• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Citizen
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - AlwaysKlaine

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Mombasa
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Tijd in de RPG: Dag 4 - Middag
    Activiteiten:
    Jongens: ??
    Meisjes: ??
    Therapy


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Aislyn
    Haar wangen worden net zo rood als de kleur van haar haar, waarna ze haar blik snel afwend en ze iets naar achter gaat.
    “Uhm…”
    O, hell. Hoe erg ik haar nu… Nee, niet denken. Niet doen. Desnoods wordt je weer boos en storm je de cafetaria uit. Alles, maar dit níet. Snap je dat, of moet ik het ook nog spellen? Kwam het stemmetje weer, en ik liet het haarlokje vanzelf los.
    “Eigenlijk kan ik niet beloven dat ik dit niet meer zal doen, Cassia, je bent zo schattig…” Grinnik ik, mijn flirterige kant die weer opspeelt. “Maar ik zal wel stoppen, want anders leef je niet naar je ouders keuzes… Al zijn ze er nu niet natuurlijk…” Plak ik er alweer grijnzend achteraan.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sasha

    Even denk ik dat hij precies gaat doen wat hij vraagt, tot hij mijn haren helemaal door elkaar haalt. Verbaasd zit ik hem aan te kijken.
    "Nou, het heeft echt een eigen wil," zegt hij onschuldig.
    Terwijl mijn verstomming begint af te nemen, verschijnt er een grijns op mijn gezicht en een ondeugende fonkeling in mijn ogen.
    "Oh, meid, daar kom je echt niet mee weg," zeg ik op een verwijfd toontje.
    Voor hij kan reageren zet ik beide handen in zijn haar en begin ik als een gek te wrijven. Trots bekijk ik het resultaat. Stom, Sasha. Stom. Nu ziet hij er uit alsof hij net uit bed komt.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Cassia Sterling
    'W-Weet ik,' antwoord ik als ze zegt dat mijn ouders er nu niet zijn. Voor de eerste keer ben ik alleen, met vader en moeder's vertrouwen op mijn schouders. En dit is heel, heel erg verkeerd. hoe dicht ze stond, hoe... flirterig ze is. Het is niet juist, moeder zou haar walgelijk noemen.
    Maar walgelijk zie ik niet. Ik zie flirterig, emotioneel en breekbaar.
    snel schud ik mijn hoofd, ik durf haar niet aan te kijken.
    'J-Je mag me neit schattig noemen.'

    Patrick Hathaway
    'Nou sorry hoor, ik wist niet dat je vrouwelijke kantje naar boven zou komen,' plaag ik met een grijns. Ik was er eachter wel zeker van dat Sasha geen vrouwelijk kantje had. Mijn haar is waarschijnlijk een rotzooi, maar dat verdiende ik wel.
    Mijn arm leg ik terug om hem heen, en ik kan bijna zweren dat ik zijn hartslag tegen de mijnen kan voelen. Als er nu iemand binnen zou komen was dit heel lastig uit te elggen, zeker met hoe ons haar er nu uitzag...


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Aislyn
    “J-Je mag me niet schattig noemen.”
    Ik glimlach en laat mijn donkere ogen in haar felblauwe ogen zinken. “Niet schattig?”
    Mijn lippen krulden omhoog als een eigenwijs katje en ik leunde iets naar voren om haar oor te bereiken.
    Warme adem streek zachtjes langs haar oor toen ik mijn mond weer opendeed en zachte, flirterige woorden eruit kwamen. “Mooi wel dan? Lief… Mooi… Knap…”


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Cassia Sterling
    Ze glimlacht weer en buigt zich naar voren, waardoor ze bijna tegen me aan staat.
    'Mooi wel dan? Lief… Mooi… Knap…' Haar ademhaling zorgt voor rillingen over mijn rug. Van walging? Angst? Ik voel me niet bang. Nervositeit alleen.
    'A-Aislyn...'
    ze moet dit stoppen, het is niet goed, vader zou me straffen. nu voel ik wél angst. en verwarring.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Sasha

