• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Citizen
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - AlwaysKlaine

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Mombasa
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Tijd in de RPG: Dag 4 - Middag
    Activiteiten:
    Jongens: ??
    Meisjes: ??
    Therapy


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Wat heb ik gemist?]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Niet zoveel, Shatrick is nog steeds in de slaapzaal aan het praten, Casslyn ook al weet ik niet waar precies]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Patrick Hathaway
    Sasha barst in lachen uit, waardoor ik hem even verstomt aankijk. Waar lacht hij om? Al snel weet hij te kalmeren, een leive glimlach op zijn olippen.
    'Ja, er hangt zeker iets in de lucht.'
    Zijn vrije hand neemt die van mij vast en onze vingers verstrengelen. Ik weet bijna zeker dat mijn wangen roze zijn en volgens mij adem ik nog maar nauwelijks.
    Dat was óf een hele slechte woordkeuze, of een hele goede. Ik wist nog niet precies welke het was. Bijna automatisch zoeken mijn ogen de zijnen op. Zelf lijkt hij ook verrast, alsof hij pas nu doorheeft dat hij mijn hand vasthoud.
    Haal adem, Patrick. Mijn hoofd tolt een beetje. Ik neem een teug adem om mezelf te kalmeren, een permanente, zachte glimlach op mijn gezicht. Maar zelfs kalmer krijg ik nauwelijks een woord over mijn lippen. Maar het bevestigd in ieder geval dat ik niet de enige ben die dit voelt.
    'Sasha...' Meer krijg ik even niet uit, onbewust ben ik al dichterbij aan eht leunen en ik moet mezelf dwingen om hem neit te kussen.

    Cassia Sterling
    'D-Dankje...' Ze was nog steeds verlegen, hoewel ze een paar seconden geleden nog glimlachde. Ik keek haar verward aan.
    'Waarom bedank je mij? Jij bent degene die mij... Uhm.. probeert te helpen.'
    Ik val weer stil en kijk naar de grond. Zou ze me echt kunnen helpen? ik wilde nog wat zeggen, maar vergat spontaan wat het was toen een flits door de kamer ging, gevolgd door het luide geluid van donder.
    Ik kieperde spontaan en pijnlijk van de stoel af.

    [They are cute ^^ They're all cute!]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cosette schreef:
    [Niet zoveel, Shatrick is nog steeds in de slaapzaal aan het praten, Casslyn ook al weet ik niet waar precies]


    Le therapy room ^^
    Serieus, waar zijn alle andere mensjes? o.o


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    Le therapy room ^^
    Serieus, waar zijn alle andere mensjes? o.o

    Ik ben hier, maar Felix zit een beetje weg te kwijnen 8D


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Aislyn
    “Waarom bedank je mij? Jij bent degene die mij... Uhm.. probeert te helpen.”
    Ik vlocht mijn vingers in elkaar en frunnikte aan mijn nagels en korte broekje. Mijn wangen waren nog steeds een beetje rood van de blos en ik schaamde me eigenlijk dood.
    Toen ik wat wilde zeggen, flitste er licht door de kamer en dat werd gevolgd door het luide geluid van de donder. Blijkbaar schrok Cassia, want ze kieperde van de stoel af. Het zag er pijnlijk uit, dus ik vergat mijn verlegenheid gelijk en schoot behulpzaam naar haar toe.
    “Gaat het, liefje?” Weer dat stopwoordje. Weer mijn oude gedrag, al was de behulpzaamheid van mij er duidelijk door te kraken.
    Mijn gezicht was vlak bij die van haar, omdat ik me naar haar toe had gebogen en mijn hand lag op haar schouder. Ik zat op mijn knieën en voelde het tapijt onder mijn huid.

    [Ik heb zoveel leuks voor Aislyn (en Cassia) in petto, ghihi ^^]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Escritura schreef:
    (...)

