• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels. _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Rajah of aan MisPattinson.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Ik ga nu even douchen en vanaf morgen slaap ik tot en met zondag bij een vriendin dus ik zal maar weinig online zijn.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    Ik moet nog enkele keren stoten en ik kom luid kreunend klaar. Ik prevel enkele keren haar naam en druk mijn lippen hijgend op de hare. Volgens mij staat mijn rug vol kleine littekentjes van haar nagels. Lekker sexy. Hijgend doe ik het condoom af en gooi het weg. Ik kijk haar aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    Na nog een aantal keer stoten bereikt hij, en daarbij ik ook, zijn hoogtepunt. Hijgend beantwoord ik zijn zoen en laat ik hem los. Mijn handen haal ik door mijn haren en ik kijk hem aan.
    "Het was geweldig," breng ik hees uit.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Het was geweldig."
    Hijgend knik ik en druk mijn lippen op de hare.
    "Jíj bent geweldig," zeg ik zacht.
    Ik kruip tegen haar aan en verstrengel onze vingers. Verliefd kijk ik haar aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Jij bent geweldig."
    Ik druk een klein kusje op zijn voorhoofd wanneer hij tegen me aankruipt. Lachend leg ik de dekens over ons heen en krul ik mezelf op tegen hem aan.
    "Over jou kan ik niets anders zeggen," fluister ik zachtjes.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Over jou kan ik niets anders zeggen."
    Ik leg mijn hand op haar wang en druk een kusje op haar lippen.
    "Zo lief," zeg ik zacht.
    Ik leg mijn arm om haar middel en trek haar tegen me aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Zo lief."
    Met een klein lachje druk ik mijn lippen zachtjes op de zijne. Mijn hand leg ik op zijn heup en met lachende ogen kijk ik hem aan.
    "Ik hou van je," zeg ik bijna zonder geluid.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Ik hou van je."
    Ik glimlach en bijt zacht op haar lip.
    "En ik van jou, prinses," zeg ik even zacht.
    Mijn hand gaat even door haar haren, en ik leg mijn andere arm om haar middel.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "En ik van jou, prinses."
    Ik trek me tegen hem aan en sluit mijn ogen. Zachtjes druk ik een klein kusje op zijn borstkas.
    "Daar ben ik blij om," grinnik ik zachtjes.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Daar ben ik blij om."
    Ik glimlach.
    "Als ik ergens goed in was, ik zou het doen. Als ik kon zingen, zond ik voor je. Als ik kon schrijven, schreef ik je een liefdesbrief. Maar je hebt mij aan de haak geslaagd, en ik kan helemaal niks."
    Ik grinnik even.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Als ik ergens goed in was, ik zou het doen. Als ik kon zingen, zong ik voor je. Als ik kon schrijven, schreef ik je een liefdesbrief. Maar je hebt mij aan de haak geslaagd, en ik kan helemaal niks."
    Ik schiet in de lach.
    "Je bent in ieder geval heel romantisch," grinnik ik zachtjes.
    "En je bent vast wel ergens goed in. In dit misschien?"
    Zachtjes druk ik mijn lippen op de zijn en kus hem teder.
    "Ja, ik heb je talent gevonden."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Je bent in ieder geval heel romantisch. En je bent vast wel ergens goed in. In dit misschien? Ja, ik heb je talent gevonden."
    Zacht kus ik haar terug, en kijk haar grinnikend aan.
    "Wauw, jij bent snel tevreden."
    Ik druk nog een licht kusje op haar lippen.
    "En ik, romantisch? Dank je voor het compliment."
    Ik druk een kus op haar neus.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Wauw, jij bent snel tevreden. En ik, romantisch? Dank je voor het compliment."
    Lachend schud ik mijn hoofd.
    "Nee, ik ben niet snel tevreden maar jij bent gewoon het beste."
    Ik druk een klein kusje op zijn lippen.
    "Lief, bezorgd, schattig, romantisch."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Nee, ik ben niet snel tevreden maar jij bent gewoon het beste."
    Ik wapper even met mijn hand en giechel.
    "Stop het, je doet me blozen," zeg ik overdreven meisjesachtig.
    "Lief, bezorgd, schattig, romantisch."
    "Schattig?"
    Ik kijk haar nep-boos aan.
    "Ik ben helemaal niet schattig," imiteer ik haar.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Schattig? Ik ben helemaal niet schattig."
    Ik bijt zachtjes op mijn lip.
    "Dan ben je misschien toch niet zo goed als dat ik dacht."
    Ik ga rechtop zitten en pak mijn shirt van het bed.
    "Dan ga ik maar eens hè."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."