• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Citizen
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - AlwaysKlaine

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Mombasa
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Tijd in de RPG: Dag 4 - Middag
    Activiteiten:
    Jongens: ??
    Meisjes: ??
    Therapy


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Sasha

    "Nou... We kunnen na het avondeten weer gewoon naar hier komen. En daarna heb jij volgens mij nog een kleine stunt om uit te halen," lacht hij.
    Ik grinnik. Dat was ik eerlijk gezegd al compleet vergeten.
    Toch begin ik me af te vragen of Cassia niet zal doorhebben dat het de bedoeling was dat Patje haar zou afleiden.
    "Hou haar subtiel binnen, als ze echt naar buiten moet, laat dan maar zitten. Ik zie niet eens zo heel erg op tegen nog een nachtje in de isoleercel," zeg ik rustig.
    Nee, hij moet geen verantwoordelijkheid opgelegd krijgen voor een idee van mij.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Ik ga slapen. Tot morgen.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Aislyn
    “Het is straks tijd om te gaan eten.”
    Ik lik over mijn lippen en voel ze weer tintelen, branden, kloppen… Zonder het echt precies door te hebben, loop ik naar haar toe met mijn ogen op de grond gericht, waarna ik haar tegen de andere muur duw.
    Mijn hand baant zich een weg naar haar wang en blijft daar rusten.
    “Schrik alsjeblieft niet. Ik moet nog één ding doen voordat… voordat ik weer een non ga worden…” Het was een droom, en ik had niet in de gaten dat dit allemaal echt gebeurde. Of misschien had ik het wel in de gaten, maar wilde ik dat het een droom was, zodat we hier later geen problemen mee zouden krijgen.
    Ik plaatste mijn lippen weer op die van haar en deed mijn ogen langzaam dicht.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Cassia Sterling
    'Schrik alsjeblieft niet. Ik moet nog één ding doen voordat… voordat ik weer een non ga worden…'
    Zonder pardon ben ik tegen de muur geduwd, haar hand voelt warm aan tegen mijn wang. ik open mijn mind om te vragen waar ze mee bezig is, als ze me weer kust. en opnieuw tintel ik; alleen nu voel ik het door heel mijn lichaam. Het is belachelijk, ik hoor niet zo te reageren op haar. Ze wilde toch afstand? Dit was nu niet bepaald afstand. Ik hoor mijn lippen niet was dichter tegen die van haar te bewegen, of mijn arm weer rond haar te doen. en toch gebeurt het, zonder dat ik het door heb.

    [ bericht aangepast op 13 april 2012 - 12:34 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cosette schreef:
    [Ik ga slapen. Tot morgen.]


    Trusten schat ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Aislyn
    Mijn hand streelt haar wang en ik voel de huid van mijn hand gelijk branden door haar aanraking. Een prettige wel te verstaan, maar toch… als ik hiermee door ging, zou ik het waarschijnlijk weer niet overleven. Net zoals ik dat bij Amora niet meer had gekund… Maar Cassia zou niet doodgaan, dat was een heel andere zaak.
    Ik voelde mijn hart steeds sneller kloppen, en ik was bang wat ze hiervan zou vinden.
    Ze waren zo zoet, en ik voelde mezelf niet meer kunnen bedwingen. Mijn lippen bewogen langzaam tegen die van haar en ik voelde haar arm rond mijn lichaam… Zou ze het menen? Zou het mij op dit moment kunnen schelen als ik mijn mond al op die van haar heb?
    Eigenlijk wel…

    [Now they're both fucked. 8D]

    [ bericht aangepast op 13 april 2012 - 0:05 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Cassia Sterling
    Ditmaal verdwenen de lippen niet snel, zoals de vorige keer. deze kus was langer, zacht... Een warm gevoel dreef door mijn buik en mijn hart klopte als een bezetene.
    Het voelde fijn, kalmerend. Het was op het moment het enige dat echt logisch leek, ondanks de complicaties. Ondanks dat moeder en vader het walgelijk zouden vinden, ondanks dat ik niet wist of ik ook ziek was, of dat dit helemaal geen ziekte was... Want daar voelde het te goed voor.
    ik gooide die gedachten weg, kon niet meer ademen van alle gevoelens en eht feit dat haar lippen nog steeds die van mij streelde en zoende.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Aislyn
    Mijn hele lichaam voelde ik warm worden, de vlinders in mijn buik waren het er met zoveel dat ik er gewoon buikpijn van kreeg, en mijn hart sloeg op hol – eveneens mijn hoofd.
    Nee, ik kan haar niet op die manier mogen, ik mag haar niet leuk beginnen te vinden…
    Ik begon haar zwoeler en inniger te zoenen, hopende dat het gevoel zo weg zou gaan. Misschien was het wel gewoon alleen lust, wat ik bij de losse flirts had gehad na Amora… omdat ik toch dacht niemand meer te vinden.
    In plaats van het zachte en tedere van net, kuste ik haar nu innig en mijn hand streelde nog steeds haar wang, en ik vroeg me af of ze het nu nog steeds een ziekte zou vinden.
    Er fluisterde iets in me dat ik op moest houden, op moest houden om haar perfecte lippen te kussen. Maar het lukte niet, en de drang werd steeds sterker om me van haar af te trekken en keihard weg te lopen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [ ik ga naar bedje, maak wel een lange psot in the morning ^^ Night! <3]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    [ ik ga naar bedje, maak wel een lange psot in the morning ^^ Night! <3]

    Goodnight doll.. ^^


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Mignon

    Wankelend loop ik het cafetaria binnen en laat mezelf op een stoel ploffen. De wereld om me heen draait een beetje maar dat mag de pret niet drukken. Voorzichtig neem ik een slok van mijn water. De grijns op mijn gezicht blijft enorm zichtbaar. Nee, drank maakt me niet echt dronken meer wakker. Zo voorzichtig ik het water dronk zet ik het bekertje ook weer neem. Ik laat mijn hoofd op mijn handen rusten. De sleutels prikken in mijn borsten. Wat ik hier straks mee ga doen kan ik nog niet voorspellen maar het zal groots zijn. Misschien wel eindelijk zo groots dat ze me van het kamp wegsturen, of er politie bijhalen want dat durven ze nog niet. Logisch, het is een slechte reputatie voor het kamp dus waarom zouden ze überhaupt. Ik neem nog een slokje uit mijn water en zucht. Ja, ondanks dat er hier voor mij gezorgd wordt wil ik weg.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Patrick Hathaway
    'Kom wel goed,' glimlach ik zachtjes. 'Ik kan haar wel aan de praat houden zonder in de problemen te komen.'
    Als ik al in de problemen kom is het omdat ik al een gehele dag afwezig ben. niet dat ik daar spijt van heb, de dag was omgevlogen zolang ik bij Sasha zat. Buiten ging helaas de etensbel, waardoor ik met veel tegenzin moest loslaten.
    'Uhm, misschien meot jij maar eerst gaan,' zeg ik als ik hem zijn half droge shirt aangeef.

    Cassia Sterling
    Elke aanraking van het andere meisje voelde als vuur. de kus was innig, intiem en ik was te bang voor haar reactie naderhand om te stoppen. Mijn tweede arm ging ook om haar heen en mijn hoofd tolde. Het eerdere gebonk was weg.
    Buiten hoorde ik vaa een auto, waarna de etensbel ging.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Sasha

    Het geluid van de etensbel is het verschrikkelijkste dat ik op dit moment had kunnen bedenken. Zijn de uren dan echt zo snel omgevlogen? Ik zucht als Patje me los laat en trek zonder ook maar enig spoor van ietwat enthousiasme mijn shirt weer aan.
    "Uhm, misschien moet jij maar eerst gaan," zegt Patje.
    Ik knik. Ik had ook willen voorstellen om apart naar de cafetaria te gaan. Hoewel ik mezelf nog probeer tegen de houden kan ik het niet laten hem een kus op de wang te geven.
    "Je bent sexy als je de regels breekt," fluister ik met een glimlach.
    Omdat ik anders dingen doe waar ik spijt van ga krijgen, draai ik me om en wandel de zaal uit. Ik trek de deur achter me dicht en ren door de regen naar de cafetaria waar ik naast Mignon neer plof. Ze ziet er vreemd uit en even vraag ik me af of ze nog drugs achter gehouden heeft.
    Ik besluit maar niks te zeggen, dat doet de glimlach op mijn gezicht vast voor me.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Patrick Hathaway
    'Je bent sexy als je de regels breekt.'
    Ik wachte precies vijf minuten voordat ik de slaapzaal uitliep en op slot deed. In die vijf minuten zorgde ik er voor dat alles precies zo was als hoe we het haddengevonden. Het regende nog, maar minder ditmaal. Toch rende ik naar de cafetaria, Sasha's kus brandend op mijn wang.
    Er waren verschillende mensen al ind e cafetaria - waaronder Sasha, maar ik deed veel moeite om niet naar hem te kijken - maarCassia zag ik niet. Langzaam ging ik zitten en begon te eten. Vreemd,w aar zou ze zijn?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    mijn internet doet klote, dus als ik niet antwoord, is het dat


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.