• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Citizen
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - AlwaysKlaine

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Mombasa
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Tijd in de RPG: Dag 4 - Middag
    Activiteiten:
    Jongens: ??
    Meisjes: ??
    Therapy

    [ bericht aangepast op 11 april 2012 - 18:44 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Aislyn Paige Valentina
    ‘Je kan niet zo rondlopen, je gaat je straks aankleden.’ Ik hoor Cassia haar stem, maar het lijkt een vormloos gemompel, niet meer dan woorden die toch mijn oren weer uitgaan. Amora, waarom wilde ik haar zo noemen? Waarschijnlijk omdat ik steeds vaker aan haar dacht en vannacht naar talloze foto’s samen, en van haar alleen, had gekeken.
    ‘Het klokje. Je moet het terug geven.’ Ik slik, en opeens voel ik mijn keel branden, mijn hoofdpijn lijkt steeds zwaarder en sterker te worden en ik kijk nog steeds weg. ‘J-ja.’ Komt er alleen uit, niet eens zo zeker als dat ik het bedoeld had, waarna ik het niet meer houdt en wegloop. Ik hoopte zo erg dat ze die traan niet langs mijn wang zag glijden, want ik wilde helemaal niet huilen. Dit is absurd.
    Vandaag was namelijk de dag dat Amora een jaar overleden was, ik dacht er eerst niet zo over na, maar het komt toch weer hard aan.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sasha

    "Geen probleem, Cassia was toch afgeleid. Het was zo erg dat ik zelfs behoorlijk makkelijk Mignon's straf heb kunne verlagen, hoewel ze nog steeds behoorlijk kwaad leek."
    Ondertussen heb ik nog een hap van de appel genomen, die ik nu smakelijk wegkauw.
    "Je bent een schatje, Patje," zeg ik met een kleine grijns. Als hij er niet door zou weg lopen, dan zou ik hem stante pede omhelzen. "Dan ga ik nu maar even douchen, tenzij jij een betere manier weet om op te warmen," flap ik eruit voor ik nadenk. Eerlijk gezegd bedoel ik er niet eens iets seksueels mee. Ik glimlach verontschuldigend.
    "Ik heb zo meteen therapie, toch?"

    [Ik moet gaan, koken en eten, over een uurtje ben ik er weer ^^]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    FreckledEmo schreef:
    [Boe! Samenvattinkje van deze vier bladzijden? En mag ik de laatste post van Catherine? *puppyeyes* (:]


    Catherine

    Ik grinnikte even om zijn reactie, maar stopte al gauw toen hij het zelfde met mij deed. Ik duwde hem zo dat ik nu degene was die bovenop lag, en ik trok behendig zijn shirt uit. Ik gaf hem een kusje op zijn mond, en ging langzaam naar beneden. Op een gegeven moment was ik aangekomen bij zijn buik, en ik gaf een klein likje langs zijn broekrand.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Mignon

    Zuchtend laat ik mezelf van het aanrecht afglijden. Met een kleine snelle beweging pik ik nog een appel uit de grote box. Niemand zal ze missen en ze gaan naar een goed doel. Met klein lachje neem ik een hap uit de nieuwe appel. Een prachtig doel. Ik vermaal de appel bruut met mijn kiezen. De tweede appel smaakt altijd beter dan de eerste. De tweede laat je lichaam weten gezond bezig te zijn. Ik neem nog een hap en haal mijn hand weer door mijn haren. Het went maar niet zulke korte lokken. Ik mis er gewoon een stuk van. De tranen prikken weer achter mijn ogen. Ik sluit mijn ogen met als doel de tranen te verbannen maar het werkt niet. Er is al een ontsnapt die een weg over mijn wang voert. Snel haast ik me naar buiten waar ik op de grond tegen het cafetaria ga zitten. Mijn benen trek ik op waarna ik snel weer een hap neem van de appel maar het stuk fruit smaakt niet meer. Chagerijnig gooi ik hem met veel kracht richting het bos. Mijn hoofd verstop ik tussen mijn knieën en beginnen er meer tranen over mijn wangen te lopen. Ik probeer ze te negeren maar er goed lukt dat niet.

    Ik ga eten.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Cassia Sterling
    'J-Ja.' Dat is het enige wat ze zegt, met een traan die voer haar wang gleed. Waar sloeg dát in godsnaam op? Ze loopt gewoon weg zonder iets te zeggen. Negeert ze me nu serieus? Dat zullen we nog wel zien. Geïrriteerd loop ik terug naar de cafetaria, waar al verschillende kinderen zitten. Het kamp is een choas. Het lijkt rustig, ja, er gebeurt bijna niets.
    Maar was dat het probleem niet? Ik loop door de cafetaia en kijk rond me heen. Kinderen moeten gedwongen worden om ons nu te geloven, om beter te worden. Er is iets goed fout hier...

