• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels. _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Rajah of aan MisPattinson.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Okido, smakelijk (:]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Dat was zo ongelooflijk sexy."
    Ik grijns even en kijk hem lachend aan.
    "Maar niet sexy genoeg om me te bespringen," fluister ik zachtjes terug.
    Voorzichtig druk ik kleine kusjes op zijn lippen terwijl mijn handen door zijn haren woelen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Maar niet sexy genoeg om me te bespringen."
    "Ik hield me in," fluister ik weer.
    Ik sluit mijn ogen en druk mijn lippen langer op de hare.
    "Zo. Ongelooflijk. Sexy," mompel ik en ik ga liggen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Ik hield me in. Zo. Ongelooflijk. Sexy."
    Ik beantwoord zijn kus passioneel. Voorzichtig ga ik op hem liggen en ik trek mijn shirt uit. Mijn vinger glijdt over zijn borstkas en maakt kleine rondjes op zijn onderbuik.
    "Jij bent anders ook niet mis hoor," fluister ik zachtjes in zijn oor waarna ik voorzichtig in zijn oorlel bijt.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Jij bent anders ook niet mis hoor."
    Ik bijt op mijn lip en kreun zachtjes. Mijn handen glijden weer over haar lichaam, en ik laat ze even op haar kont liggen. Ik plaats mijn lippen op de hare, en kus haar liefdevol maar passioneel.
    "Ik hou van je," mompel ik tegen haar lippen aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Ik hou van je."
    Ik wrijf met mijn neus langs de zijne.
    "Ik ook van jou," fluister ik zachtjes.
    "Intens veel."
    Ook met mijn tweede hand streel ik zijn borstkas en buik. Liefdevol zoen ik hem terug.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Ik ook van jou. Intens veel."
    Ik druk zacht mijn lippen op de hare.
    "Nooit gedacht dat ik die woorden zo makkelijk zou kunnen zeggen. Maar ik had dan ook nooit gerekend op zo iemand als jij."
    Glimlachend druk ik kusjes op haar lippen en verstrengel onze vingers, nadat ik met mijn linkerhand de hare heb gevonden.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Nooit gedacht dat ik die woorden zo makkelijk zou kunnen zeggen. Maar ik had dan ook nooit gerekend op zo iemand als jij."
    Zachtjes kus ik hem terug.
    "Zoals ik al zei, sigaretten zijn niet zo slecht," grinnik ik.
    Ik druk op elk van zijn oogleden een kusje.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Zoals ik al zei, sigaretten zijn niet zo slecht."
    Geamuseerd kijk ik haar aan.
    "Inderdaad. Ze leiden tot heerlijke seks."
    Plagerig druk ik een kus net onder haar oor en wrijf met mijn duim over de rug van haar hand.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Inderdaad. Ze leiden tot heerlijke seks."
    Ik ga recht op zitten.
    "Ik wist het," zeg ik nep gekwest.
    "Het gaat jullie alleen maar om de seks."
    Ik maak me los uit zijn greep en ik naast hem liggen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Ik wist het. Het gaat jullie alleen maar om de seks."
    Ik druk een kus in haar hals en wrijf zachtjes kriebelend over haar buik.
    "Ach Donna, denk je echt dat dat het enige is?" fluister ik in haar oor.
    Voorzichtig draai ik haar gezicht naar me om en druk mijn lippen zacht op de hare.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Ach Donna, denk je echt dat dat het enige is?"
    Ik giechel zachtjes en kus hem zachtjes terug.
    "Het gaat jou natuurlijk ook om mijn sprankelende karakter," grinnik ik.
    Mijn handen laat ik weer over zijn lichaam glijden en ik druk een klein kusje op het puntje van zijn neus.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Het gaat jou natuurlijk ook om mijn sprankelende karakter."
    Ik grinnik zachtjes en krul lachend mijn neus wanneer ze er een kusje op drukt. Ik ga met mijn hand door haar haren en kijk haar in de ogen.
    "Je bent geweldig, Donna, en dat meen ik."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Charlotte

    "Wow, je bent prachtig. Zoals altijd, maar het is anders. Echt, het staat je."
    Ik trek mijn wenkbrauw op en lach schamper. Prachtig zoals altijd? Die meid heeft serieuze oogkleppen op gehad. Ik vind blauw een mooie kleur, maar niet als ze in vlekken op mijn gezicht voorkomt, daar sta ik absoluut niet prachtig mee. Zo liep ik de laatste weken anders wel rond.
    "Ik vind het knap van je, dat je zo vastberaden bent, en helemaal wil veranderen," voegt ze er nog aan toe.
    Ik slik even en knik voorzichtig om vervolgens mijn schouders op te halen, niet wetend welke houding ik moet aannemen.
    "Het zou een beetje vals zijn mocht ik die fleurige kleren blijven dragen terwijl ik me zo niet voel. Ik ben veranderd, waarom dat dan niet laten merken? En als een zielig hoopje blijven rondlopen is namelijk ook geen optie," denk ik luidop.
    Al denk ik dat de sporen van het zielig hoopje genaamd Charlotte nog lang aanwezig zullen zijn.

    [Ik heb geen idee hoe ik met Arion moet reageren, dus ik probeer nog wat te verzinnen.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Donna

    "Je bent geweldig, Donna, en dat meen ik."
    Zachtjes druk ik een klein kusje op zijn lippen. Liefdevol kijk ik hem aan en wrijf leg ik mijn voorhoofd tegen de zijne.
    "Je bent gek," fluister ik zachtjes.
    "Je bent een gekke prins."
    Ik geef hem nog een klein kusje op zijn voorhoofd en kijk hem dan lachend aan.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."