• Hi,ik ben dus op zoek naar leuke verhalen.
    Ik hou van:
    • One Direction
    • Zac Efron
    • Justin Bieber
    • Josh Hutcherson


    Wat ook mag:
    • The Hunger Games
    • Onbekende (Alleen; Romantiek, Dramatiek en die dingen)


    Eigenlijk mag je hier alles wel plaatsen hoor, dan neem ik een kijkje en neem dan misschien een abo (:

    Alvast bedankt om mijn abolijst mee te vullen xxx

    ik zoek dringend abo's voor m'n nieuwe 1D verhaal



    Under the lights tonight
    You turned around, and you stole my heart
    With just one look, when I saw your face
    I fell in love, it took a minute girl
    To steal my heart


    #Soundtrack

    #written by:bkopenwater

    Begin:25/04





    hier een stukje uit de proloog die nog niet on-line staat
    Harry Pov
    1 februari
    Ik werd gewekt door het geluid van een anders afgrijselijke wekker, maar vandaag had Louis er blijkbaar een ander geluidje opgezet. Het was dan ook een speciale dag, alleszins voor mij: Eindelijk sterke drank drinken! Ik wreef mijn ogen nog eens goed uit en toen pas zag ik dat Lou de hele kamer, waarschijnlijk het hele appartement versierd had. Ik smeet de deken van me af en liep naar de badkamer. Oh nee, ook die had hij helemaal versierd, er hing zelfs een handdoek, met in koeien van letters 18 op geschreven, over de radiator. Nadat ik de douche ontruimd had, kroop ik erin en liet het warme water over m'n lichaam stromen. Na een kwartiertje was ik wakker genoeg en droogde me af. Ik trok snel wat aan en liep de badkamer uit op weg naar de woonkamer.

    [ bericht aangepast op 12 april 2012 - 0:09 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.



    Returning Shadows
    Clover Amory is een 14 jaar oud meisje dat leeft in het 5de District van Panem. 3 jaar geleden moest ze toekijken hoe haar oudere zus Marissa, beter bekend als Foxface, werd gedwongen om te vechten in die verschrikkelijke arena. Nu, drie jaar later, moet ze zelf de arena in. Zal ze het overleven of zal ze net zoals haar zus sterven in de manipulatie die ze hier 'De Hongerspelen' noemen.

    x Nederlands geschreven & gesproken
    x Gebaseerd op 'De Hongerspelen' van Suzanne Collins

Lucky Ft. Niall Horan



They don't know how long it takes
Waiting for a love like this
Every time we say goodbye
I wish we had one more kiss
I'll wait for you I promise you, I will
I'm lucky I'm in love with my best friend
Lucky to have been where I have been
Lucky to be coming home again
Lucky we're in love in every way
Lucky to have stayed where we have stayed
Lucky to be coming home someday



Een stukje proloog:
Ik doe mijn laptop dicht en schuif hem naar het randje van mijn bureau. Ik sta op en loop naar beneden. Mijn moeder zit met een kopje koffie aan tafel. 'En was die zenuwachtig?' vraagt ze. Ik schud mijn hoofd, 'Valt wel mee. Je moet trouwens de groeten hebben van Maura.' zeg ik. 'Doe haar dan maar de groeten terug de volgende keer. Eigenlijk wil ik dat zelf doen, maar een 16 jarig meisje steelt telkens de computer om op skype te gaan.' zegt mijn moeder met een vriendelijk gezicht tegen mij. Ik rol met mijn ogen en zak op de stoel. 'Grapjas.' mompel ik. Ik neem een slok thee, uit de mok die mijn moeder voor me had neergezet. 'Het is trouwens wel mijn computer.' zeg ik als ik de mok weer op tafel zet. Mijn moeder neemt de laatste slok van haar thee en staat dan op. 'Weet ik lieverd.' zegt ze terwijl ze met haar hand door mijn haar gaat. Ze glimlacht nog even vriendelijk en loopt dan naar de keuken. Ik doe mijn haar goed en drink mijn thee op. Ergens heeft mijn moeder wel gelijk, ik zit elke dag op skype met Niall. Ik ken hem sinds een paar weken geleden en hij is een goede vriend van me geworden in een korte tijd. Ik glimlach even als ik terug denk aan hoe ik hem voor het eerst heb gezien. Nouja gezien, meer via de webcam gezien. Mijn moeder en zijn moeder zaten te skypen, ik hoorde mijn naam vallen en ging kijken waar mijn moeder het over had. Niall had hetzelfde idee en zo zijn we aan de praat geraakt. We zijn nog steeds niet uitgepraat, als ik thuis kom van school zet ik skype aan en wacht tot Niall online komt. Anders praten gaat niet, hij woont in Ierland en ik in Rotterdam.

