• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Citizen.





    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Citizen
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - AlwaysKlaine

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Mombasa
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo
    James Taylor - GelaarsdeKat

    Tijd in de RPG: Dag 4 - Middag
    Activiteiten:
    Jongens: Hout sjouwen
    Meisjes: Schoonmaken
    Therapy.

    [ bericht aangepast op 14 april 2012 - 21:12 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Talisman schreef:
    (...)
    Ik weet het niet precies, maar Aislyn en Cassia zitten nog samen gezellig in dat celletje en de Sterlings terroriseren iedereen. :Y)
    Als je exacte details wilt hebben, zal je het aan iemand anders moeten vragen of de posts lezen.

    Ik ben een week weggeweest, dus ik kan moeilijk 6 topics doorlezen :')

    I'm back. ^^
    Uhm, laat me even een kleine samenvatting maken.

    We zijn op dag 5.
    Inmiddels weet Shatrick that they're in love.
    Cassia's fasmilie, de eigenaren van het kamp (alec and Amyra) zijn aangekomen op het kamp (samen emt Benedict, hun zoon, Cassia's broer)
    De jongens moeten samen met Felix en Patrick houten planken twee kilometer door het bos slepen, een heuvel op, terwijl de meiden onder toezicht van Amyra (en Hailey) de keuken moeten schoonmaken van de cafetaria.

    [ bericht aangepast op 14 april 2012 - 19:34 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cassia Sterling

    H-hij… H-hij vindt je nutteloos… Hij begon te zeuren over reputatie en zo… T-toen werd ik kwaad…”
    'Hij heeft gelijk.' De woorden komen er beschaamd en gemompelt uit.
    'Ik ben ook nutteloos. ik kan alleen bevelen opvolgen.' Zelfs nu nog. Zelfs nu ik Aislyn had beloofd om mijn eigen keuzes te maken, ben ik nog te bang voor moeder en vader om die belofte waar te maken. Nieuwe tranen springen in mijn ogen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Aislyn
    “Hij heeft gelijk. Ik ben ook nutteloos. Ik kan alleen bevelen opvolgen.”
    Neergeslagen keek ik naar beneden. Ik had het niet moeten zeggen, dat mocht ik niet doen. Zie je Aislyn, je hebt haar weer verdrietig gemaakt, dat doe je goed. Waarom kun je ook nooit iets – Nee, dit was niet het moment om zelfmedelijden te hebben.
    Ik trok Cassia dichter tegen me aan en liet mijn hand op haar haren rusten, terwijl mijn andere hand op haar zij/ heup lag. “Nee, Cassia, je bent niet nutteloos… Echt niet…”
    Ik sloot mijn ogen. “S-sorry, ik had het niet mogen zeggen, maar ik wil dat je weet dat je niet nutteloos bent, z-zeker voor mij niet…” Ik begon hevig te blozen en was blij dat het zo donker was dat het niet te zien was op mijn wangen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Haha, trouwens, Lizz, over de Sterlings: ABC? Heel subtiel :')]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Cosette schreef:
    [Haha, trouwens, Lizz, over de Sterlings: ABC? Heel subtiel :')]

    [AABC :'D]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Cassia Sterling
    'Nee, Cassia, je bent niet nutteloos… Echt niet… S-sorry, ik had het niet mogen zeggen, maar ik wil dat je weet dat je niet nutteloos bent, z-zeker voor mij niet…' Ik keek haar verbaasd aan, mijn waterige, felle ogen wijd open.
    'Meen je dat?' het is neit meer dan een fluistering, maar ik vraag het toch. Hoeveel ik het ook probeerde, nooit was ik echt goed genoeg geweest voor iemand. Maar Aislyn leek me wel goed genoeg te vinden...
    Experimenteel bewoog ik mijn hand over haar schouder, langs haar nek tot ik het tegen haar wang aan kon leggen. ze gloeide helemaal.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Alec & Amyra zijn getrouwd dus die tel ik als 1 (cat)]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Cosette schreef:
    [Haha, trouwens, Lizz, over de Sterlings: ABC? Heel subtiel :')]


    Het was niet express!

    Ok wilde twee A's voor ouders, ik had al een C - Alleen de B deed ik daarna express. :'D


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Dus, waar moet ik Amyra heensturen?]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Sasha

    Plots loopt Felix naar voor en ik vraag me af wat hij van plan is.
    "Het gaat goed zo!" roept hij dan.
    Ik barst in lachen uit omdat zijn gezicht en toon hem volledig tegen spreken. Bijna laat ik het blok hout uit mijn handen vallen. Ik ben dankbaar voor mijn snelle reflexen als ik het net op tijd weer op kan vangen.
    "Goeie, Flex!" roep ik de begeleider vooraan toe.
    Kan me niet schelen of de Sterlings me hiervoor de cel in gooien, ik moet ontspannen. Ik schud mijn hoofd en kijk even om me heen, op zoek naar Patje en Jace. Jace moet ik voor mijn plannen kunnen overhalen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Marethyu schreef:
    [Dus, waar moet ik Amyra heensturen?]


    nou ik heb gezegt dat ze op de groep meiden toezicht ging houden. Maar ik weet niet hoeveel vrouwelijke kampeerders er online zijn...
    anders mag ze Cassilyn wel gan pesten.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Bugging sounds good ^^ *gaat typen*]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Felix Patterson - Begeleider

    Achter me hoor ik iemand in lachen uitbarsten, Sasha aan de lach te horen.
    'Wil je dan dat ik 'het gaat slecht zo' roep?' vraag ik grijnzend terwijl ik achterom kijk. 'Ik moet jullie toch een beetje motiveren, al vraag ik me af of dat op deze manier lukt. Lukt het een beetje, allemaal?'


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Jace Dream Duval
    Ik was maar wat blij toen we de bossen in gingen. die twee nieuwe begeleiders vond ik maar niets. Ik had één blok hout vast, wat behoorlijk zwaar was.
    Ik bleef een beetje aan de achterkant van de groep. Felix was naar voren gelopen, probeerde iedereen wat moed in te spreken, terwijl Patrick achter ons liep.

    [ik kan zo weinig emt Jaceje zonder Lau :'D He hasnt been active in days]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.