• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!

25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.

Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.

Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Citizen
    Cassia Sterling - Escritura

Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - AlwaysKlaine

Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Mombasa
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

Tijd in de RPG: Dag 4 - Middag
    Activiteiten:
    Jongens: ??
    Meisjes: ??
    Therapy

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

[Dafuq? Het regent? Oke.. *Post aanpast*]

Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

FreckledEmo schreef:
    Quinn
    Ik kuste haar zachtjes, deed ook mijn hoofd schuiner, pakte met mijn handen die van haar. Na een tijdje begon het te plenzen en ik brak zuchtend de kus af. In een soepele beweging tilde ik haar op en rende met haar in mijn armen terug naar het kamp.

[Ik moet eten! Tot zooow (: Xx]

Catherine

Zuchtend verbrak hij de kus toen het begon te regenen, en ik giechelde toen hij me optilde en naar het kamp rende. Ik sloeg mijn armen om zijn nek en leunde met mijn hoofd tegen zijn schouder.

[Eetze ;D]

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

Patrick Hathaway
    'Niet hard genoeg om droog te blijven,' antwoord ik met een blik naar buiten. Met een grijns pak ik zijn hand vast - zonder nadenken - en ren door de keiharde regen.
    Het is donker, maar we blijven toch uit het zicht van de cafetaria. Uit mijn zak haal ik mijn sleutelbos, waar ook sleutel 5 aanhangt. Ik ril van de kou en ben nu al, in die paar minuten, helemaal doorweekt. Met moeite krijg ik de deur naar slaapzaal 5 open en doe eht licht aan.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Aislyn
    “Ik weet het niet.”
    Ze was verward. Maar was ze ook bang?
    “Ik heb nooit… Ik weet niet hoe ik dat moet doen.”
    Ik keek verlegen naar beneden. “J-je kan mij p-proberen lief te h-hebben…” Het was eruit voor ik er erg in had.
    En toen ik het eindelijk door had wat ik net gezegd had, sprong ik op en keek met een tomaatrode hoofd weg van haar. Bang dat ze me zou uitschelden voor alles en nog wat… Zeggen dat haar ouders toch gelijk hadden…
    “S-sorry!”

Quiet the mind, and the soul will speak.

Sasha

"Niet hard genoeg om droog te blijven."
    Voor ik het weet ren ik door de regen. Hoewel ik het fijn vind dat hij mijn hand vasthoudt, ontgaat het risico dat iemand ons toch ziet me niet.
    Het is niet eens zo'n eind, maar mijn kleren zijn zo nat dat ze aan mijn lichaam kleven. Ik sta te trappelen van de kou terwijl Patje met de deur aan het vechten is. Zodra we binnen zijn doet hij het licht aan, dat ik meteen weer uit doe wanneer ik bij de schakelaar kan. Ik duw de deur dicht en gris Patje's sleutels uit zijn handen om hem vervolgens van binnenuit weer op slot te doen. Ik laat mijn ogen even wennen aan het weinige licht dat er is en ga dan met mijn rug tegen de deur staan, kijkend naar Patje.
    "Wij zijn hier niet," verklaar ik waarom ik het licht heb uit gedaan.

[ bericht aangepast op 12 april 2012 - 19:52 ]

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Iemand nog zin in een gesprek?

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Cassia Sterling
    'J-je kan mij p-proberen lief te h-hebben…'
    Verstomd kijk ik haar aan. Ze is inmiddels opgestaan, haar wangen zijn ongeveer zo rood als mijn haar.
    'J-jou?'
    Maar dat kan niet. We zijn allebei vrouwen, en.. en... ik weet niet hoe, denk ik stilletjes. ik weet neit hoe ik van iemand meot houden, hoe ik voor mensen moet zorgen of om ze moet geven. ik snap het niet.
    'K-kun je het me leren?'

Patrick Hathaway
    'Wij zijn hier niet,' verteld Sasha als hij het licht uit doet. ik knik en ga op de rand van één van de bedden zitten.
    De slaapzaal is net als alle anderen, dus weet ik precies waar alles staat, zelfs in het donker. Mijn kleding plakt aan mijn huid en ik ril van de kouw.
    'Wil je een handdoek? Er liggen er volgens mij wel in de badkamers.'

