Damon Blake
Ik zuchtte opgelucht. "Dankjewel, veel beter. Ik hou niet zo van littekens op die plek." zei ik lachend en ik ging weer rechtop zitten. Ik aaide even over mijn nek en glimlachte naar hem. "Had je dat nodig?"
I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.
Damon Blake
"Luca, Chèlle en Darren hebben vaak ook bloed, dus bij hun kun je ook langsgaan." zei ik glimlachend. "En waarom was het dan zo lang geleden, je had toch dierenbloed ofzo kunnen drinken?"
I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.
Layne Nicolas
"Luca mag mij niet zo volgens mij" zeg ik behoedzaam. "Nou..in het vliegtuig van Brazilië naar hier kom je moeilijk aan bloed...de stewardessen kijken je ook zo raar aan als je bloed drinkt uit een glaasje" ik grinnik als ik het beeld voor hun zie. "Al zou ik graag een hapje van hun nemen"
[i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]
Luca Jones
Ik schud Chèlle van me af en ga naast Cassie liggen. "Ik wil ook liggen." zeg ik grijnzend. Daarna prik ik haar. "Nee, jij bent gewoon jong, ik ben niet oud."