• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Citizen
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - AlwaysKlaine

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Mombasa
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Tijd in de RPG: Dag 4 - Middag
    Activiteiten:
    Jongens: ??
    Meisjes: ??
    Therapy


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [I've gotta go ): Tot morgen! <3]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Waar is dat god damn rollentopic? Ö


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Cassia Sterling
    'Was het vies? Het spijt me, ik zal het niet meer doen. Je zat hier vast niet op te wachten.'
    Verstomd staar ik haar aan en dwing ik mijn hoofd te schudden. Het hoorde vies te zijn, ik moest me walgelijk voelen.
    'H-Het was niet vies,' mompel ik, terwijl ik een nerveuze hand door mijn haar haal. 'Het-Het hoort toch vies te zijn?' Tranen springen in mijn ogen als ik er aan denk hoe moeder nu zou reageren, hoe hardhandig vader me zou aanpakken.
    'Ben ik.. Ben ik nu ook..?'

    Patrick Hathaway
    Het blijft even stil tussen ons, maar het is een fijne, comfortabele stilte, die alleen word onderbroken door onze ademhaling en de tikkende regen. Sasha's huid is zacht en warm onder mijn vingertoppen.
    'Wat is het spannendste dat je ooit al gedaan hebt?' fluistert Sasha plots met een kleine grijns op zijn gezicht. Dit vroeg hij me gister al, toen ik nog onder de hypnose zat.
    Nu had ik de waarheid gezegd in de bossen toen, ik deed vroeger geen spannende dingen, mijn ouders hielden me aan een strakke lijn.
    'Nou, ik ben ooit met een jonger iemand helemaal alleen een donkere slaapzaal ingeslopen?' zeg ik met een grijns.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    FreckledEmo schreef:
    Waar is dat god damn rollentopic? Ö


    hier ^^ je amg zelf zn karakter bepalen, als hij maar niet super lief is


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Sasha

    "Nou, ik ben ooit met een jonger iemand helemaal alleen een donkere slaapzaal ingeslopen?"
    Ik haal nogal luidruchtig adem, alsof ik verbaasd ben.
    "Nee?" zeg ik gespeeld geschokt. "Rebels van je. Ik zou je bijna "badass" noemen," grinnik ik.
    Eigenlijk kan ik op dit moment heel wat woorden voor hem verzinnen, maar ik besluit de man niet in shock te brengen. Wat ik echter niet kan weerstaan is om op mijn beurt weer naar een complimentje te vissen.
    "Was hij knap?" vraag ik met een charmante glimlach.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Aislyn
    “H-Het was niet vies,” mompelde ze, terwijl ze een hand door haar haar haalde, wat er nerveus uitzag. “Het-Het hoort toch vies te zijn? Ben ik… Ben ik nu ook…?”
    Ik keek even naar beneden, maar likte toen mijn lippen en keek haar weer aan. Toen ik mijn lippen likte, proefde ik die van Cassia weer en ik begon als vanzelf weer te blozen.
    “Wat voelde je erbij?” vroeg ik haar met een zekere en nieuwsgierige stem.
    Er lag nog iets op mijn lippen, maar ik durfde het niet te vragen, niet te zeggen… Toch kwam het er weer als vanzelf uit, met mijn stomme gedoe. Ik dacht er nooit eens goed over na.
    “Je hebt zoete lippen.”
    Ja, hoor, daar kwamen de rode wangen weer. De donder was nu ver weg te zoeken.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Patrick Hathaway
    'Rebels van je. Ik zou je bijna "badass" noemen,' grinnikt Sasha. Met een grijns draai ik een lokje van zijn gitzwarte haar rond mijn vinger. De volgende vraag had ik eigenlijk kunnen zien aankomen.
    'Oh, zeker,' zeg ik heel serieus, mijn stem zacht. 'Een leive glimlach, ondeugende grijns, wild haar, zacht uitziende lippen...' Daar blijven mijn ogen even hangen en ik moet moeite doen om het kleine beetje afstand te bewaren.
    'En onvergetelijke ogen.'
    Zo, dat zullen wel genoeg complimentjes zijn. en ze zijn nog waar ook.

    Cassia Sterling
    'Wat voelde je erbij?... Je hebt zoete lippen.'
    ik haar mijn schouders op bij de vraag, bloos bij de opmerking, waardoor ik onbewust over mijn lippen lik.
    'Mijn lippen tintelen,' mompel ik ongemakkelijk. en ik heb het warm en mijn hart bonkt. 'Z-Ze vermoorden me. Misschien niet letterlijk, maar als ze er a-achter komen..'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Okay, hij is alive. En nu moet ik gaan. Mijn ouders worden nu echt pissig.. :'D Tot morgen guyss Xx


