• Abonneer op haar storie. Ze is nog niet begonnen, maar ze verdient het gewoon <3


    Forever.

    Nee man, als ik het niks vind, niet.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    NAZIPUNK schreef:
    Nee man, als ik het niks vind, niet.

    Maakt niet uit, is ook best begrijpelijk!


    Forever.

    NAZIPUNK schreef:
    Nee man, als ik het niks vind, niet.


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Sowieso klopt de titel al niet :'D (this=these) dus daar knap ik sowieso al op af :'D Daarnaast ga ik niet iets lezen omdat iemand "iets zou verdienen". Sorrehh.


    ars moriendi

    Ze verdient het door goed te schrijven?


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Tortuga schreef:
    Sowieso klopt de titel al niet :'D (this=these) dus daar knap ik sowieso al op af :'D Daarnaast ga ik niet iets lezen omdat iemand "iets zou verdienen". Sorrehh.

    Ze is misschien niet een ster er in, maar ze probeert het wel. En daarom (: Maar ik snap het wel hoor, eigenlijk had ik deze reacties ook wel verwacht :3


    Forever.

    Pyro schreef:
    Ze verdient het door goed te schrijven?


    Turn it up! *

    Oké.
    Toen ik begon met schrijven heb ik er alles aan gedaan om ook maar een paar lezers te krijgen. Ondanks dat ik vreselijk slecht was, en dat wist ik, was ik trots op mijn werk. Maar ik wilde groeien, tips krijgen, mezelf verbeteren.

    En daarom vraga ik jullie om hooguit even te lezen en wat tips te geven. Jullie vinden het allemaal fijn om te horen te krijgen dat je goed kan schrijven, of dat je ene leuk verhaal hebt. Maar als mensen al niet gaan lezen omdat je iets verkeerds heb geschreven, dan zul je er ook nooit van leren. Niemand is gelijk geweldig in iets als ze ermee beginnen, we moeten allemaal oefenen en er in groeien. Zonder jullie, had ik niet eens het zelfvertrouwen gehad om mijn stories online te zetten. En ik wil gewoon dat ze wat erkenning krijgt voor wat ze doet, net zoals alle andere hier.


    Forever.

    ik snap je standpunt en als ik het verdraag om iets langer dan 5 minuten naar het pc scherm te kijken, ga ik het zeker lezen. Ik beloof niets, alleen dat ik het eens ga lezen als ik mij beter voel and then we'll see

    Oh btw dit is Pemberley die te lui is om Jazz af te melden en zichzelf aan te melden ^^

    [ bericht aangepast op 30 juni 2011 - 18:34 ]


    have no envy, no fear

    Ik heb eventjes gekeken, maar haar schrijfstijl is niet echt mijn ding


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Snuggly schreef:
    (...)
    Ze is misschien niet een ster er in, maar ze probeert het wel. En daarom (: Maar ik snap het wel hoor, eigenlijk had ik deze reacties ook wel verwacht :3

    Bedoel het ook niet gemeen hoor ;) Maar ik denk dat je pas echt lezers gaat bereiken wanneer je écht goed schrijft over een onderwerp dat de meesten hier aanspreekt. Dan komen die lezers vanzelf.


    ars moriendi

    Hm, ik heb het even gelezen, maar ik ben niet zo dol op haar schrijfstijl en ik kwam een paar spelfoutjes tegen en daar kan ik absoluut niet tegen. Maar laat d'r zeker doorgaan hoor, het is vast en zeker een leuk verhaal en van oefenen met schrijven wordt het alleen maar beter, good luck (flower)


    “Love is a contradiction.”

    Tortuga schreef:
    Sowieso klopt de titel al niet :'D (this=these) dus daar knap ik sowieso al op af :'D Daarnaast ga ik niet iets lezen omdat iemand "iets zou verdienen". Sorrehh.

    Iedereen verdient abo's. Maar heb ik 10000000 abonnementen op allerlei story's? Nuhh.

    [ bericht aangepast op 30 juni 2011 - 18:57 ]


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik vind het jammer dat hij niet goed beschreven is in de inleiding, sorry, hij ligt me niet. Ook zijn de hoofdstukjes zo kort, en ja, de schrijffouten.


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Als in de titel al een fout staat weet ik niet wat ik van de rest moet verwachten :3


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.