    "Nou sorry hoor, ik wist niet dat je vrouwelijke kantje naar boven zou komen," grijnst Patje.
    Ik vind het zonde dat deze man zo lang opgesloten gezeten heeft in een hoekje van zijn eigen hersens, onderdrukt door een idee dat iemand in zijn hoofd gedwongen heeft op een manier die zo laf is dat ik er geen woorden voor heb. Waar ik nog geen woorden voor heb, is het gevoel dat ik krijg als Patje zijn arm weer om me heen slaat. Ikzelf besluit zijn haren maar eens goed te leggen, want ik vrees dat als ik hem moet blijven aankijken zoals hij er nu uit ziet, ik binnenkort niet veel bloed meer in mijn brein zal over hebben. Zachtjes haal ik mijn vingers door zijn haren.
    Misschien bevestigt dit voor hem alleen maar dat ik een vrouwelijk kantje heb, maar zoals ik je net uitgelegd heb, heb ik heel andere motieven.
    "Vrouwelijk kantje?" grinnik ik. "Ik ben net zo vrouwelijk als maagde-"
    Ik sluit mijn ogen en schud de gedachte weg. Het doet er niet meer toe met hoeveel mensen ik naar bed geweest ben, Patje heeft gelijk; ik ben veranderd. En ik ben niet van plan in die oude gewoonte terug te vallen, niet nu ik weet wat ik kan voelen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Aislyn
    “A-Aislyn…”
    Ik zet een stapje verder en leg mijn hand op haar wang, waarna ik deze zachtjes streel. “Ja, zo heet ik?” Glimlachte ik, ook al kon ze dat niet zien. Mijn stem was een zachte fluistering en zorgde zelfs bij mij voor rillingen, of kwam dat door Cassia?
    Het leken lange momenten te duren, maar toen stopte ik abrupt en deed een stap naar achter, terwijl ik haar helemaal los liet. Ik voelde haar huid nog op mijn vingertoppen tintelingen sturen, ook al was er geen contact meer, echter probeerde ik er niet door af te laten leiden. Een grote glimlach sierde mijn gezicht en ik keek haar aan met een blik die ik zelfs niet kon ontcijferen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Patrick Hathaway
    'Vrouwelijk kantje? Ik ben net zo vrouwelijk als maagde-' begint hij te grinniken, maar dan valt hij stil. Zijn hand ligt nog half in de haren op mijn achterhoofd, want hij probeerde het weer fatsoenlijk te leggen, maar erg vind ik het niet.
    'Ik weet het,' antwoord ik zachtjes. ik snap waarom hij stil viel, hij is veranderd en wat hij bijna zei is puur uit gewoonte.
    'Laten we zeggen dat je net zo vrouwelijk als braaf bent,' plaag ik daarna, terwijl ik met mijn vingertoppen over het haar in de achterkant van zijn nek streel.

    Cassia Sterling
    'Ja, zo heet ik?' Ze stond bijna helemaal tegen me aan nu. Het lijkt een eeuwigheid te duren, waarbij ik elke beweging, aanraking en ademhaling voel, maar dan laat ze me los.
    Mijn ogen hoe ik in verwarring op de grond van de cafetaria gericht, waardoor het haar voor mijn ogen valt. Is ze me ziek aan het maken? Ik voel me niet ziek, ze líjkt me neit ziek. Maar vader zou me tegenspreken.

    [ bericht aangepast op 11 april 2012 - 23:09 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Aislyn
    Cassia’s haar valt voor haar ogen, waardoor ik haar felblauwe ogen niet meer in kan kijken.
    “Ik vind het jammer dat je, je niet openstelt voor andere dingen, want je bent mijn type wel.” Zeg ik haar eerlijk, maar krul mijn mondhoeken dan naar één kant – als teken dat ik niet weet wat ik moet zeggen en probeer haar weer aan te kijken, wat grondig mislukt doordat haar rode haarlokken ervoor hangen.
    “Maar ik snap dat het je eigen keuze is als je het niet wilt, en ook niet wilt proberen. Je moet je vaders en moeders eer natuurlijk hoog houden.” Mijn stem was duidelijk, maar nieuwsgierig naar wat ze zou antwoorden. Nieuwsgierig naar wat zij zélf zou vinden, haar eigen keuzes.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sasha

