• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Citizen
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - AlwaysKlaine

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Mombasa
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Tijd in de RPG: Dag 4 - Middag
    Activiteiten:
    Jongens: ??
    Meisjes: ??
    Therapy


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Patrick Hathaway
    'Wees voorzichtig met wat je wenst, het kan wel eens uitkomen.' Zijn hand ligt op mijn borstkas, waardoor mijn lichaam helemaal tintelt en mijn ademhaling oneven is.
    'Dat zou ik niet zo erg vinden.' Zonder dat ik het door heb, veeg ik een verdwaalde lok van zijn zwarte haren achter zijn oor. Hij lijkt bijna nerveus, als ik niet beter zou weten.


    Cassia Sterling
    'Je hoeft het niet voor mij te doen, hoor…'
    'Uh, dat doe ik niet,' zeg ik snel. Haar hele gezicht was weer opgeklaard. ik haar even ongemakkelijk mijn schouders op en wend mijn blik af.
    'Dus, uh, wat ben jij van plan allemaal te doen vandaag?'

    [Sorry dat het zo lang duurde, moest even weg.]

    [ bericht aangepast op 11 april 2012 - 21:43 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [moet of moest? Ö]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    FreckledEmo schreef:
    [moet of moest? Ö]


    Moest.
    ik moet vroeger gaan slapen, zoveel fouten...


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Maakt niet uit, we zullen altijd van je blijven houden. *dramatisch hand op hart legt*]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    [Ik zag niet dat er een nieuw topic was, excuse me :'D]

    Quinn
    Kreunend wachtte ik tot ze me de condoom om zou doen, zodat ik aan het echte werk kon beginnen. Tot voor de piano was het zo lang geleden geweest dat ik goede seks had gehad, heerlijk weer! Ik voelde haar overal om en over me heen. Haar handen, haar lippen, gewoon háár! En ik wilde meer.


    Catherine

    Ik haalde de condoom uit de verpakking, en deed hem om. Ik gaf er nog een kusje op, en ging toen bovenop hem zitten. Een zacht kreuntje verliet mijn mond toen ik hem in me voelde glijden, en ik ging langzaam op en neer. Na een tijdje voerde ik het tempo op, en leunde met mijn handen op zijn borstkas.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aislyn
    “Uh, dat doe ik niet,” Ze haalde even ongemakkelijk haar schouders op en wendde haar blik toen af. “Dus, uh, wat ben jij van plan allemaal te doen vandaag?”
    Ik grinnikte speels. “Ik vind het heel lief dat je dan wel aan me denkt, want volgens mij ben je een drukke dame…” Zei ik maar, een beetje om haar te helpen, maar de rest vooral voor mijzelf.
    Er plakte weer een glimlach op mijn gezicht en ik legde mijn handen op mijn blote benen, aangezien ik een kort broekje aanhad.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sasha

    "Dat zou ik niet zo erg vinden," antwoordt Patje tot mijn verbazing.
    Ik slik even als ik mijn wangen weer rood voel kleuren.
    Net wanneer ik mijn blik wil afwenden, voel ik zijn vingers in mijn haar.
    Onbewust leun ik iets meer naar zijn hand toe.
    Ik voel me als een vijfjarig jongentje dat voor het eerst naar een voetbalmatch mag gaan kijken. Ik wil op en neer springen van vreugde en ik zelfs al zou je me nu een heerlijk driegangenmaal voorschotelen, ik zou er geen hap van binnen krijgen. Een klein lachje rolt over mijn lippen.
    "Dat kan je nog vaak doen, want mijn haren hebben een eigen leven."
    Het is een gevecht dat ik al lang opgegeven heb, als ze omhoog springen dan krijg je ze met geen stokken plat. Figuurlijk gesproken dan, ik heb mezelf namelijk nog niet met stokken bewerkt.

    [That's okay ^^]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Me off to sleep ): Parents yellin at me. Shush momma! Love you guyss! <3 -out- Sorry Cath (; Xx]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    [Nooooh jij ook al? Alle RPG's waar ik aan meedoe bloeden dood rond deze tijd :'D ):]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Cassia Sterling
    'Ik vind het heel lief dat je dan wel aan me denkt, want volgens mij ben je een drukke dame…'
    Ze legt haar handen op haar blote, slanke benen en glimlacht. Ik geef een aarzelende glimlach terug.
    'Uh, Da-Dat valt wel mee.' Ik voel me al iets beter nu. Ze schreeuwt niet meer en lijkt niet meer kwaad. nerveus haal ik een hand door mijn haren, waarna ik elke lok weer terug strijk.

