• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!

25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.

Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.

Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Citizen
    Cassia Sterling - Escritura

Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - AlwaysKlaine

Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Mombasa
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

Tijd in de RPG: Dag 4 - Middag
    Activiteiten:
    Jongens: ??
    Meisjes: ??
    Therapy

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

[Ik zal wel even de laatste post opzoeken ^^]

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

Sasha

Hij knikt. De laatste twijfels die ik had of hij me inderdaad wilde kussen verdwijnen als sneeuw voor de zon. Ik ril als ik voel hoe hij zijn zachte lippen tegen mijn handpalm drukt. Mijn wangen kleuren weer en ik glimlach breed. Mijn ademhaling is nog steeds even onregelmatig als net. Voorzichtig haal ik mijn hand van zijn lippen.
    Ik wip even omhoog als ik schrik van een harde donderslag. Ik moet lachen om mezelf terwijl ik Patje nog steeds in de ogen staar.
    Als ik ten volle besef dat hij me net hier wilde kussen, geef ik hem met mijn vrije hand een klap op zijn borstkas.
    "Ben je gek?" fluister ik. "Er kan hier elk moment iemand binnen komen, en uit deze situatie kan ik me wel nog lullen, maar als mijn lippen aan de jouwe hangen wordt dat sowieso al moeilijk."

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

[Okiie n.n]

Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

Rooba schreef:
    Catherine

Ik haalde de condoom uit de verpakking, en deed hem om. Ik gaf er nog een kusje op, en ging toen bovenop hem zitten. Een zacht kreuntje verliet mijn mond toen ik hem in me voelde glijden, en ik ging langzaam op en neer. Na een tijdje voerde ik het tempo op, en leunde met mijn handen op zijn borstkas.

Quinn
    Mijn ademhaling versnelde, net als mijn bewegingen. Ik was het niet gewend om onderop te liggen, maar om eerlijk te zijn vond ik dat echt helemaal niet erg. Mijn handen gleden steeds sneller over haar rug, haar kont, haar heupen, haar benen, haar hals, haar haar, haar gezicht, en mijn lippen deden hetzelfde, al bleven die wat hoger. Ik wilde op een sexy manier in haar oor bijten, maar volgens mij was het meer erin hijgen, want ik was half verlamd van genot. Ik legde even mijn vingertoppen op haar borst, om te horen dat haar hartslag net zo snel was als die van mij.

[ bericht aangepast op 12 april 2012 - 17:30 ]

Catherine

Ik genoot van elke aanraking die hij me gaf, en ik merkte dat mijn ademhaling steeds sneller ging. Ik kon een luide kreun niet onderdrukken. Ik gaf hem zachte kusjes, van zijn mond tot zijn nek. Deze jongen was geweldig.

Cassia Sterling
    'Okay.
    Het woord kwam er kleintjes uit, maar ik had er alles voor over om mijn gedachten te verzetten. Ik klaagde zelfs niet toen aislyn haar armen weer om me heensloeg en me vasthield. Mijn ogen hield ik stijf dicht tegen de flitsen.

Patrick Hathaway
    'Ben je gek? Er kan hier elk moment iemand binnen komen, en uit deze situatie kan ik me wel nog lullen, maar als mijn lippen aan de jouwe hangen wordt dat sowieso al moeilijk.'
    Het beeld dat ik daarbij krijgt maakt het nog moeilijker me in te houden. Hij heeft gelijk, dat valt niet te ontkennen. Ze zouden hem in de isoleercel smijten en mij overleveren aan Alec Sterling. de gedachte gaf me rillingen van angst.
    'Logisch nadenken was nogal moeilijk,' antwoord ik fluisterend. Dat was de waarheid, mijn hart klopte nog steeds erg hard.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Quinn
    Die kreun van haar was het toppunt. Ik drukte haar tegen me aan, sloot mijn ogen en legde mijn hoofd in mijn nek, daar ging ik.. Ik kreunde terug, niet eens expres.

Catherine

Hij drukte me tegen zich aan, en ik voelde dat ik steeds dichter bij het hoogtepunt kwam. Ik zette mijn nagels in zijn rug, en meerdere kreunen verlieten mijn mond. Ik beet op mijn lip om niet te luid te zijn, we wouden natuurlijk niet betrapt worden. Ik voerde het tempo op, en begroef mijn gezicht in zijn nek.

Quinn
    IK voelde haar gezicht in mijn nek, waaronder haar lippen, en gooide mijn hoofd zo mogelijk nog verder achterover. Ook zij leek steeds dichter bij het einde te komen, en die gedachte maakte me gek. Ik voelde hoe ze nog altijd steeds sneller ging, vroeg me af hoe zij überhaupt haar spieren nog kon gebruiken. Maar dat maakte niet uit! Met mijn benen duwde ik die van haar nog even wat verder uit elkaar, en kantelde mijn bekken, zodat het nog beter paste. Hellllllllll, Ik werd waarschijnlijk zo gek.

Sasha

Ik voel me schuldig als ik hem voel rillen, maar ik maak me zorgen om hem. Dat ze mij in die isolatiecel gooien kan me niet schelen maar ik acht Cassia nog in staat de politie te bellen en hem aan te geven wegens aanranding van een minderjarige. Ik wil hem niet in die positie en ik wil al zeker niet degene zijn die hem daar geplaatst heeft.
    "Logisch nadenken was nogal moeilijk," fluistert hij.
    Ik slik even en knik. Dat besef ik maar al te goed want ik had bijna toegegeven. Ik neem zijn hand iets steviger vast en verberg mijn gezicht in zijn hals.
    "Ik weet het," fluister ik. "Daar heb ik al twee dagen last van."

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Aislyn
    “Okay.”
    Ik sloot mijn ogen voor de rust, sloot de donder en andere geluiden buiten.
    "I'm running out of patience, 'Cause I can't believe what the hell I'm hearing. And speaking of hell, it don't compare to this heat that I am feeling.. I love you too much, it shows all my emotions go out of control. Good for you, bad for me. When I can hardly see from the tears that flow. Can't forget to breathe slow. Count from one to ten with my eyes closed 'Cause ladies take it in and get composure.. Before I lose it get composure."
    Ik zong zachtjes, ik probeerde haar rustig te laten voelen, alleen wist ik niet zeker of het werkte. Ik wist dat als ik bang was voor iets of iemand, ik altijd ging zingen.

The song

[ bericht aangepast op 12 april 2012 - 17:50 ]

Quiet the mind, and the soul will speak.

[ik ga even eten jongens, ben er rond half zeven weer. ^^]

[Rond half zeven moet ik eten, dus ik zie je erna wel :')]

Catherine

Ik ging weer rechtop zitten, en ging nu op mijn snelst. Het ging wat makkelijker, doordat Quinn zijn bekken iets gekanteld had. Ik legde mijn hoofd in mijn nek, en sloot mijn ogen. God, hij was goed.