• Damon Blake

    Ik hijgde heftig terwijl ze bloed uit mijn lichaam zoog. Waarom moest het ook zo vreselijk opwindend en lekker zijn. "Oh.." zei ik zachtjes.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cassie
    Net als ik iets tegen Jeremy wil zeggen zegt Layne iets. Ik kijk hem een beetje bezorgd aan. 'Wat? oja tuurlijk,' zeg ik waarna ik hem bij zijn arm pak en hem mee trek naar Damon's kamer en daar op de deur klop.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Mond dicht!" Ik leg mijn vinger over zijn lippen.
    "Als je een verhaaltje wilt met wat lekkers er bij moet je nog even wachten lieverdje." Grinnik ik. Als ik echt een kind zou hebben zou ik het verwennen zoals niemand ooit een kind heeft verwend.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Layne Nicolas
    Ik laat me meeslepen naar kamer 18 en bonk er ook nog een keer op nadat Cassie geklopt heeft.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Damon Blake

    Ik hoorde iemand aan de deur en glimlachte triomfantelijk. Ik deed de deur open en voor me stonden Cassie en Layne. "Kom snel binnen." zei ik en stapte aan de kant.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Luca Jones
    "Nee, nu." Ik knijp mijn ogen tot spleetjes en loop eigenwijs naar de slaapkamer.


    Your make-up is terrible

    Jeremy Velez

    Ik wou Cassie nog bedanken, maar toen ik me omdraaide was ze al weg. Net zoals Layne. Ik haalde mijn schouders op en sloot mijn deur maar. Ik bekeek mijn kamer en glimlachte. Het zag er geweldig uit.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Layne Nicolas
    Ik wilde mijn wenkbrouwen optrekken na het zien van de triomfantelijke glimlach van Damon maar deed het niet aangezien mijn handen ontzettend aan het trillen waren en liep snel de kamer in.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Luca Jones, kom onmiddellijk hier, of ik word echt heel boos!" Ik verhef mijn stem zodat hij me nog hoort.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Cassie
    Damon doet de deur open en stapt aan de kant. Ik kijk even van hem naar Layne. 'Eh, doe wat je moet doen,' zeg ik tegen hem. Ik glimlach nog even en loop dan richting Luca's kamer. De deur staat open dus ik kan gelijk doorlopen. Als ik hem en Chèlle in de slaapkamer zie staan frons ik even. 'Je weet toch dat het nog geen bedtijd is?' grinnik ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Nee." Ik blijf staan en draai me om, waarna ik haar door de deuropening uitdagend aankijk. "Kom me maar halen." grinnik ik en ik spring op het bed. Dan komt Cassie ook binnen. "Voor mij wel." Ik steek mijn tong uit.

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 0:17 ]


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Luca, ik tel tot drie, en dan ben je te laat. Één," Begin ik met tellen en wacht heel even terwijl ik naar Cassie grijns.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Damon Blake

    Ik deed de deur dicht toen Cassie weg was en ging op de bank zitten. "Dus, je bent een vampier en je hebt dorst." zei ik glimlachend, "Want something?"


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Layne Nicolas
    "Ik ben vamp...graag" Ik kijk Damon aan. "ik zou heel graag willen zeggen 'ik zal je geen pijn doen' maar dat kan ik nu niet beloven"

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 0:19 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Cassie
    'Pas op wat je doet met je tong,' grinnik ik. 'en je kan beter gewoon wakker blijven anders ben je vanavond de hele tijd hyper en het is denk ik handiger als je 's avonds in een keer in slaap valt'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Damon Blake
    "Hmmm, dan weet ik het niet hoor. Dat is wel een het minste toch?" zei ik glimlachend. "En ja, ik weet dat er vampieren zijn. Al heel erg lang."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.