Jeremy Velez
Ik liep weer naar de trap toe en liep naar beneden. Ik liet mijn hand over de leuning glijden. Ondertussen bleef ik om me heen kijken.
Al gauw ging ik weer terug naar me kamer. Ik ging gelijk door naar mijn slaap kamer en haalde mijn schrift te voorschijn. Ik tekende er veel in, maar ik schreef er ook in. Soort dagboek, niet iets wat je van een jongen verwacht. Onbewust haalde ik mijn schouders op en begon mijn dag een beetje te vertellen. Op zulke momenten kwam mijn vrouwen handschrift wel goed van pas. Nadat ik mijn dag had verteld begon ik te tekenen. Op één blaadje begon ik kleine tekeningetjes te maken van dingen in het huis. De deur, een raam, de trapleuning. Zulk soort dingetjes.
[Ik ga ook zo.. Morgen ben ik merendeels van de dag er niet.. smiddags bij me zus.. Ik weet niet van hoe laat tot hoe laat. Dan nja, s'avonds eten + me tas doen.. dan ben ik weer van kwart over 6 tot rond 9 uur afwezig.. en dan half 10 douche]
[ bericht aangepast op 9 april 2012 - 0:58 ]
Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you