• Damon Blake

    Ik hijgde heftig terwijl ze bloed uit mijn lichaam zoog. Waarom moest het ook zo vreselijk opwindend en lekker zijn. "Oh.." zei ik zachtjes.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Layne Nicolas
    "Dat meisje vroeg voor truth or dare..maar ze heb nooit gezegt waar ik heen moest komen" Ik rol even met mijn ogen en glimlach.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Oké ik zal het niet meer doen, beloofd!" Ik steek mijn handen op, als een vredesteken. Ik begin zachtjes het Engelse slaapliedje te zingen.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Cassie
    'Correctie: Jij bent oud,' grinnik ik, 'en je zou me niet meer prikken!'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Gemenerd." mompel ik terwijl ik weer ga liggen. "Ik ben niet oud. Ik prik je niet meer als je me niet meer oud noemt."

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 0:47 ]


    Your make-up is terrible

    Damon Blake
    "Vast bij Luca, ik ga wel met je mee. Zullen ze vast leuk vinden." zei ik lachend en stond op.

    [Wij gaan nu slapen. Tot morgen allemaal.]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [ik ga ook slapen, slaap lekker]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Welterusten! Tot morgen!]


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Cassie
    'Maar dan zou ik liegen want je bent wel oud,' grinnik ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [slaap lekker (:]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jeremy Velez

    Ik liep weer naar de trap toe en liep naar beneden. Ik liet mijn hand over de leuning glijden. Ondertussen bleef ik om me heen kijken.
    Al gauw ging ik weer terug naar me kamer. Ik ging gelijk door naar mijn slaap kamer en haalde mijn schrift te voorschijn. Ik tekende er veel in, maar ik schreef er ook in. Soort dagboek, niet iets wat je van een jongen verwacht. Onbewust haalde ik mijn schouders op en begon mijn dag een beetje te vertellen. Op zulke momenten kwam mijn vrouwen handschrift wel goed van pas. Nadat ik mijn dag had verteld begon ik te tekenen. Op één blaadje begon ik kleine tekeningetjes te maken van dingen in het huis. De deur, een raam, de trapleuning. Zulk soort dingetjes.


    [Ik ga ook zo.. Morgen ben ik merendeels van de dag er niet.. smiddags bij me zus.. Ik weet niet van hoe laat tot hoe laat. Dan nja, s'avonds eten + me tas doen.. dan ben ik weer van kwart over 6 tot rond 9 uur afwezig.. en dan half 10 douche]

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 0:58 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cirindë
    Ik merk dat ik dorst krijg en pak mijn flesje. Leeg. Ik loop naar de kast waar ik alles heb liggen en kijk. Leeg. Shit! Ik loop naar de gang en loop doelloos rond. Dan zie ik Layne en Damon in Damons kamer. 'Layne, al mijn bloed is weg. Ik heb nu niks meer!' ik voel paniek opkomen.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Damon Blake
    Ik hoorde Cirinde paniekerig tegen ons praten en ze had ook dringend bloed nodig. Ik trok haar en Layne weer mee terug naar mijn kamer en sloot de deur achter me. Toen zette ik ze op de bank neer. Cirinde aan mijn rechterzijde en Layne aan mijn linkerzijde. "Ik heb niet zo heel veel meer, dus wees alsjeblieft voorzichtig." zei ik toen tegen haar en kantelde mijn hoofd zodat mijn nek vrij kwam.

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 12:15 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cirindë

    Ik wil Damon niet pijn doen, maar de verleiding is te groot. Ik maak mijn tanden vrij en bijt in zijn nek. Het bloed stroomt in mijn mond. Ik voel verlichting en zorg dat het gif niet verspreid.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Damon Blake

    Ik hijgde heftig terwijl ze bloed uit mijn lichaam zoog. Waarom moest het ook zo vreselijk opwindend en lekker zijn. "Oh.." zei ik zachtjes.

    [ Whuuut, Quizlet deed net vet weird. Zij dat er al 71 dagen niks gepost was -.- ]

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 12:28 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [Stiekem waren het er ook 71 dagen..]

    Jeremy Velez

    Toen de laatste tekeningetje klaar was keek ik er tevreden naar. Ik borg mijn spullen weer op onder mijn kussen. Ik stond op en liep naar de deur toe. Ik voelde nog eventjes in me zakken voor me sleutels. Ik liep mijn kamer uit en deed de deur op slot.

    [Ben zo alleen wel weer weg]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you