    Le therapy room ^^
    Serieus, waar zijn alle andere mensjes? o.o


    Mignon zelf is in de keuken.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Cassia Sterling
    Ik had mijn ogen stijd dichtgeknepen tot de flits weg was. toen ik ze opendeed staarde ik recht in het gezicht van Aislyn.
    'Gaat het, liefje?' ik kroop een beetje achetruit om wat afstand te creeëren en wreef pijnlijk over mijn zij.
    'Ja, het gaat. ik, uhm, hou niet zo van onweer.'
    Keiharde klappen, electriciteit, helemaal niets voor mij. Met mijn geluk werd ik ooit nog geraakt door zo'n ding.
    'Echt, het gaat wel.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Aislyn
    Toen ze haar ogen opendeed, kroop ze gelijk achteruit en wreef over haar zij. Waarschijnlijk deed ze dit om wat afstand te creëren en vond ze dat ik te dichtbij was.
    “Ja, het gaat. ik, uhm, hou niet zo van onweer. Echt, het gaat wel.”
    Ik knikte, maar ik wist niet wat ik ervan moest denken eigenlijk. “Zeker weten? Okay dan… Waarom houdt je niet van onweer?” Ik was automatisch in kleermakerszit gaan zitten en ik keek haar aan vanonder mijn volle, zwarte wimpers.
    “Ik houd er juist wel van, ik keek er vroeger altijd uren naar. Op de een of andere manier word ik er altijd rustig van.” Afwezig keek ik naar buiten, waar ik de donder zag.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sasha

    Patrick's ogen staren in de mijne en ik voel me vastgenageld aan het bed.
    Tot mijn verbazing blijft hij gewoon zitten. Met een glimlach op zijn gezicht leunt Patje dichter naar me toe.
    "Sasha..."
    Mijn ademhaling wordt plots wel heel onregelmatig en met alle moeite van de wereld leg ik mijn vrije hand op zijn lippen. Bijna onmerkbaar schud ik mijn hoofd.
    "Je hebt geen idee hoe graag ik je wil kussen," zeg ik, mijn stem niet meer dan een gefluister. "Maar het moet wachten tot morgen."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Cassia Sterling
    'Gewoon.'
    ik ging haar dus mooi niet vertellen over de eerste keer dat ik bewust onweer kon horen. Ik was zeven jaar oud en vader had me die nacht in de isoleercel in onze tuin gegooid. Ik was al doodsbang van de kleine strafruimte, maar de harde klappen rond mij, maakte dat alleen maar erger. Het geluid van donder rolde door de lucht, gevolgd door een harde klap. Ik dook meteen weer ineen.

    Patrick Hathaway
    Buiten begon eht hard te onweren, maar Sasha's gefluisterde stem was nog steeds erg duidelijk.
    'Je hebt geen idee hoe graag ik je wil kussen. Maar het moet wachten tot morgen.' Ik geen een klein knikje, terwijl mijn hart klopt als een bezetene. De bevestiging dat hij dit ook voelt is voor mij, op dit moment, genoeg. Zijn warme hand ligt in de mijnen, terwijl de andere over mijn lippen ligt, waardoor ik wel een zachte kus op zijn handpalm weet te drukken, onzichtbaar van buitenaf.

    [ bericht aangepast op 12 april 2012 - 17:10 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Aislyn
    “Gewoon.”
    Grinnikend haalde ik mijn schouders op. Ze had mij uit mijn gedachtes getrokken en ik keek weer naar haar. “Dat is goed hoor, je hoeft het me niet te vertellen.” Ik knipoogde weer naar haar, als teken dat het echt goed was.
    Ze dook echter meteen weer in elkaar toen er een klap was en ik stond op om de gordijnen dicht te doen, waarna ik naast haar ging zitten en haar in mijn armen nam, zodat haar hoofd op mijn schouder kon rusten. “Zal ik een liedje voor je zingen? Misschien wordt je dan rustiger…”


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [OOOOOOWHHHH, THEY DRIVIN ME CRAZY @.@]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    [Hey, leef jij ook weer :3]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Jup :3 Euhmm.. Waar waren we nou? Ö]

    [ bericht aangepast op 12 april 2012 - 17:21 ]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.