• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Citizen.





    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Citizen
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - AlwaysKlaine

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Mombasa
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo
    James Taylor - GelaarsdeKat

    Tijd in de RPG: Dag 4 - Middag
    Activiteiten:
    Jongens: Hout sjouwen
    Meisjes: Schoonmaken
    Therapy.

    [ bericht aangepast op 14 april 2012 - 21:12 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Mignon

    "Ik heb wel wat hulp nodig om de anderen ongemerkt in te lichten en te overtuigen. Jij bent de enige hier met meer overtuigingskracht dan ik, en de enige die ik in eerste instantie vertrouw. En het zou handig zijn mocht je me geen mep verkopen als ik met je flirt. Meer ben ik niet van plan."
    Ik knik zachtjes.
    "Oké."
    Ik laat me wel weer gebruiken voor het goede doel. Zuchtend laat ik me op de grond zakken en ik kijk naar Sasha. Waarom zou ik het überhaupt voor hem doen? Als ik weg wil ga ik wel gewoon maar ik wil nog niet weg. Eerst wil ik mijn nieuwe vriend hartelijk verwelkomen.
    "Maar dan moet jij iets voor mij doen," fluister ik in Sasha's oor als ik mijn vriend aan zie komen lopen.
    "Jij en ik gaan het Alec heel moeilijk maken."


    [Ik ga. Morgen ochtend zal ik er waarschijnlijk ook niet zijn.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Aislyn
    “J-Ja, alsjeblieft,” Ik geef haar het shirt dat ik gepakt had en keek hoe ze het snel aantrok. Zachtjes trok ik haar weer tegen me aan en liet mijn hoofd op die van haar rusten, waarna ik even mijn neus op haalde en lachte. “Ik moet zeggen dat ik jou ook lekkerder vindt ruiken, haha, jij ruikt lekker zoet en je broer…” Ik hield mezelf in en zuchtte toen diep.
    “H-het spijt me, dat hier zit,” fluisterde ze.
    “Ach ja, eigenlijk vind ik het nu niet zo erg hoor, nu jij er ook zit. Ik heb hier iniedergeval geen last van je ouders en broer.” Ik beet even op mijn lip en keek weer weg naar een donkere hoek.
    “Hey, Cassia… I-ik was boos…” Toen viel ik stil, het was een dodelijke stilte, maar toen opende ik weer ongemakkelijk mijn mond. “O-op je vader.”
    Haar familie was een kwetsbaar punt voor Cassia, dus probeerde ik het zo voorzichtig mogelijk te zeggen, of dit zou helpen wist ik niet…


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Bééééén er weer :3]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Sasha

    "Maar dan moet jij iets voor mij doen. Jij en ik gaan het Alec heel moeilijk maken."
    Ik had er me al aan verwacht, dat is nou eenmaal de gang van zaken hier. Natuurlijk wil ik wel voor wat commotie zorgen, zolang mijn naam er maar niet aan gelinkt wordt. Dan heeft de vraag die ik net aan haar stelde niet veel nut.
    Ik knik, dit keer wel van plan me aan de afspraak te houden.
    "Dank je," zeg ik zacht.
    Kan me niet schelen of ze het fijn vindt of niet, ik geef haar nog een kusje op de wang voor ik opsta en besluit maar eens op zoek te gaan naar de anderen. Net op tijd blijkbaar, want Patje staat voor de cafetaria met een groep jongens om zich heen. Een brandend gevoel schiet door mijn borstkas.
    "Okay. Begin het hout maar door het bos te slepen. Leg het neer op de open plek vóór de heuvel. Daarna zullen we het er wel op slepen," beveelt hij.
    Zonder morren draai ik me om en neem een stuk hout in mijn handen, waarmee ik het bos in trek.
    Oké, ik was verkeerd, dit ís mijn rottigste verjaardag ooit.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Ik ben ook even weg. Tegen een uurtje of acht ben ik er wel weer ^^]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Patrick Hathaway
    Sasha komt eindelijk aangelopen, pakt zonder iets te zeggen een stuk hout en loopt het bos in met de rest van de jongens. ik en Felix lopen mee, als begeleiding.
    Ik heb sasha nog geen eens kunnen feliciteren. De Sterlings' aankomst heeft alles bemoeilijkt en in het water gegooid.
    'Misschien moet jij maar vooraan lopen, Felix,' zeg ik met geveinste vrolijkheid. 'om de groep te leiden.'

    Cassia Sterling
    'Hey, Cassia… I-ik was boos… O-op je vader.”
    in het donker probeer ik naar haar ogen te kijken.
    'W-waarom?' niemand werd ook kwaad op vader. hij had kracht, macht, deed alles goed. Ik ben zo niet, ik ben zwak, machteloos, bang...
    'Z-zit je daarom hier?' fluister ik. Ik ben er wel blij om, ik haat deze ruimte. Nu ik niet alleen ben is het bijna dragelijk.

    [ bericht aangepast op 14 april 2012 - 18:26 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Felix Patterson - Begeleider

    'Mij best.'
    Wat is er toch met Patrick, de laatste tijd? Hij klinkt zo anders, kijkt anders uit zijn ogen, probeert iets te verbergen, overduidelijk. Maar wat? Ik zucht even en ik uiteindelijk loop ik vooraan.
    'Het gaat goed zo!' roep ik, hoewel het vast niet overtuigend overkomt.

    [Ik ben even een hoofdstuk aan het schrijven, reageer dus sloom:W]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Aislyn
    “W-waarom? Z-zit je daarom hier?”
    Met een kinderlijke grijns keek ik haar aan, “Ik had volgens hem woede problemen en die sukkel van een broer van je kwam erbij staan, daardoor ben ik hier waarschijnlijk.” Echter verdween hierna de kinderlijke grijns en ik keek verslagen naar de grond, zodat ze me niet in de ogen kon kijken – als dat al lukte door het donker, maar haar felblauwe ogen leken deze wel te doorklieven.
    Iets wat me op het moment niet echt hielp met wat ik wilde zeggen.
    “H-hij…” Ik begon weer te stamelen, maar dit keer doordat ik niet wist hoe ik het moest brengen en omdat ik bang was hoe het bij haar aan zou komen. Langzaam maar zeker keek ik haar weer aan terwijl ik op mijn onderlip beet.
    “H-hij vindt je nutteloos…” Snel keek ik weer weg en beet weer op mijn lip. “Hij begon te zeuren over reputatie en zo… T-toen werd ik kwaad…” Ik keek nog steeds weg, maar voelde op mijn wangen een blos komen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Waar moet ik Amyra heen sturen? ;3]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Even eten jongens, brb]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Gedoucht :')]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [What happened? :')]

    Ludwig schreef:
    [What happened? :')]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [waar moet Tarion slapen?]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ludwig schreef:
    [What happened? :')]

    Ik weet het niet precies, maar Aislyn en Cassia zitten nog samen gezellig in dat celletje en de Sterlings terroriseren iedereen. :Y)
    Als je exacte details wilt hebben, zal je het aan iemand anders moeten vragen of de posts lezen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.