    Patrick Hathaway
    Tot mijn verbazing kleuren zijn normaal bleke wangen rood, waardoor de geforceerde glimlach op mijn lippen iets losser word.
    'Dat kan je nog vaak doen, want mijn haren hebben een eigen leven.' Glimlachend herhaal ik de beweging, maar zijn haar springt gewoon terug, waardoor ik lach.
    'Inderdaad.' Er ligt nog een lach op zijn lippen en ik vraag me serieus af of ze zo zacht zijn als ze er uit zien. stop met staren..
    'Maar het staat je wel leuk.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Aislyn
    “Uh, Da-Dat valt wel mee.” Ze heeft een aarzelende glimlach terug, en ik moet mijn best doen mijn gedachtes hierover te stoppen, maar toch grijns ik naar haar.
    Cassia haalt een hand door haar haarlokken en als instinct kijk ik ernaar, nog steeds met dezelfde grijns, waarna ik mijn hand langzaam omhoog breng en een rode haarlok tussen mijn vingers doe. “Je haar heeft een mooie kleur, ik ben er eigenlijk wel een beetje jaloers op, weet je dat?” Grijns ik, maar kijk haar dan aan – nog steeds met de haarlok tussen mijn slanke vingers. Mijn rode nagellak matchen haar haarkleur.
    “En ik vind het echt schattig als je nerveus bent, je stottert.” Grinnik ik, terwijl ik haar nog aan kijk met mijn fonkelende ogen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Cassia Sterling
    'Je haar heeft een mooie kleur, ik ben er eigenlijk wel een beetje jaloers op, weet je dat?'
    'uhm, D-dankje. Het is geverft.' mijn originele haarkleur was witblond, maar dat verveelde me. Mijn haar was iets waar ik zelf controlle over had in mijn leven. Vandaar de felrode kleur misschien. Om toch over íets controlle te hebben.
    'En ik vind het echt schattig als je nerveus bent, je stottert.'
    'I-Ik ben niet nerveus!' Okay, dat ben ik wel. Ze heeft een lok van mijn haar vast en kijkt me grijnzend aan. ik weet niet eens waarom ik nerveus ben. Misschien ben ik bang om weer iets fouts te zeggen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Sasha

    Om te testen of ik de waarheid spreek, probeert Patje het nog een keer. Als hij lacht, weet ik dat mijn haar weer zijn willetje doordrijft.
    "Inderdaad. Maar het staat je wel leuk."
    Ik zou een geinig antwoord willen geven, maar er komt even niks in me op. Dat compliment was zo spontaan dat ik even niet weet wat ik moet.
    Huh, alweer de mond gesnoerd door Patje. Hij moet er geen gewoonte van maken want ik word er verschrikkelijk nerveus van. Mijn hart slaat heel onregelmatig en met mijn ademhaling is het al niet veel beter.
    "Dank je," fluister ik. "Wil je het nog een keer proberen?" grinnik ik.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Aislyn
    “Uhm, D-dankje. Het is geverft.” Ik kijk haar voor een milliseconde verbaasd aan, echt? Echter was dit ook maar een milliseconde en dus te kort om te laten zien dat ik verbaasd was. Grijnzend bleef ik haar aankijken en spelen met haar rode haarlok. I like, I like…
    “I-Ik ben niet nerveus!”
    Nochalant keek ik haar even aan, maar voor de grap liet ik haar haarlok nog steeds niet los en ik kwam zelfs iets dichterbij. “Nee, nee, lieve Cassia, en ik heb een tante Bettie.” Grinnik ik dan.
    “Het is niet erg om nerveus te zijn, hoor, het is erg schattig, vind ik.” Waarna ik haar een snelle knipoog gunde.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Patrick Hathaway
    Even blijft hij helemaal stil, waarna hij grinnikt.
    'Wil je het nog een keer proberen?' fluistert hij. Met een grijns haal ik een hand door zijn haar, maar ditmaal maak ik het 'per ongeluk' door de war.
    'Nou, het heeft echt een eigen wil,' zeg ik met gemaakte verbaasdheid en een onschuldige glimlach.
    Onbewust hield mijn andere arm hem nog steeds dicht tegen me aan, waardoor het eigenlijk allang geen onschuldige omhelzing meer was.

    Cassia Sterling
    'Het is niet erg om nerveus te zijn, hoor, het is erg schattig, vind ik.'
    ze knipoogt zelfs, waardoor mijn wangen rood kleuren, net als mijn haar. ik wend mijn blik snel naar de grond en ze teen stap achteruit.
    'Uhm...' Ik weet niet wat ik moet zeggen nu.
    Als ik iets zeg over eht feit dat dit 'verkeerd' is volgens mijn ouders word ze weer kwaad. ik weet eigenlijk niet goed wat ik zelf moet denken...


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.