[ bericht aangepast op 12 april 2012 - 10:11 ]


Ohana means family. Family means nobody get's left, behind or forgotten.

forgotten memories// one direction

Hier een stukje uit het verhaal:
Water, overal waar ik kijk zie ik water. Mijn hoofd bonkt verschrikkelijk, maar ik moet proberen naar boven te zwemmen. Na veel moeite ben ik eindelijk boven water en zie ik twee vage schimmen op een boot staan. Ze lachen. Een grote golf trekt me weer onder water. Nog steeds hoor ik die vreselijke lach, het galmt over heel de zee en ik word er bang van. Alsof dat en het geluid van de golven het enigste geluid is. Ik kom weer boven water. Alles is donker en de boot met de schimmen vaart steeds verder van me vandaan. Ik raak in paniek en probeer om hulp te roepen, maar er komt geen geluid uit mijn keel. De volgende golf overspoelt me en ik neem een hap water. Ik proest, waardoor en nog mee water in mijn mond komt. Dit red ik niet, denk ik bij mezelf. Nog steeds worstel ik om naar boven te komen, wat ook niet meer lukt. Steeds meer water komt mijn mond binnen. Ik voel het mijn longen binnendringen en ik krijg geen lucht meer. Steeds verder zak ik onder water en dan wordt alles langzaam zwart.


~one direction bestaat
~Nederlands geschreven
~neem abo, ik waarschuw niet


Always look on the bright side of life.

I will always watch your back ~ The Hunger Games



Two different stories, two different lifes.
Faith never ment to bring them together. But they did, because of the choice of a boy and the destiny of a girl.
Only together they can live, although only one will survive. He has a plan, she doesn’t even want to know. He knows his future, she has no clue.
The Games have started again. And they will take everything from every one. No exceptions.
Welcome to the 94’s Hunger Games, and may the odds be ever in your favor.


x Een deel van boek 2 Vlammen en het hele boek 3 Spotgaai worden buiten beschouwing gehouden.

Written by Unwind and Pericles


Take risks and conquer your fears.



LEVEN


Het is negen januari, negen minuten over negen in de morgen. Het is koud, extreem koud, maar op blote voeten sluipt er een meisje door de Drentse bossen. Het is negen januari, 2015, en in Nederland is het oorlog.
Fenna is een doorzetter, maar ze ziet haar toekomst verdwijnen. Wanhopig is ze op zoek, een zoektocht naar leven.
'Wie ben jij?' vraagt het meisje, terwijl ze me nieuwsgierig aankijkt. Haar krullend blonde haren dansen over haar schouders terwijl ze naar me lacht. Met haar handen wriemelt ze aan de glinsterende franjes die aan haar roze jurkje zaten. Ik had een brok in mijn keel. Ik wilde hem wegslikken maar het lukte niet. 'Niet praten, Fenna,' hoorde ik de krakende stem van Cobus via mijn headset in mijn oor fluisteren, 'doe heel rustig een stap naar achter.' Ik knikte, al wist ik dat hij het niet zag. Zou hij het merken als ik... Ik keek in de diep blauwe ogen van het meisje, die me langzaam naar haar toe trokken.

Net begonnen :)


Aiolos


Raja is met haar ouders en broer op vakantie in het oude Athene. De symboliek van de stad is magisch, de zon schijnt, de inwoners van de stad lachen haar toe. Maar door het noodlot beland Raja in een café in de haven Piraeus. Dit café zorgt er niet alleen voor dat haar vakantie veranderd, het verandert haar leven, en dat van de mensen om haar heen.
De tijd leert, en naar een paar maanden onderzoek zijn de vragen van de wetenschappers beantwoord. Zij zijn tevreden. De enige die achterblijf is Raja. Precies twaalf jaar later keert ze terug naar de haven, om haar reis nog een keer te maken. Zal ze antwoord vinden? Zal ze hem vinden?

Ik begin binnenkort met activeren (dit weekend)


Mijn Nieuwe Wereld ~ Glee


Lora is een mooi meisje, blond haar, blauwe ogen, en bíjna hoofdaanvoerster van de Cheerios. Altijd stond ze achter Quin, Britney en Santana, maar nu wil ze zelf stralen, kosten wat het kost. Maar er breekt een nieuwe tijd aan wanneer een Ierse student op school verscchijnt...

Bijna afgelopen, maar er komt een vervolg aan :)


I'm not stupid, I like to think I'm just misunderstood.

The little twinkle in your eye | Zayn Malik

*Nederlands geschreven+gesproken
*Elke dag een stukje
*Net begonnen
*Ik waarschuw niet voor nieuwe hoofdstukken

I've never had the words to say
But now I'm asking you to stay
For a little while inside my arms
And as you close your eyes tonight
I pray that you will see the light
That's shining from the stars above


We're hoping for the best, but expecting the worst | Liam Payne
*Nederlands geschreven, Engels gesproken
*Elke dag een stukje
*Al iets langer bezig
*Ik waarschuw niet voor nieuwe hoofdstukken
I call you my love.
I call you my baby.
I call you the best,
that I ever had.

Even troubles can't change,
my feelings for you.

I just want to say these seven words,
I will love you, forever and always.


