• Damon Blake

    Ik hijgde heftig terwijl ze bloed uit mijn lichaam zoog. Waarom moest het ook zo vreselijk opwindend en lekker zijn. "Oh.." zei ik zachtjes.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Luca Jones
    Ik hoor Chèlle tellen en kruip onder de dekens. "Nee, ik ben Chèlle gewoon aan het pesten." grinnik ik, terwijl ik eigenlijk toch echt wel moe ben.


    Your make-up is terrible

    Layne Nicolas
    "Maar...ben je dan niet bang dat je zelf een vamp word...als ik je straks bijt" vraag ik verbaast. "Hoe wist je trouwens dat ik het was?"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Twee." Zeg ik strenger, terwijl ik stiekem heel hard moet lachen.
    "Luca, bij drie kom ik naar je toe."


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    "Kom maar." daag ik uit.


    Your make-up is terrible

    Jeremy Velez

    Ik trok een deur open en merkte op dat het een soort opberg kast was. Aan deur zaten een paar kapstokjes. Ik pakte mijn jas op en hing die daar aan. Ik sloot de deur weer en liep met mijn twee koffers verder de kamer in. Ik kwam uit op een woonkamer. Ik keek opzij en zag daar een keuken. Ik keek de andere kant op en zag twee deuren. Ik liep naar de twee deuren toe. Ik zette een koffer neer en trok de eerste deur open. Badkamer... Ik deed de deur weer dicht en opende de andere deur. Slaap kamer. Ik glimlachte weer en pakte me koffer weer op. Ik liep de slaapkamer binnen en legde mijn koffers op mijn bed.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Damon Blake
    "Ik heb het er met Chèlle over gehad en dat wordt je alleen van het vergif in het bloed. Dat kan worden ingehouden volgens haar en tot nu toe is dat ook altijd gebeurd. En geloof me ik heb al veel vampieren van bloed voorzien." Ik bekeek hem nog eens. "Je reactie op dat wat ik zei. Dat was genoeg voor me."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cassie
    'Luca, je bent soms echt een kleuter,' grinnik ik. 'Je zou van jou niet zo snel zeggen dat je eigenlijk een bejaard opaatje bent,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Drie." Ik ren naar Luca toe en spring op hem.
    "Als je nu niet opstaat ga ik dingen doen die je niet fijn vind." Dreig ik.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    "Ik ben geen opaaa." gil ik luid. "Kom dan, je kan me toch niet maaaken." roep ik luid van onder de dekens.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Oh, Cassie, als je een leuke manier wilt om Luca te pesten, het is heel simpel." Begin ik zangerig. Ik trek de deken van Luca's hoofd af en begin te grijnzen.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Layne Nicolas
    "Hmm oke, Als je meerdere vampiers kent hier is dat wel te begrijpen" zeg ik knikkend. "vriendelijk van je ook...dat je jezelf aanbied daarvoor...Maar toch vraag ik me af hoe ze hier aan bloed komen...als ze zich zo krampachtig inhouden voor de mensen"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Luca Jones
    Ik grijp een kussen vast en gluur naar Chèlle.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Ik lach even om wat Chèlle zegt en loop dan naar het bed toe. 'Ik ben benieuwd,' grijns ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Laatste kans, Jones." Grijns ik breed.
    "Want waar Luca absoluut niet tegen kan," Zeg ik tegen Cassie en pauzeer dan, hij kan zich nog bedenken.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    Ik hou het kussen in de aanslag. "Dat doe je niet!"


    Your make-up is terrible