• © Copyright Dracy

Dit is het verhaal:

"Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels. _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Donna

"We komen er wel, prinses. Dat beloof ik je."
    Ik knik zachtjes en sla mijn ogen neer.
    "Ja," fluister ik.
    "We komen er wel."
    Ik blijf zijn woorden herhalen in mijn hoofd. Stuk voor stuk komen ze voorbij. We komen er wel.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Jeremy

"Ja. We komen er wel."
    Ik neem haar gezicht in mijn handen en druk teder mijn lippen op de hare. Ik sluit mijn ogen en rek de kus een tijdje.
    "Ik hou van je, Donna."
    Ik kijk in haar ogen, en wil dat ze weet dat ik het meen. Met heel mijn hart. Nog nooit heb ik dit tegen iemand kunnen zeggen, en nu gaat het gewoon vanzelf.

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Donna

"Ik hou van je, Donna."
    Ik knik zachtjes en sla mijn armen rond zijn hals waar ik ook mijn hoofd laat rusten.
    "Ik ook van jou," mompel ik zachtjes en ik druk een klein kusje in zijn hals.
    Ik sluit mijn ogen om van het moment te genieten.

Jeremy

"Ik ook van jou."
    Wanneer ze haar lippen in mijn hals plaatst geef ik een klein, plagerig tikje op haar poep.
    "Donna, prinses, hou daarmee op," zeg ik zacht grinnikend.
    Ik neem haar gezicht weer in mijn handen en druk kusjes op haar lippen. Ik laat mijn handen langs haar hals, schouders en armen glijden. Bij haar handen verstrengel ik onze vingers.

Donna

"Donna, prinses, hou daarmee op."
    Als ik zijn lippen over mijn gezicht voel sluit ik lachend mijn ogen. Ik ril als ik zijn handen over mijn lichaam voel glijden. Langzaam open ik mijn ogen en ik druk een klein teder kusje op zijn lippen.

[Het blijft toch geweldig dat Vlaams er doorheen.]

[Vlaams? Welk Vlaams? :')]

Jeremy

Haar lach doet mij automatisch ook lachen, en ik til haar op, met haar benen om mijn middel. Terwijl ik kusjes op haar lippen druk, loop ik met haar naar binnen.
    "Boven of de sofa?" mompel ik tegen haar lippen aan.
    Dit meisje maakt me helemaal gek, en ik wil gewoon de hele tijd bij haar zijn.

[Sommige woorden of zinsopbouw. Dat moet ik echt zes keer lezen voordat ik begrijp wat je bedoeld.]

Donna

"Boven of de sofa?"
    Lachend kijk ik hem aan.
    "In de sofa," grinnik ik en ik druk een klein kusje op zijn lippen. Ik sla mijn armen stevig om zijn hals en druk mezelf tegen hem aan.

[Man, sorry :')]

Jeremy

"In de sofa."
    Ik grinnik en laat ons in de sofa neervallen.
    "Dag prinses. Welkom in ons buitenverblijfje. Wat vind je ervan?" vraag ik met een interviewer-stem.

[Hahaha ik vind het alleen maar leuk.]

Donna

"Dag prinses. Welkom in ons buitenverblijfje. Wat vind je ervan?"
    Lachend kijk ik hem aan.
    "Nou meneer, het is niet slecht. Dat zeker niet. Misschien wat aan de krappe kant maar het kan ermee door."
    Grinnikend druk ik liefdevol mijn lippen op de zijne.

Jeremy

"Nou meneer, het is niet slecht. Dat zeker niet. Misschien wat aan de krappe kant maar het kan ermee door."
    Passioneel beantwoord ik haar kus.
    "Hoe bedoel je, aan de krappe kant? Ik vind dit nochtans heel erg gezellig."
    Ik wiebel even mijn wenkbrauwen en kijk haar lachend aan.

[Wauw, nu voel ik me vereerd :')]

Donna

"Hoe bedoel je, aan de krappe kant? Ik vind dit nochtans heel erg gezellig."
    Lachend schud ik mijn hoofd en ik geef hem nog een zoen.
    "Je weet precies wat ik bedoel," lach ik.

Jeremy

"Je weet precies wat ik bedoel."
    Met een onschuldig gezicht kijk ik haar aan.
    "Nee, ik weet niet wat je bedoelt. Wil je het me uitleggen?" vraag ik lief.
    Ik speel wat met haar vingers, en blijf haar lief aankijken.

[Ik ga eten (:]

Donna

"Nee, ik weet niet wat je bedoelt. Wil je het me uitleggen?"
    Ik schud mijn hoofd.
    "Nee, ik heb vandaag al genoeg uitgelegd. Kom jij er maar achter," grinnik ik zachtjes.
    Ik vlei me tegen hem aan en druk een klein kusje op zijn zachte lippen.

Ik schrijf me uit, Kelly komt ook niet meer veel rpgen dusja]

Change is for weirdos ~ Niall Horan