• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Citizen
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - AlwaysKlaine

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Mombasa
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Tijd in de RPG: Dag 4 - Middag
    Activiteiten:
    Jongens: ??
    Meisjes: ??
    Therapy


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Rooba schreef:
    [Wow, why? o_o]

    [Dunno, ik zeg het alleen maar even :')]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Sasha

    Normaal zou ik nu vragen of hij pijntjes heeft die ik moet wegkussen, maar ik schud de gedachte van me af. Er is geen plaats voor dat soort fantasietjes tot de klok middernacht slaat. Goh, ik lijk wel Assepoester maar dan net andersom.
    "'Je wist de meesten wel goed stil te houden met dat gezang van je."
    Ik trek een wenkbrauw op en lach even. Ik ben niet het soort persoon dat snel zijn fouten toegeeft, maar ik weet wel dat ik geen geweldig zangtalent ben.
    "Ja nou, ze schrokken wel van dat kattengejank," grinnik ik. "Een mens moet iets proberen hé."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Trouwens, ik snap het niet van die auto.... Wie is dat dan? :'D Ik kan daar geen post van vinden, hoor.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Dat staat ook nergens vermeld, maar ik vermoed de Sterlings.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Moet ik eigenlijk even een rol voor Amyra maken dan? ;3]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Cosette schreef:
    [Dat staat ook nergens vermeld, maar ik vermoed de Sterlings.]

    Oh, ik dacht al. Gehe, thankyou ^^


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Oke plannen veranderd. Ik ga nu sporten daarna koken en dan eindelijk mijn paspoort halen dus ik ben er pas weer tegen een uur of negen als het mee zit.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Cassia Sterling
    'Nee,' is het zachte antwoord, waarna ik met een glimlach langs haar heen naar buiten loop. We hebben het eten gemist en ik voel me nog zwak en warm van de onverwachte kus.
    Eenmaal buiten zie ik dat de regen opgehouden is en dat het onweer verdwenen is. mooi zo. Het terrein was wel één grote modderpoel.
    Ik wierp een blik achter me om te zien of Aislyn me naar buiten volgde, waarna ik voorzichtig de veranda afstapte.
    De grootste modderpoeltjes lagen bij een spoor van autobanden, die naar de parkeerplaats in het bos leidde. Tegen de tijd dat aislyn naar buiten kwam, stond ik al bij de rand van het bos.

    Patrick Hathaway
    'Ja nou, ze schrokken wel van dat kattengejank. Een mens moet iets proberen hé.'
    Ik lach even en vraag me af of hij echt zo slecht is als hij beweert. ik had hem nog niet horen zingen - tenminste, niet bewust.toen hij bij eht kampvuur stond was ik namelijk een beetje bezig een blok hout te ontwijken.
    'Ben je zo slecht dan?' vraag ik met een glimlach.
    Ik kan het me moeilijk voorstellen.


    [@Rose: Yes
    @Everyone else: Yes, thats the Sterlings. Dat was ik die subtiel Cassia's familie de RPG in gooi.]

    [ bericht aangepast op 13 april 2012 - 16:39 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Sasha

    "Ben je zo slecht dan?" vraagt hij met een glimlach.
    Ik haal mijn schouders op en denk even na.
    "Laat ik het zo zeggen, ik doe het niet omdat ik er goed in ben maar omdat ik het leuk vind en erdoor kalmeer. Het is een beetje een uitlaatklep. Vooral gitaar spelen dan," leg ik rustig uit.
    Ondertussen zit ik onbewust aan een onzichtbaar pluisje op mijn t-shirt te prutsen. Ik haal diep adem en leun wat dichter naar Patje toe zonder in de gevaar-op-kussen-zone te komen. Ik had mezelf dit soort dingen nooit zien doen, laat staan denken dat ik het zo heerlijk zou vinden.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Aislyn
    “Nee.” Ze liep met een glimlach langs mij heen naar buiten en ik beet even op mijn lip, waarna ik haar ook naar buiten volgde.
    De regen en het onweer is opgehouden en ik grinnik, op dat moment kijkt Cassia naar achter – vast om te kijken of ik haar zou volgen. Natuurlijk, I’m a sucker for love. For her love.
    Al werd ik nog steeds verdrietig als ik aan Amora moest denken en ik wist ook niet zeker hoe lang dat zou duren. Misschien wilde ik wel weer gewoon afleiding van haar… maar nee, toen ik Cassia’s warmte voelde, ik voelde toen zoveel meer dan gewoon afleiding…
    Ze stond bij het rand van het bos en ik liep rustig naar haar toe, verbaasd vroeg ik haar, “Van wie zijn die autobanden? Komen er nog meer mensen?”


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Ik ga ooit op een dag een foto voor Amyra vinden. Maar als niemand daar depressief van word, is die dag nog niet vandaag 8D]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Patrick Hathaway
    Sasha's stem klinkt rustig door de slaapzaal. Ik knik begrijpend en streel mijn vingertoppen door zijn donkere, koppige haar. Sasha leunt wat dichter naar me toe en heel even sluit ik mijn ogen, voor een paar seconden. Zelfs met mijn snelkloppende hart, had ik me nog nooit zo rustig gevoeld.
    'Dat is een goede reden,' antwoord ik zachtjes. het was neit iets wat ik van Sasha verwacht had en ik was onder de indruk.

    Cassia Sterling
    'Van wie zijn die autobanden? Komen er nog meer mensen?'
    'Nee.' Angst slaat me om het hart, want er stond niemand meer op de lijst. Iedereen was hier. Shit.
    'Welke dag is het?' fluister ik naar Aislyn. ik voel het bloed gewoon uit mijn wangen trekken. De derde dag moest ik vader bellen, verslag doen. Was het ald e derde dag? hoe kon ik zoiets in godsnaam vergeten zijn? Verderop in eht bos klonken voetstappen, van waar de auto's geparkeerd waren. Oh nee.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Amyra staat in het topic ^^ *gaat schrijven*]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Aislyn
    “Nee.” Ik keek haar raar en verward aan, met mijn wenkbrauwen opgetrokken. Net toen ik mijn mond open wilde doen, fluisterde Cassia wat naar me. “Welke dag is het?”
    Haar wangen kregen minder kleur en ik zag haar steeds bleker worden, alsof ze bang was of zo.
    “Eh, het is de vierde dag van het kamp… Wat dan, wat is er?”
    Er klonken in de verte van het bos voetstappen, maar ik probeerde er niet op te letten. Al was ik wel heel benieuwd waarom Cassia ineens zo leek te schrikken.
    Ik wilde naar haar toelopen om haar te omhelzen, maar iets hield me tegen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Amyra Sterling
    Natuurlijk moest het regenen. Geërgerd klapte ik een paraplu uit en stapte toen voorzichtig uit de auto, waarna ik mijn blik keurend over de bekende parkeerplaats liet gaan. Hoe vaak was ik hier niet geweest? Het was niets veranderd, natuurlijk niet. Ik en Alec waren de eigenaars van dit kamp en we hadden nooit enige verandering toegestaan. We hadden Cassia opgedragen om ons na drie dagen op te bellen, om te vertellen hoe alles ging, maar dit had ze niet gedaan. Teleurstellend. Daarom waren we hierheen gekomen, ik, Alec en Benedict, om zelf maar eens polshoogte te nemen.

    [Zoiets?]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.