Maybe you like them (:


~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

heb net een hungergames story gestart.
vanuit de ogen van diegene die achterblijven...
neem maar een kijkje op mijn profiel


Miep

Het verhaal is gebaseerd op de titanic.
Over de ouderwetse scheiding tussen rijk en arm, onmogelijke liefde en misschien zelfs de dood.
Het gaat over Justin Bieber.

[url] http://www.quizlet.nl/stories/81955/sinking-love--justin-bieber/[/url]


There are two types of people. The bitches and the fake bitches. Know the difference.

Fight For It - One Direction

,
Ruby (18) is een meisje met ontzettend rijke ouders. Van haar ouders moet ze heel netjes zijn. In de klas is ze stil en zegt bijna niks. Haar moeder heeft haar eigen balletstudio en Ruby, moet daar verplicht heen. wat ze natuurlijk vreselijk vindt. Ruby wil boxen. Op School wordt ze dan ook wel gezien als het saaie rijkeluiskindje, dat alles doet wat haar ouders haar opdragen. Bij haar in de klas zitten de jongens van One Direction, superberoemd. Van haar ouders mag Ruby niet met hun omgaan.
Niet dat ze dat wil, ze heeft geen vrienden, alleen maar mensen die haar geld willen. en daar hebben haar ouders geen zin in.
Ruby heeft nog nooit een echte vriendin gehad, ze reageert al haar woede af bij boxen.


Writer: LostMyMind
Co-Writers: WereLikeNana & xClouds


nothing is true, everything is permitted.

Misschien is dit wat voor je?

Please save me, tonight? | Harry Styles



‘Please save me?’ she whispered.
‘I’ll do. I’ll do everything for you.’ he whispered.
He tought he saved her, but it wasn’t that easy.
‘They will find me.’ she said.
‘Then I’ll protect you.’ he said.
They found her.
He protected her.
‘We will be together, forever and always. I’ll never let you go.’ he said.

~Written in dutch
~Spoken in English
~One Direction bestaat
~Soms 16+
~Om de dag een stukje
~ soundtrack


Ik hoop dat je een kijkje neemt!


Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

'Weet je dat Harry Potter dit jaar al voor de tweede keer naar Zweinstein gaat?' smakte Gary. Hij had een flink aantal smekkies in zijn mond gestopt.
Renzo spitste zijn oren. Zijn moeder had het er wel eens met hem over gehad. Harry Potter was een en al verderf, had ze gezegd. Hij moest die jongen uit de weg gaan. Maar het onderwerp bleef hem intrigeren. Hij had de Vloek des Doods overleefd! Hij was de Jongen Die Bleef Leven!
'Ik hoorde dat hij bij ons op school zit, ja,' antwoordde Renzo.
'Hm-hm. Hij schijnt vorig jaar een heldendaad te hebben gedaan, of zo.'
'Wat voor heldendaad?'
'Hij heeft de Steen der Wijzen uit de handen van Krinkel gehaald.'
'Wie is Krinkel?'
'Een professor Verweer tegen de Zwarte Kunsten. Tenminste, dat was hij. Hij is nu dood.' Gary grijnsde.
'Echt?' Renzo keek Gary met grote ogen aan. 'Hoe weet je dat?'
'Hank vertelde dat,' zei Gary. Hij haalde zijn schouders op en zijn grijns werd nog breder. 'Ik had gehoopt dat Potter in die kamer zou sterven, in plaats van Krinkel.'
Renzo trok wit weg. Wat was dat voor school waar hij heenging?
'Je hoeft niet bang te zijn, hoor,' grinnikte Gary. 'Het gebeurt heus niet weer. En bovendien was het al te verwachten, met die zwakke Krinkel.
Weet je wat ma zegt? Dat Perkamentus gewoon niet weet wat voor leraren hij moet aannemen. Perkamentus is een zwakkeling, zegt ze.'
Renzo staarde weer uit het raam. Dit had hij al honderd keer gehoord. Perkamentus dit, Perkamentus dat. Maar uiteindelijk, wist Renzo, was de Heer van het Duister alleen bang geweest voor professor Perkamentus.


Renzo is een geboren dooddoener: vanaf zijn geboorte leert zijn moeder hem Harry Potter en Albus Perkamentus te haten en heer Voldemort te adoreren. Renzo is echter niet zo, en daar komt hij op een gegeven moment achter...

Ik hoop dat je het gaat lezen (: ik ben al veel verder dan twee hoofdstukken, maar ik wil eerst weten wat jullie ervan vinden.
http://www.quizlet.nl/stories/87402/de-geboren-dooddoener/


If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Coral schreef:
(...)[/center]


deze is idd echt leuk alleen ze schrijft niet zo vaak, mijn stories:

The Gateway



Clava

[ bericht aangepast op 5 juni 2012 - 15:52 ]


"Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

Liefde op het verkeerde gezicht • 1D


Life isn't about surviving the storm, it's about learning how to dance in the rain.