• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Citizen.





    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Citizen
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - AlwaysKlaine

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Mombasa
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo
    James Taylor - GelaarsdeKat

    Tijd in de RPG: Dag 4 - Middag
    Activiteiten:
    Jongens: Hout sjouwen
    Meisjes: Schoonmaken
    Therapy.

    [ bericht aangepast op 14 april 2012 - 21:12 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Tarion Valentina Viresse

    Ik loop de camping op met mijn koffer op rolletjes. Ik zie overal kinderen rondlopen van mijn leeftijd, ouder of jonger. Met mijn rode haar en mijn zilveren ketting. Er stond een quote op. Van mijn een van mijn favo bands. I want my tears back, van Nightwish. Ik pak het dingetje vast en loop naar het grootste gebouw. Ik loop naar binnen. Waar zou ik moeten slapen?

    [wil iemand naar Tarion toekomen en vertellen waar ze heen moet? Je mag dan met haar praten ofzo]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    [uh,de twee nieuwelingen! ^^ *verandert het even* jullie beiden dus ^^]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Mignon

    'Naar de cafetaria, geen tegenspraak.'
    Kreunend kom ik omhoog.
    "Ach man, rot op," mompel ik geïrriteerd.
    Deze man zal geen vriend van me worden. Moe kleed ik me om, doe ik mijn haren goed en maak ik me op. Op mijn leren korte laarsjes loop ik richting het cafetaria. Benieuwd wat me staat te wachten. Grijnzend loop ik naar binnen.
    "Hier ben ik dan," lach ik hard.
    "Zonder tegenspraak zoals u wenst."
    Ik geef de man een kushandje en plof neer op een stoel.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Alec Sterling
    de volgende ochtend, ramde ik om half zes in de ochtend tegen de bel. daarna gooide ik simpelweg iedere deur van de slaapzaal open.
    'Naar de cafetaria, geen tegenspraak.' Mijn stem was koud en verveeld. Dit ging allemaal veranderen, en wel nu.
    Er waren ook twee nieuwelingen. ik geef ze beiden een ruwe duw richting de cafetaria.
    'Ga zitten.'
    '"Hier ben ik dan. Zonder tegenspraak zoals u wenst." lacht een van de meisjes. zonder pardon geef ik haar een harde klap.
    'Speelkwartier is voorbij.'

    [ bericht aangepast op 14 april 2012 - 16:57 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Marylinn

    Ik ben amper deftig aangekomen of er wordt al tegen me geschreeuwd.
    "Ga zitten."
    Met lichte angst in mijn ogen kijk ik de man aan en doe wat er van me verwacht wordt. Mijn ogen schieten de ruimte rond, en ik prul wat met mijn vingers van de zenuwen. Dit kamp is nooit met mijn volle zin geweest, en nu lijkt het alleen nog maar erger dan ik had verwacht.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Tarion Valentina Viresse

    Ik werd gedwongen te gaan zitten. Wat zou er eigenlijk gebeuren? Degene die mij had geduwd was een man, waarschijnlijk een van de begeleiders. Ik was net naar buiten gelopen toen ik weer naar binnen kon. Ik voelde weer aan mijn ketting. Het was een zilveren, in de vorm van een ster. De quote was langs de randen gegrafeerd.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Cosette schreef:
    Alleen vergeten ze er telkens de maïs, rijst, griesmeel en havermout aan toe te voegen :')

    [Jij bent niet aardig voor mijn buikspieren(cat)
    -me has spierpijn vanwege gym en kan daardoor niet lachen zonder dat het pijn doet :C-]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [kan iemand naar James gaan hij is lonely buiten]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Sasha

    Ik open mijn ogen met een glimlach. Hoewel ik gisteravond zo opgewonden was, ben ik als een blok in slaap gevallen, met kleren en al. Die grap met de condooms moet ik vanavond maar uithalen. Plots besef ik dat ze nog steeds naast mijn bed liggen en snel verstop ik ze weer onder de plank. Hierbij leun ik zover uit mijn bed dat ik eruit donder. Maar dat deert niet, niets kan mijn dag vandaag kapot maken. Nouja, zulke akkefietjes toch niet. Ik loop fluitend de badkamer in en kom er na mijn dagelijkse ochtendritueel er weer fluitend uit. Ik kies een paar makkelijke kleren en besluit alvast naar de cafetaria te gaan. Ik kan wel huppelen, maar dat past niet bij me.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Ik ben er EINDELIJK weer! -gaat snel post schrijven-]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [ik ga over een kwartiertje tot een halfuur eten. dan weten jullie dat alvast]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Mignon

    Ik voel zijn harde hand in mijn gezicht.
    "Speelkwartier is voorbij."
    Kwaad sta ik op.
    "Mijn speelkwartier begint pas," sis ik nijdig.
    Ik houd me in en ga weer zitten. Deze man gaat het moeilijk krijgen, heel moeilijk.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Alec Sterling
    '"Mijn speelkwartier begint pas.' Zij staat als eerste op mijn lijstje, dat is duidelijk.
    Geïrriteerd sla ik nogmaals tegen de bel. dit was belachelijk, Cassia had het hier uit de hand laten lopen. Buiten stond nog een patient, een jongen. Ik gebaarde naar hem dat hij naar binnen moest, ik had weinig zin om meer te schreeuwen en te snauwen. Patrick kot aangelopen, bleek als een doek
    'goedemorgen, Patrick,' zeg ik zoetjes. Hij geeft een snel knikje en vlucht naar binnen, waar hij ontbijt aan de kinderen begint uit te delen.

    Patrick Hathaway
    In doodse stilte vlucht ik de cafetaria binnen, waar ik pap aan twee nieuwe kinderen geef. De blik in mijn ogen is leeg, afstandelijk. Met Alec hier kan ik geen emotie tonen. Sasha loopt de vafetaria binnen, ik mag niet naar hem kijken, hoe mijn bik strak op de tafel gericht. Ik was zo blij geweest met vandaag, maar dat viel nu wel even in het water.
    Ook Mignon geef ik een kommetje pap.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Aislyn
    Ik was de hele tijd stil geweest, gewoon om de doodsimpele reden omdat ik geen zin had om te antwoorden. Dat domme wijf zag me niet eens, maar goed, het is dan ook pikkedonker – niet dat ik het erg vond, aangezien Cassia op het moment erin gegooid zou worden… door haar bloedeigen moeder.
    Cassia ging er vrijwillig in staan, totaal in tegenstelling wat ik net deed – schreeuwen en trappen tegen haar broer, what he deserved for being such an ass.
    Ze zakte neer op de grond en kwam daarbij half op mijn schoot neer, waardoor ze een klein gilletje gaf en opsprong. “W-wie is daar?” snikte ze. Donder knalde door de lucht en ik grinnikte.
    “Moet ik een kusje geven op je hoofd, liefje?” Mijn stem was flirterig, maar warm, en ik was zo blij dat ik Cassia weer zag.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sasha

    Als ik binnen kom, hangt er een vreemd sfeertje.
    Ik kijk verbaasd naar de man tegen wie Mignon haar vriendelijke zelf aan het wezen is. Die ogen, komen me zo bekend vo- Hij een Sterling! Ik ben zo verbaasd dat ik bijna tegen een muur aanloop. Ik zet een kleine glimlach op en ga naast Mignon zitten waarop ik haar een kusje op de wang geef.
    "Liefje, ik moet straks even met je praten," zeg ik stil.
    Ik neem een kommetje pap aan van Patrick en probeer niet al te veel naar hem te staren. Maar het stekende gevoel kan ik niet tegenhouden, verstoppen, dat wel.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.