Cirindë
Hij kreunt zachtjes. Ik grijns. Ik lik over zijn nek en druk er een kus op. 'Voor als het pijn deed. Of was het wel lekker?' ik wist dat het opwindend was. Daar maakte ik gebruik van.
Damon Blake
Ik beet even op mijn lip toen ze er een kusje op gaf. Zo te zien was dat ook genoeg speeksel want ik voelde mijn wondjes genezen. "Voor als het pijn deed. Of was het wel lekker?" vroeg ze toen. Ik keek haar grijzend aan. "Het was lekker, zoals bijna altijd." Ik ging lekker zitten.
I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.
Damon Blake
"Ik zou zeggen doorgaan, maar dan hou ik niks meer over." zei ik lachend, "Ik voel me nu al redelijk duizelig. Dus we stoppen ermee. Ik hoop dat je genoeg hebt voor nu. En als je nog eens bloed nodig hebt kun je ook langs Luca, Darren en Chèlle gaan."
I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.
Damon Blake
"Tja.. Ik ben daarvoor niet geschikt op dit moment." zei ik rustig. Waarom wilde ze nou weer zo nodig verder gaan. Ik wilde niet, ik had net dat van Luca achter me. Ik had geen zin in nog een keer zoiets.
Cirindë
'Snap ik en het is mijn schuld. Ik ga te ver.' ik sta op en ren naar mijn kamer. Laat me gewoon doodgaan ofzo was alles veel makkelijker. Denk ik bij mezelf.
Ik was niet zoals luca alleen ik snapte dat hij bang was.