    Patrick Hathaway
    'Je bent een schatje, Patje.' Als je bloost spring je zometeen het meer in. 'Dan ga ik nu maar even douchen, tenzij jij een betere manier weet om op te warmen.' Ik knik snel en glimlach.
    'Geen probleem, ik uhm... Zie je nog wel.'hij geeft me een verontschuldigende glimlach en ik glimlach snel terug, waarna ik richting het kamp loop.
    Bij de cafetaria zie ik Mignon zitten. Voorzichtig ga ik naast haar zitten, tranen lopen over haar wangen, dus blijf ik stil. Het lijkt me nu niet dat ze slijmerige troost nodig heeft en ik ben ook niet de juiste persoon om dat te geven. Dus blijf ik stil en laat het haar uithalen, wat haar ook dwars zit.Daarna zal ik haar over haar 'straf' vertellen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Quinn
    Ze gaf een klein likje langs mijn broekrand, en het maakte me geeeek! Hoe kan een iemand zoveel sexyheid in zich hebben? Mijn shirt uittrekken hea? Maar zo kan ik het ook, en help ook haar uit haar t-shirt. Ik geef haar één klein kusje op haar borst, eentje in haar nek, en ga dan weer terug naar haar lippen.


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    [me inspiloos D:]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Catherine

    Ik kom weer omhoog en zoen hem gewillig terug, terwijl ik met mijn handen leunde op zijn borstkas. Ik beet op zijn onderlip, terwijl ik mijn lippen van de zijne haalde. Uiteindelijk liet ik los, en ging verder waar ik mee bezig was. Ik prutste wat aan zijn gulp, en in een soepele beweging trok ik zijn broek omlaag.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aislyn
    Ik laat me opzettelijk vallen in het gras vlakbij het bos en blijf hier liggen totdat ik het nodig vind om op te staan. Natuurlijk zou Cassia me niet volgen en me troosten, ze vind me al een raar wijf omdat ik die 'ziekte' volgens haar heb.
    Voorzichtig sta ik op, maar spring dan een paar keer hard op de grond en houd mezelf voor dat ik mezelf weer wordt. Mezelf met een muur erom heen gebouwd, dus loop ik snel naar slaapzaal 1 en trek de eerste de beste kleding aan die ik van mezelf vind, waarna ik mijn haren in een knotje doe. Het eerste wat ik ga doen is wat te eten pakken, dus slinger ik het klokje weer in mijn bh en loop naar de cafetaria. Waar ik Cassia als eerste zie.

    [ bericht aangepast op 10 april 2012 - 18:39 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Cassia Sterling
    Na een tijdje verschijnt ze in de cafetaria. Aislyn. Ik twijfel eventjes. Alles gaat hier fout. En gister leek ze me te willen begrijpen. Twijfelend loop ik naar haar toe.
    'Waarom huilde je?' Niet echt subtiel, maar goed. Het was al veel dat ik hier stond, natuurlijk...


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Quinn
    Ik word uit mijn broek gewurmd, terwijl ze me verder kust. Ik pruts wat met haar BH-sluitinkje. Het duurt even voor ik die los heb, maar dan heb ik ook wat. Ik rol me weer op haar, onderop liggen is vervelend, met mijn benen elk aan één kant van haar. Ik buig me voorover, en kus haar overal, behalve dáár. Ondertussen heb ik zonder het zelf door te hebben ook al haar broek uit getrokken, en mijn handen glijden over haar prachtige benen. Pfoe.


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Aislyn
    "Waarom huilde je?" Ik keek even om me heen, er zaten best veel mensen in de kantine - te veel voor mijn doen - en ik trek haar mee aan haar arm naar buiten.
    "Wilde je me hypnotiseren?" Goed, dat kwam er pas lekker uit, Aislyn, good job! Nu denkt ze al zeker dat je een freak bent, als ze dat al niet dacht.
    Ik zucht diep en kijk even naar de grond, ongemakkelijk dat ik me voel, maar waarna ik haar weer aan kijk. "Als ik het zeg, probeer je dan geen bitch te zijn?"
    Nee, dat kwam er pas lekker uit, meid. Steek alsjeblieft je hoofd in de oven nu het nog kan. Of anders doet zij het voor je waarschijnlijk.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Rani
    Toen ik binnenkwam glimlachte ik even naar Cassia, die ik met een meisje zag praten, en liep toen snel door. Rustig pakte ik wat van de pap en ging toen aan een lege tafel zitten. Pap was nog steeds smerig, maar het zou wel nodig zijn om te genezen of zo. Wist ik veel. In ieder geval at ik het zonder klagen op, zelfs zonder walgend te kijken.
    Oké, ik trok één vies gezicht.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Cassia Sterling
    Meteen trekt ze me aan mijn arm naar buiten. 'Wilde je me hypnotiseren? Als ik het zeg, probeer je dan geen bitch te zijn?'
    'We zijn beiden wel lekker kort door de bocht vandaag,' mompel ik. Ik haal mijn schouders even op en leun tegen de muur aan.
    'Ja. En ik kan het proberen.'
    Geen bitch zijn ging een uitdaging worden, maar ik was tenminste eerlijk. Stilletjes wachtte ik af.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Mignon

    Ik hoor hoe iemand naast me komt zitten. Aan de voetstappen te horen is het een man. Zonder enige twijfel Patrick. Ik veeg de tranen van mijn gezicht en kijk hem met een klein lachje aan.
    "Even een dipje," zeg ik zachtjes en ik haal een hand door mijn haren.
    Ik staar weer naar de grond terwijl ik een van mijn handen rond mijn wond klem. Het verband was niet meer nodig, de natuur zou hem zelf laten genezen. Ik richt mijn ogen weer op de begeleider naast me.
    "Ik wil nog zeggen dat het me heel erg spijt van de GHB. Ik weet dat er eigenlijk geen excuus voor is en dat ik gewoon in de gevangenis hoor maar toch s-sor-sorry."
    Dat verdomde woord. Ik struikel er elke keer opnieuw over.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."