• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!

25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.

Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.

Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Citizen
    Cassia Sterling - Escritura

Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - AlwaysKlaine

Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Mombasa
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

Tijd in de RPG: Dag 4 - Middag
    Activiteiten:
    Jongens: ??
    Meisjes: ??
    Therapy

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Jhaa! (:
    Ik erger me aan maar één rol hebben. Quinn is heel schattig, maar hij doet niet zoveel x) XD.

Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

Marethyu schreef:
    Yes I did 8D
    Benedict? Mooie naam.

Nou, maak een rol, we zullen wel zien wanneer we ze er in gooien. *O*
    Benedict cumberbacth. (cat) i stole the name.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Aislyn
    Haar lippen waren zoet, zacht, teder. Ze had er verder eigenlijk geen precieze woorden voor, want toen ze haar lippen van die van Cassia afhaalde, voelde ze de tintelingen nog en even raakte ze haar eigen lippen aan terwijl ze naar beneden keek.
    Het was vuurwerk, net zoals bij Amora. Net zoals bij… Amora… Haar ogen had ze wel neergeslagen, maar ze schoten weer vanonder haar wimpers naar Cassia. Ze zag haar een zwak knikje geven.
    “Was het vies?” Kwam er onzeker uit, trillerig bijna.
    “Het spijt me, ik zal het niet meer doen. Je zat hier vast niet op te wachten.”

Quiet the mind, and the soul will speak.

Sasha

"Dat valt niet te ontkennen," lacht Patje.
    Even vraag ik me af waarom ik hem hier en nu niet zou kussen. Er kan niemand binnen komen die ons kan betrappen. Een elektrisch gevoel trekt door mijn buik, alsof iemand me net een kleine stroomstoot gegeven heeft. Zodra ik besef dat het nog steeds fout is verdwijnt het weer. Waarom is het zo moeilijk om dit nog een half dagje vol te houden? Ik ben nog nooit goed geweest in het tegenhouden van dit soort momenten, ik was altijd eerder de oorzaak ervan maar hoe hard ik nu moet vechten om braaf te blijven zitten is echt te belachelijk voor woorden. Er verschijnt een kleine grijns op mijn gezicht en ik kijk omhoog naar Patje.
    "Wat is het spannendste dat je ooit al gedaan hebt?" fluister ik.
    Eens benieuwd of het antwoord nog steeds hetzelfde luidt als gisteren.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Marethyu schreef:
    [Zeker als Amyra en Alec haar straks komen pesten (wbw)]

Gaan de ouders hun betrappen? :Y)

Escritura schreef:
    (...)

Nou, maak een rol, we zullen wel zien wanneer we ze er in gooien. *O*
    Benedict cumberbacth. (cat) i stole the name.

Mkay ^^ Word nog leuk dan haha :'D
    I steal lots of names.

Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

[Okiie, wat weten we al over hem?]

Mignon

Buiten hoor ik hard gedonder. Op de ramen klinkt het getikt van de zomer regen. Ik ga op het aanrecht zitten. De deur naar buiten staat nog wagenwijd open zodat ik van het weer kan genieten. Ondanks dat het regent is het nog lekker weer. De temperatuur is aangenaam. Ik neem nog een slok van de Vodka. Het branden in mijn keel wordt steeds minder. Ik haal een hand door mijn haren en schenk mijn glas nogmaals vol. De alcohol is niet ruikbaar, dat is een van de redenen waarom deze drank zo perfect is. Uit mijn rokje haal ik weer het pakje sigaretten van Aislyn. Ik heb al bijna het hele pakje opgerookt in één dag. En dan te bedenken dat ik niet eens verslaafd ben. Nee, verslaafd ben ik echt niet. Ik rook omdat ik het lekker vind maar stoppen kan ik per direct. Ik steek de sigaret op en neem een slok uit mijn glas. De regen druppelt langzaam naar binnen. Ik laat mezelf het aanrecht afglijden en ga op de drempel zitten. In mijn linkerhand heb ik het glas en in mijn rechter de fles met drank. De sigaret rust in mijn mond. Ik zet de fles voor me neer en inhaleer de sigaret diep. Mijn longen worden met de dag mee vergiftigd. En het erge is nog, je kan het horen aan mijn stem. Hij wordt klinkt heser en schuurt. Om het gevoel weg te spoelen drink ik in één tuig mijn glas leeg. Vreemd genoeg verhelderd alcohol mijn gedachtes altijd. Ik word er over het algemeen heel vrolijk van maar er hoeft maar iets te gebeuren en ik word gek. Paranoia, gek, agressief en gewelddadig maar zover is het nog niet. Voorlopig zit ik hier nog alleen samen met mijn peuk en mijn fles drank. Ja, ik heb hem toegeëigend om het simpele feit dat hij anders toch niet zou worden gebruikt en zeg nou zelf dat is zonde. Dit koop ik alleen met een feestje. Het is anders te duur voor een studente en hier kan ik het gewoon gratis krijgen. Tegen de regels, dat wel maar daar houd ik me toch niet aan. Met een grote grijns neem ik een haal van mijn sigaret. Het is dat mijn XTC is afgepakt anders had ik hier – in mijn eentje dat wel – een enorm feest kunnen houden. Maar zonder mijn geliefde pilletjes ben ik daar niet gek genoeg voor. Dan zie ik alleen gevaar. Ik pak de fles en neem er een flinke slok uit. Heerlijk. Hoe meer ik van dit spul drink, hoe lekkerder het wordt. Mijn grijns wordt steeds groter en ik zet de fles weer neer. Mijn brandende sigaret gooi ik naar buiten op het natte gras. Ik laat mezelf tegen de deurpost aanleunen met de fles Vodka in mijn hand. Als iemand me zo ziet zullen ze me plaatsen in het hokje ‘alcoholist’. Maar niemand zal me zien. Niemand komt buiten met dit hondenweer. En daarbij, wat moet iemand in de keuken. Het is mijn domein, mijn strafplek.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Hij is ouder dan Cassia en zijn tweede naam klinkt als komkommer (cat)

FreckledEmo schreef:
    [Okiie, wat weten we al over hem?]

Dat hij de baas is van Camp Eden, wat aan het andere kant van het land is, maar hij komt dus emt zn ouders mee
    en dat hij Benedict Sterling heet.
    Verder ben je vrij.
    (Hij moet wel ouder dat 19 zijn)

Escritura schreef:
    (...)

Dat hij de baas is van Camp Eden, wat aan het andere kant van het land is, maar hij komt dus emt zn ouders mee
    en dat hij Benedict Sterling heet.
    Verder ben je vrij.
    (Hij moet wel ouder dat 19 zijn)

En hij is een komkommer.

Is hij aardig of lijkt hij op zijn ouders, trekken ze hem voor..? Zoiets?

Oke, ik bedenktst wel waaatttt. :'D

FreckledEmo schreef:
    Is hij aardig of lijkt hij op zijn ouders, trekken ze hem voor..? Zoiets?

Ik dacht eigenlijk ook al zoiets. ^^
    Maar volgens mij hoeven het geen lappen tekst te worden, hoor, lol.

hehe :3