[Ik ben douchen, zo terug ;d]

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

Sasha

"Wil je een handdoek? Er liggen er volgens mij wel in de badkamers."
    Ik knik even en trek alvast mijn doorweekte shirt uit.
    "Ja, lijkt me handig," lach ik.
    Ik haal een hand door mijn natte haren en voel me eerder nerveus. Even vraag ik me af of niemand zal merken dat die handdoeken gebruikt zullen zijn, maar dan besluit ik dat ik niet moet overdrijven in mijn paranoia. Voor iemand het merkt, zijn die dingen al lang weer droog.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Aislyn
    “J-jou?” Ik wou dat ik in de grond kon zakken, zo erg schaamde ik me nu dat ik dat had gezegd.
    “K-kun je het me leren?” Mijn wangen werden langzaam maar zeker weer hun eigen kleur, maar er lag nog altijd een rode gloed over heen. Haar blik voelde ik op mij en ik wist niet zeker wat ik ervan moest denken.
    Ik schudde mijn hoofd, “Sorry! Ik moest dit nooit zeggen, h-het was maar g-gewoon een uitspatting…”

Quiet the mind, and the soul will speak.

Patrick Hathaway
    Sasha begon zijn natte shirt uit te doen, dat wist ik nog net te zien in eht donker. En was ik even blij dat het donker was. Anders zou ik die kus zeker niet tot morgen kunnen bewaren.
    uit de badkamer vis ik twee zachte handdoeken, warna ik er blindelings één aan Sasha geef. Ik twijfel even, maar doe dan mijn shirt maar uit. anders droog ik nooit op.
    Snel dep ik mezelf droog, waarna ik mijn shirt - en Sasha's - over de verwarming hang, die aanstaat. De verwarmingselementen van de slaapzalen staan op één schakelaar, dus ze branden óf allemaal, of geen van allen. En op dit moment is dat heel handig.

Cassia Sterling
    'Sorry! Ik moest dit nooit zeggen, h-het was maar g-gewoon een uitspatting…'
    Ik geef een klein knikje, niet zeker van wat ik verder moet zeggen. Lief hebben is iets dat ik niet ken of kan.
    'waarom wil je dat?' vraag ik daarna, onzekerheid in mijn stem. Ze maakte er geen geheim van dat ze me mooi vond. was dat lief hebben? Iemand mooi vinden?
    'Ik ben niet boos ofzo,' mompel ik er achteraan. 'Ik wil het gewoon weten.'

Sasha

Ik loop een eindje de kamer in en neem de handdoek die Patje me geeft aan. Ik droog mezelf af terwijl hij onze t-shirts op de verwarming legt en ga dan op bed zetten. Ik voel me een stuk geruster, wetend dat niemand hier hoort te zijn en de deur niet open kan. Mijn natte broek besluit ik maar aan te houden want anders gebeuren er dingen die tot morgen moeten wachten.
    Het verbaast me dat mijn ogen de hele kamer niet verlichten als een discobal, want ik voel ze zo hard fonkelen dat het haast pijn doet. Ze glijden over Patje's torso. Hij mag er zeker zijn.
    "Goh," lach ik. "En ik had net met mezelf afgesproken niet meteen meer uit de kleren te gaan."

Patrick Hathaway
    'Goh. En ik had net met mezelf afgesproken niet meteen meer uit de kleren te gaan,' lacht Sasha vanaf het bed.
    'Maar je kon me weer eens niet weerstaan,' grap ik terug, waarna ik naar het ga zitten. Zijn ogen fonkelen in de donkere kamer en zijn haar is in de war - zelfs als het nat is doet het blijkbaar zijn eigen zin.
    Maar ditmaal kan ik mijn ogen niet erg lang op zijn gezichtje houden. ze dwalen als vanzelf oer zijn borstkas ens trakke buik, en meteen begrijp ik waarom er zoveel jongeren voor hem uit de kleren gingen.
    Maar er was meer aan Sasha dan alleen zijn lichaam, dus dwing ik mezelf weer naar zijn fonkelende ogen te kijken.