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Sasha

    "Oh, zeker. Een lieve glimlach, ondeugende grijns, wild haar, zacht uitziende lippen... En onvergetelijke ogen."
    Eigenlijk was "oh, zeker" al voldoende geweest, maar ik had het heel onbeleefd van mezelf gevonden hem te ondebreken. Teriwijl mijn wangen gloeien, vernauw ik mijn ogen een beetje.
    "Wie is die kerel?" vraag ik, het spelletje nog steeds spelend.
    Eerlijk gezegd denk ik dat ik snel een einde aan het spelletje zou maken mocht het over een andere jongen zijn. Om de een of andere reden zou ik er niet veel meer aan vinden.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Aislyn
    “Mijn lippen tintelen… Z-Ze vermoorden me. Misschien niet letterlijk, maar als ze er a-achter komen…”
    Ik keek haar aan met een kleine speelse glimlach. “Maar ze hoeven er toch niet achter te komen?”
    Zachtjes beet ik even op mijn onderlip om verdere gedachtes uit te kunnen schakelen.
    Mijn hart voel ik bonken en meerdere tintelingen die door mijn lichaam gaan.
    “Als antwoord op je vraag, ik denk dat je kan liefhebben, ja…”


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Mignon

    Ik sta langzaam op omdat het gewoon niet sneller kan. Ik neem de laatste slok uit de fles en gooi hem in het natte gras. Iemand zal hem vinden maar niemand heeft bewijs dat hij van mij was. Net als de drugs. Ik mag dan wel “bekend” hebben maar bewijs hebben ze niet. Ja, het zijn mijn vingerafdrukken maar ook die van Matthew en Cassia dus vaststellen kunnen ze het niet. Wankelend loop ik door het gras richting het kantoortje waar de drugs verstopt is. Voor het raam overweeg ik even mijn kansen. Ik ben klein en soepel dus door het raampje kom ik wel. Of ik mezelf heel houd is een ander verhaal. Ik trek mezelf op aan het kozijn en weet mezelf door het kleine raampje te wurmen. Met een doffe klap beland ik op de houten vloer. Het is warm hierbinnen, warmer dat in de keuken. Mijn kleding en haren plakken aan mijn lichaam. Ik schud met mijn lichaam met als doel mezelf droog te krijgen maar het wilt niet echt lukken. Mijn ogen laat ik door het kantoortje heen glijden. Waar zullen ze mijn spulletjes verstopt hebben? Even bijt ik op mijn lip en loop ik naar een kast. Hard trek ik hem open. Dossiers, papieren, financiën, planning, alles behalve mijn vriendjes. Zal ik een dossier meene – nee, daar kom je nu niet voor. Een dossier kan je altijd nog pikken. Lukt het je een keer om door het raampje te glippen dan lukt het de volgende keer ook wel. Ik sluit de kast weer achter me. Mijn oog van op een bureau. Ik ga op de zachte stoel zitten en trek de lade open. Bingo. Lachend haal ik het zakje met pilletjes eruit. De GHB en codeïne laat ik liggen. Drogeren doe ik toch niet meer. Het ligt in ieder geval niet meer in de planning. Lachend laat ik het zakje met pilletjes tussen mijn borsten glijden. Oké, nu eruit. Via het raam lukt niet meer. Binnen heb ik niet om mezelf af te zetten behalve de stoel maar dat zou opvallen. Ik sta wankelend op en loop scheef naar de deur. Wanneer ik de deur open maak valt me er links van de deurpost iets op. Uit verbazing loop ik achteruit. Sleutels. Lachend pak ik een bosje en probeer een sleutel uit op de deur van het kantoortje. Nogmaals Bingo. Ik steek het sleutelbosje bij het zakje met XTC en loop voldaan en dronken het huisje uit richting het cafetaria.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Patrick Hathaway
    'Wie is die kerel?' vraagt hij, zijn felle ogen lichtjes vernauwd.
    Ik vraag me even af of hij snapt dat ik het over hem hebt of niet.
    'Uhm, volgens mij was zijn naam...' begin ik twijfelend, terwijl mijn linkerhand onbewust met de haartjes in Sasha's nek speelt.
    'Sasha Ripley. Heb je ooit van hem gehoord?'

    Cassia Sterling
    'Maar ze hoeven er toch niet achter te komen? Als antwoord op je vraag, ik denk dat je kan liefhebben, ja…'
    Ik kijk haar bijna hoopvol aan en sta voorzichtig op. mijn knieën trillen, maar ik weet niet wat ik anders kan doen.
    'denkje dat echt..?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Sasha

    "Uhm, volgens mij was zijn naam... Sasha Ripley. Heb je ooit van hem gehoord?"
    Ik grom even en klem mijn kaken op elkaar.
    "Oh, die klootzak. Die ken ik wel, ja," antwoord ik zo serieus mogelijk. Toch kan ik het niet laten te lachen. Het ziet er ook zo belachelijk uit dat ik weer mijn hoofd achterover gegooid heb omdat hij mijn nek kietelt en tegelijk de stoere jongen probeer uit te hangen.
    Dat is alsof je met zwembandjes aan je armen tussen de haaien gaat zwemmen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Aislyn
    “Denk je dat echt…?”
    Ik beet op mijn onderlip toen ze dat vroeg en keek weg, waarna ik haar weer aankeek en glimlachte.
    “Zal ik je wat vertellen? Ik wéét het zelfs! Echt, ik weet het zeker.”
    Aislyn, ga nu verder geen domme dingen doen en kus haar nu niet meer, knuffel haar niet meer, oh en… weet je? Raak haar zelfs maar helemaal niet meer aan! Je gaat er alleen maar gekke dingen van doen, is helemaal niet nodig.
    “Wat denk je er nu van?”


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Geef me even 20 minutjes, sorry. o.o]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.