn smal en ze lijken zo breekbaar in vergelijking met mijn hand. Ik breng haar vingers naar mijn mond en druk er een zacht kusje op.
    "Over sigaretten gesproken, ik heb wel zin in een," zeg ik zacht.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    Ik giechel zachtjes als hij een kusje drukt op mijn vingers.
    "Over sigaretten gesproken, ik heb wel zin in een."
    Met een lachje buig ik me voorover naar mijn broek toe. Uit één van de zakken vis ik mijn sigaretten en geef hem er eentje.
    "Geniet ervan," fluister ik zachtjes in zijn oor.
    "Je weet waar het naar kan leiden."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Geniet ervan. Je weet waar het naar kan leiden."
    De sigaret valt van mijn lippen en ik neem ze weer op wanneer Donna dit in mijn oor fluistert. Ik slik even en kijk haar aan.
    "Ga je dansen?" vraag ik grinnikend.
    Ik druk een kus op haar voorhoofd.
    "Ik weet wel wat je bedoelt. En dan hoop ik maar dat je beseft dat die sigaret voor mij helemaal niet meer hoeft."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Als ik even weg ben, ben ik gaan eten ^^]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Ga je dansen? Ik weet wel wat je bedoelt. En dan hoop ik maar dat je beseft dat die sigaret voor mij helemaal niet meer hoeft."
    Lachend geef ik hem een kusje.
    "Als jij wilt dat ik ga dansen, ga ik toch dansen," grinnik ik en ik kruip weer tegen hem aan. Het pakjes sigaretten gooi ik in een hoek van de kamer. Onze vingers verstrengel ik weer in elkaar. Zachtjes druk ik op elke vinger een klein kusje.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Als jij wilt dat ik ga dansen, ga ik toch dansen."
    Ik grinnik.
    "Als je dat doet, ik zweer je. Ik bespring je gewoon meteen."
    Langzaam breng ik mijn lippen naar haar oor en grom er zachtjes. Ik plaats een kus in haar hals en zuig zachtjes op haar huid. Ik voel haar lippen op mijn vingers en breed lach ik tegen haar huid aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Als je dat doet, ik zweer je. Ik bespring je gewoon meteen."
    Ik kreun zachtjes als ik hem op mijn huid voel zuigen.
    "Dat klinkt als een uitdaging," grinnik ik zachtjes.
    Ik laat Jeremy los en ga op het bed staan. Met een grote grijns schud ik met mijn kont waarna ik begin te dansen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Darn, net nu moet ik eten :') Ik antwoord zo dan wel ^^]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Jeremy

    "Dat klinkt als een uitdaging."
    Ik bijt op mijn lip wanneer ze begint te dansen en hou me in om haar niet gewoon neer te trekken en te doen waar ik zin in heb. In plaats daarvan kruip ik tegen de muur, trek mijn benen op en kijk haar aan. Dit meisje is gewoon geweldig. Mijn hart gaat snel tekeer door haar bewegingen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    Vanuit mijn ooghoeken zie ik hoe Jeremy zich tegen de muur aandrukt en zijn benen optrekt. Ik knipoog terwijl ik nogmaals met mijn heupen een rondje draai. Lachend plof ik voor hem neer. Mijn lippen druk ik ruw op de zijne en ik trek hem tegen me aan.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    Wanneer ze voor me neerploft trek ik haar tegen me aan. Ik beantwoord passioneel haar kus en voel mijn ademhaling versnellen.
    "Dat was zo ongelooflijk sexy," fluister ik tegen haar lippen aan.
    Ik bijt zachtjes op haar lip en laat mijn handen over haar lichaam gaan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Ik ben nu even eten. Zo reageer ik weer.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."