    "Ik weet het," antwoordt Patje zachtjes, alsof hij mijn gedachten kan lezen. Ik open mijn ogen en kijk hem met een kleine glimlach aan.
    "Laten we zeggen dat je net zo vrouwelijk als braaf bent," zegt hij op een plagerige toon. Zijn vingers kriebelen mijn nek en automatisch doe ik mijn hoofd een beetje naar achter.
    "Dat lijkt me een beter idee," geef ik stilletjes toe. Afwezig draai ik een plukje van zijn haar om mijn vinger. Ik zou hier de hele dag met hem kunnen zitten, al heb ik een naar voorgevoel dat dat me niet gegund is. Er verschijnt een kleine grijns op mijn gezicht als ik me mijn belofte aan hem herinner.
    Lach me niet nog een keer uit of ik- Nou dat weet ik nog niet.
    Oh, nu weet ik het wel. En volgens mij was hij me net behoorlijk aan het uitlachen. Ik breng mijn lippen opnieuw naar zijn oor.
    "Je was gewaarschuwd," fluister ik.
    In een vlotte beweging zet ik mijn handen in zijn zij en begin hem te kietelen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Ik ga slapen, tot morgenmiddag ^^]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Cassia Sterling
    'Je moet je vaders en moeders eer natuurlijk hoog houden.'
    Haar stem is neit kwaad of hard, maar de woorden lijken erg opd egenen die ze eerder naar me schreeuwden. ik was kwaad op mezelf, want zelfs ik kon zien hoe makkelijk iemand me kon beïnvloeden. Moeder en vader, Aislyn, Patrick als het op straffen aankwam...
    'I-Ik wilde gewoon dat ze trots op me waren.' De woorden worden gefluistert, maar ik hoop dat ze het hoort.
    'Ik snap niet wat je nu eigenlijk v-verwacht.'

    [ bericht aangepast op 12 april 2012 - 10:26 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cosette schreef:
    [Ik ga slapen, tot morgenmiddag ^^]


    Bye ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Aislyn
    “I-Ik wilde gewoon dat ze trots op me waren. Ik snap niet wat je nu eigenlijk v-verwacht.”
    Mijn ogen liet ik even over de grond dwalen, ik dacht na, maar hierna duwde ik zachtjes met mijn hand onder haar kind naar boven, zodat ik haar aan kon kijken met een eerlijke blik in mijn ogen.
    “Ik wil gewoon dat jij je eigen keuzes maakt en niet die van een ander nastreeft. Je bent vast ouder dan dat ik ben, dat betekent dat je zelfstandig bent en op je eigen benen mag staan…”
    Ik glimlachte lief naar haar. “Dus ook je eigen leven en keuzes. Je hebt je eigen eer hoog te houden, dus als ik nu wat wil doen, dan reageer jij zoals jij zelf wilt en niet zoals je ouders zouden willen dat je reageert.” Mijn hand liet ik weer los vanonder haar kin.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Cassia Sterling
    'Ik wil gewoon dat jij je eigen keuzes maakt en niet die van een ander nastreeft. Je bent vast ouder dan dat ik ben, dat betekent dat je zelfstandig bent en op je eigen benen mag staan. Dus ook je eigen leven en keuzes. Je hebt je eigen eer hoog te houden, dus als ik nu wat wil doen, dan reageer jij zoals jij zelf wilt en niet zoals je ouders zouden willen dat je reageert.'

    Ze kijkt me aan met een lieve glimlach, dwingt me om haar aan te kijken waarna ze mijn kin weer los laat. Eigen keuzes? Mijn eigen eer?
    Ik wrijf mijn hand over de zijkant van mijn bonkende hoofd. dit is zo verwarend, lastig.
    'Ik kan alleen 'eer' krijgen als ik doe wat ze zeggen.'
    Maar ik ben moe van altijd bevelen te moetn opvolgen. Ik knik vaagjes.
    'ik zal er over nadenken,' zeg ik kleintjes. ik weet niet meer wat ik moet geloven.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.