• Damon Blake

    Ik hijgde heftig terwijl ze bloed uit mijn lichaam zoog. Waarom moest het ook zo vreselijk opwindend en lekker zijn. "Oh.." zei ik zachtjes.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Damon Blake
    "Bloed van sponsors opslaan of gewoon uit ziekenhuizen. En ja okay, sommige gaan echt jagen. Maar ja, daar ben ik geen fan van als ze dat doen." Ik deed mijn hoofd aan de kant zodat mijn nek vrij kwam. "Bijt nu maar, vragen stellen kan straks ook nog. Maar als je te lang doorgaat en niet naar me luistert doe ik je wat en trust me, dat wil je niet."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Oh jawel!" Grijns ik gemeen, ik denk even kort terug aan hoe vaak ik hem ermee pestte.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    Ik rol om over het bed heen zodat ik verder van Chèlle aflig. "Neeee."


    Your make-up is terrible

    Layne Nicolas
    "Oke oke rustig maar" Zo snel als ik kan loop ik naar Damon toe en zet mijn tanden in zijn hals. Een rilling loopt door mijn ruggengraat als het heerlijke bloed mijn mond in stroomt.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Chèlle Ophelia McFadden

    Ik probeer Luca vast te grijpen.
    "Ga je dan luisteren naar mamma?"


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Cassie
    'Je maakt me nieuwsgierig,' grinnik ik naar Chèlle.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Ik knik even zielig. "Goed."


    Your make-up is terrible

    Damon Blake
    Zachtjes hijgde ik toen zijn tanden in mijn hals kwamen. Dit was ook zo opwindend. "Oh..." zei ik zachtjes.

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 0:32 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Mooi, kom dan onmiddellijk je bed uit, dan lees ik straks misschien nog een verhaaltje voor." Ik stap van het bed af en knipoog naar Cassie.
    "Oh en Luca, als je niet doet wat ik wil vandaag doe ik het alsnog en dan vertel ik het ook aan Cassie." Grinnik ik.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Layne Nicolas
    Dit was een hele makkelijke manier om verzadigd te raken en het gebeurde ook snel. Ik haalde me tanden los van zijn hals en likte langs mijn lippen voor ik Damon stom verbaast aankeek. "Deed het pijn?" vraag ik, doelend op het gehijg van eerder. Ik hoop serieus dat het van de pijn was...


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Luca Jones
    "Chantage, chantage." mompel ik terwijl ik overeind kom en van het bed af stap.


    Your make-up is terrible

    Jeremy Velez

    Ik opende beide koffers en begon mijn kleren netjes op te ruimen. Toen ik dat gedaan had haalde ik mijn tekenschrift eruit en legde die onder mijn kussen. Slechte plek om iets te verstoppen, maar wel de fijnste. De potlood en de gum legde ik er naast. Verder had ik niet veel meegenomen. Oplader van mijn mobiel en oordopjes van mijn mobiel. Ik legde die twee dingen op het nachtkastje en legde de twee lege koffers in de opberg kast in de gang.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cassie
    'Ik wil het weten,' zeg ik een beetje zeurderig. 'Dan kan ik dat gebruiken als hij me weer kietelt of prikt,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Dat weet je, schat. Daar ben ik goed in." Glimlach ik naar hem.
    "Nou waar blijven die anderen?" Mompel ik dan ongeduldig.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Damon Blake
    "Nee, nee. Helemaal niet!" zei ik snel, "Zou je eventjes over mijn nek willen likken. Dan krijg ik tenminste geen littekens." Dit voelde echt goed en hij dronk ook niet teveel.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.