• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Citizen
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - AlwaysKlaine

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Mombasa
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Tijd in de RPG: Dag 4 - Middag
    Activiteiten:
    Jongens: ??
    Meisjes: ??
    Therapy


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Marethyu schreef:
    Ik ga ook eten, tot straks ^^

    Gehe, eetze dollies! ^^


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Okay, Rose, you're going to have to throw Cassia into the isolationcel.
    ik moet namelijk straks weg en ben er pas morgen weer..]

    Cassia Sterling
    Aislyn stond naast me, kwaad, moeder keek haar aan met een bekende blik in haar ogen.
    'M-moeder, ik... Uhm..' In paniek keek ik naar aislyn. De aanblik van haar, zelfs als ze kwaad was, maakte me iets rustiger.
    'H-het spijt me dat ik niet belde,' zei ik snel, terwijl ik de angst in mijn stem probeerde te verbergen.
    'P-Patrick lijkt verdwenen vandaag e-en ik was in therapie met Aislyn...'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Kan Felix ergens drama veroorzaken? 8D]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Laat maar. Ik ga weer.

    [ bericht aangepast op 13 april 2012 - 18:51 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Aislyn
    ‘M-moeder, ik… Uhm,’ Ik voelde Cassia naar me kijken en ik keek terug, waarna er een rustige, kalme blik in mijn ogen verscheen en ik het durfde om even snel een glimlach naar haar te doen. Hierna keek ik snel weer normaal en weg van Cassia, anders zou haar moeder wat kunnen beginnen te denken, wat op dit moment zeker allesbehalve handig is…
    ‘H-het spijt me dat ik niet belde, P-Patrick lijkt verdwenen vandaag e-en ik was in therapie met Aislyn…’
    De stem van Cassia klonk nog steeds een beetje zenuwachtig en ik vroeg me af wat de vrouw nu wilde doen of wat ze er überhaupt van zou denken. Ze verpesten het hele moment voor Cassia en mij… Geïrriteerd beet ik op mijn lip, totdat het weer begon te bloeden.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Escritura schreef:
    [Okay, Rose, you're going to have to throw Cassia into the isolationcel.
    ik moet namelijk straks weg en ben er pas morgen weer..]


    Aha aha very funny, Lizz O_O
    Excuse me while I faint.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Cosette schreef:
    (...)

    Aha aha very funny, Lizz O_O
    Excuse me while I faint.


    I'm sorry! D: ik meot voer 20 minuutjes weg!


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    oh, nu dus. D:
    sorry!


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    You stay here D:


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Marethyu schreef:
    You stay here D:


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [omg al bij 13, kan James nog wel instromen? Kan iemand effe kort uitleggen wat ik kan doen, hoe de relaties een beetje lopen en wat er is gebeurd?]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Ik reageer even heel sloom/bijna niet want mijn computer doet heel gemeen.]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Wat heb ik gemist??


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [De Sterlings zijn toegekomen (cat). En ze zijn Cassia aan het afbreken.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [wil iemand please antwoord geven op mijn vraag? dan kan ik meedoen hoop ik]


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel