• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!

25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.

Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.

Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Citizen
    Cassia Sterling - Escritura

Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - AlwaysKlaine

Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Mombasa
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

Tijd in de RPG: Dag 4 - Middag
    Activiteiten:
    Jongens: ??
    Meisjes: ??
    Therapy

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Sasha

Als Patje een vijftal minuutjes later binnen komt, moet ik alle moeite van de wereld doen mijn blik terug van hem af te krijgen. Hoewel ik absoluut geen honger heb, begin ik met mijn vork in het eten op het bord voor me te prikken.
    Ik heb zin om de mopperen, vloeken en nog heel wat andere dingen waarvoor mijn oma me een standje zou geven te doen. Want het is me niet ontgaan dat Cassia er niet is, de enige voor wie we eigenlijk ons plekje verlaten hadden. Ik vraag me af waarom ze er niet is, ik geloof niet dat ze ooit al een maal gemist heeft.
    Ik voel hoe ik langzaamaan gek word, de minuten tikken voorbij alsof het uren zijn en morgen nooit zal komen. Met een zucht leg ik mijn bestek neer. Eigenlijk wil ik een sigaretje gaan roken, maar gezien Cassia hier niet is kan ze me buiten elk moment betrappen en ik heb geen zin om nu in die cel te zitten als ik straks weer naar die lege zaal kan met Patje.
    Nog een paar minuutjes wachten en dan kan ik wel gaan, toch?

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Patrick Hathaway
    De cafetaria is een chaos, er is geen dicipline, geen spoor van de angst die er tijdens mijn eigen kamp was. Dat was vreemd, verdacht. Cassia zou de controle niet zo verliezen. Ik wierp een blik op Sasha, dwing mezelf weer weg te kijken en dwong het eten naar binnen. ik proefde het niet eens. Buiten hield de regen eindelijk op, hoewel het nog donker was.
    Na tien minuten hield ik het niet meer uit. ik zei express nog goedendag tegen de kok, zodat er bewijs was dat ik hier was geweest, verplaatste wat dingen in het kantoortje en nam de gekleurde stiften, die ik in mijn binnenzak wist te steken. Het moest er mee door.
    Daarna liep ik indelijk naar buiten. Het enige wat i kaltijd fijn had gevonden aan eht kamp, was de geur van gevallen regen in het bos. Het was kalmerend. Het terrein was echter wel modderig geworden, waardoor er kleine plasjes in de autobandsporen waren gemaakt.
    Autobandsporen? Er stond niemand opd e lijst om nog aan te komen. Snel liep ik over het terrein, richting slaapzaal 5, waar ik naar binnen schoot.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Sasha

Ik wil net opstaan wanneer Patje me voor is. Ik blijf dus nog maar even zitten. Als we nu op hetzelfde moment naar buiten gaan, dan kan ik net zo goed met mijn armen in de lucht gaan schreeuwen wat er aan de hand is. Nerveus zit ik met mijn vingers op tafel te tikken tot ik me herinneren wat Mignon zei over lichaamstaal. Lang leve de jaren die ik in een constante staat van bluf doorgebracht heb. Ik haal mijn oude grijns nog even boven terwijl ik nonchalant met mijn ellebogen op tafel steun.
    Ergens vind ik het verschrikkelijk om dit weer te doen, nu ik zo'n alternatieve versie van mezelf ken die me veel verder gebracht heeft dan de oude Sasha ooit had kunnen doen, maar het moet maar. Ik blijf nog enkele minuutjes zitten en besluit dan maar weg te gaan.
    "Zie je later," zeg ik zacht tegen Mignon. Ach, wat zou het ook, ik geef haar ook een kusje op de wang.
    Ik loop de cafetaria uit en ren snel weer naar zaal vijf. Eens ik daar binnen kom, is de glimlach die ik had snel van mijn gezicht verdwenen. Patje ziet er namelijk niet al te vrolijk uit.
    "Wat is er?" vraag ik zacht terwijl ik naar hem toe ga.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Patrick Hathaway
    'Wat is er?'
    Ik had Sasha niet horen binnenkomen, maar hij stond er nu wel. ik knik met een snelle glimlach en ga weer op het bed zitten.
    'Niets,' antwoord ik naar waarheid, met een kleine glimlach. 'Tenminste, het lijkt me niet echt iets om me zorgen over te maken. Er waren verse bandensporen op het terrein. En omdat Cassia er niet is...'
    Ik wist niet echt wat ik er van moest denken, eigenlijk. Maar zorgen maakte ik me wel.
    'Er stonden geen bezoekers geplanned.' ik haal mijn schouders op en klop op het matras naast me.
    'Draai de deur op slot en kom zitten?' Het voordeel van de modder was dat stille voetstappen bijna onmogelijk waren. Dus als er iemand in de duurt vand e slaapzaal kwam, zouden we dat horen aan de natte aarde.

[Wauw, Amy heeft gewoon op me gereageerd. Nu voel ik me stoer.]

Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

[Amy's a sweetheart. ^^ thank you guys for saying hi to her.]

Heb ik nog iets belangrijks gemist?

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Sasha

Ik volg Patje's elke beweging met mijn ogen terwijl hij spreekt en gaat zitten. Het is een vaag verhaaltje dat hij ophangt, maar ik merk dat hij het er niet wil over hebben en eerlijk gezegd kan ik me ook een leuker gesprek inbeelden.
    "Draai de deur op slot en kom zitten?" vraagt hij.
    Ik glimlach en draai de sleutel om zodat er wederom niemand binnen kan komen. Ik besluit mijn modderige schoenen nog uit te doen en laat ze naast de deur staan. Dan ga ik Patje maar eens verblijden met mijn aanwezigheid. Met een enthousiast sprongetje gooi ik mezelf naast hem op het bed.
    "Hé, kom je hier vaker?" vraag ik wenkbrauwwiebelend.

[Sasha zat naast Mignon bij het eten, maar heeft niet echt iets gezegd gezien hij met zijn gedachten ergens anders zat en hij Mignon er nogal high uit vond zien. Hij heeft haar wel een kusje op de wang gegeven toen hij weg ging.]

Cosette schreef:
    [Sasha zat naast Mignon bij het eten, maar heeft niet echt iets gezegd gezien hij met zijn gedachten ergens anders zat en hij Mignon er nogal high uit vond zien. Hij heeft haar wel een kusje op de wang gegeven toen hij weg ging.]

Thank you.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Patrick Hathaway
    'Hé, kom je hier vaker?'
    Ik duw alle andere gedachten uit mijn hoofd als Sasha bij me op het bed springt. zonder twijfel doe ik mijn armen rond hem heen, een nieuwe glimlach op mijn gezicht. Het voelde nog steeds vreemd dat hij dat effect op me had.
    'Niet echt, maar ik zou eht niet erg vinden om hier een gewoonte van te maken,' antwoord ik met een grijns.

Mignon

Naast me hoor ik iemand neerploffen. Loom kijk ik naar rechts en zie Sasha - wat me nogal verbaast. Zijn glimlach zegt meer dan duizend woorden. Met een klein lachje schud ik mijn hoofd. De drank is nu pas doorgedrongen tot mijn hersenen en oefent er veel invloed op uit. Ik bijt op mijn lip en staar voor me uit. Het vreemde is dat er totaal geen gedachtes in mijn hoofd opgaan. Helemaal niets. Toch hoor ik amper iets van wat er om me heen gebeurt waar ik wel blij mee ben want anders reageer ik toch te overdreven.
    "Zie je later," hoor ik naast me.
    Op mijn wang voel ik Sasha's lippen.
    "Ja," zeg ik bijna zonder geluid.
    Ik wacht even totdat hij weg is en sta dan op. Ik kan nog net - met moeite - in een rechte lijn lopen. Voorzichtig loop ik naar mijn slaapzaal en laat me daar op bed ploffen. De drank klopt in mijn hoofd. Het is prettig om niet helemaal aanwezig te zijn. Uit mijn bh haal ik de XTC en de sleutel. Met zorg berg ik ze op in mijn tas en ik sluit mijn ogen.

[Benedict is sexy :9~]

Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

Sasha

Alsof het nu al een gewoonte is, slaat Patje zijn armen weer om me heen. Niet dat je mij hoort klagen, van dat soort gewoontes mag hij er namelijk wel meer verzinnen.
    "Niet echt, maar ik zou eht niet erg vinden om hier een gewoonte van te maken," neemt hij me de woorden uit de mond.
    Ik kijk hem even verbaasd aan en barst dan in lachen uit.
    "Je zegt zo'n beetje precies wat ik net aan het denken was," verklaar ik mijn lachbui. Of mijn volgende actie verstandig is, dat betwijfel ik ten zeerste, maar ik kan het niet laten. Ik kruip op Patje's schoot en ga met mijn gezicht naar hem toe zitten, een been aan elke kant van zijn lichaam. Zodra ik hem in de ogen kijk, begint het mannetje in mijn buik weer te dansen. En even lijkt het alsof mijn hart een ballon is waarvan hij een het touwtje vast heeft en even aan trekt.

Marethyu schreef:
    [Benedict is sexy :9~]

Stiekem houdt iedereen van Rafael...