• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Peacekeeper
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - AlwaysKlaine

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Rajah
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Tijd in de RPG: Dag 3 - ochtend
    Activiteiten:
    Jongens: Zwemmen
    Meisjes: Kookcursus
    Therapy met Cassia en Felix voor wie het nog niet gehad heeft

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 23:04 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Mignon

    "Tuurlijk, liefje. Al zijn het gewoon de ruwe kantjes die we er een beetje moeten afschuren. Ik zou je net hetzelfde vragen, om me te helpen de oude Sasha terug naar boven te halen, maar daar ben je het vast niet mee eens hé?"
    Ik negeer zijn opmerking en bijt weer op mijn opengescheurde lip.
    "Ik wil het wel nog steeds. Gisteren met Jace, ik wilde het zo graag, nog steeds trouwens. En Julian, en Danny en zo kan ik nog wel even doorgaan. Alleen laten mijn hersentjes het me niet toe," gaat hij verder.
    Ik grinnik zachtjes.
    "Sasha is verliefd," zeg ik plagerig.
    Dan schud ik mijn hoofd.
    "Ik wil je wel helpen jezelf te worden," zeg ik weer zacht.
    "Maar wel met mate. Niet iedereen kwetsend."
    Ik speel met mijn ring om mijn ringvinger. Ik haal hem er van af en bekijk de binnenkant. De boodschap is kort en duidelijk; Je t'aime - Dominnique. Ik speel met de ring en gooi hem dan hard tegen de stalendeur aan. De deur maakt een galmend geluid waar ik even van schrik. Het steentje van de ring ligt gebarsten op de vloer. Ik laat mezelf weer onderuit zakken.

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 22:20 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [En nu ga ik me vervelen xD Wat gebeurd er als je wegloopt bij Therapie!?]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (dan ga je naar Annabelle die bij het meer zit)


    Now life has killed the dream I dreamed


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sasha

    "Sasha is verliefd."
    Ik trek mijn neus op tegelijk met mijn wenkbrauw. Ik geloof dat er zelfs een zenuwtje tegen trekt aan mijn ene oog. Sasha is zeer zeker niet verliefd, Sasha wordt niet verliefd. Het idee.
    "Ik wil je wel helpen jezelf te worden. Maar wel met mate. Niet iedereen kwetsend."
    Ik zucht even.
    "Ik heb nooit de bedoeling gehad te kwetsen, ik geef gewoon niet om de gevolgen. En het is moeilijk denken als je bloed naar je pik gezakt is!"
    Ik lach even. Nee, ik ben geen toekomst denker, ik leef in het hier en nu.
    "Zal ik je even een sexy geheimpje vertellen? Ik sta hier al de hele tijd in mijn zwemshort," grinnik ik. "En nu moet ik eigenlijk echt gaan zwemmen of Patje verzuipt me. En als lijk ben ik niet op mijn charmantst."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    (yeah i now, maar die weet ik niet...xD)


    Now life has killed the dream I dreamed

    xEPONINEx schreef:
    (yeah i now, maar die weet ik niet...xD)


    Kwade Felix. XD


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [You don't want Felix angry, Sasha doet er nog raar door. Ja, die jongen is in ontkenning, laat het hem op de klap steken.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Escritura schreef:
    (...)

    Kwade Felix. XD

    [En dan? Ik wil weten wat er gebeurd. ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Cosette schreef:
    [You don't want Felix angry, Sasha doet er nog raar door. Ja, die jongen is in ontkenning, laat het hem op de klap steken.]


    He's in love and ONE day Patrick will make him realize it. But first Patrick needs te realize it.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Mignon

    "Ik heb nooit de bedoeling gehad te kwetsen, ik geef gewoon niet om de gevolgen. En het is moeilijk denken als je bloed naar je pik gezakt is! Zal ik je even een sexy geheimpje vertellen? Ik sta hier al de hele tijd in mijn zwemshort. En nu moet ik eigenlijk echt gaan zwemmen of Patje verzuipt me. En als lijk ben ik niet op mijn charmantst."
    Ik zucht en leun weer tegen de deur.
    "Ik heb geen behoefte meer aan geheimpjes," zucht ik.
    "Maar waarom ben je nu dan zo boos op Patrick?"
    Dat is iets wat ik nou niet snap.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Okay, let me now when Sasha should start learning pigs how to fly (cat).]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Ik weet wel wat met Danny, :P En ja hij loopt weg bij Felix xD Tumtumtumtuuuuum...]

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 22:31 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jace Dream Duval
    Therapie. Het is hel. Mijn therapiste is Cassia Sterling, een roodharige, vriendelijke vrouw. Ze praat veel. Verder weet ik niet veel meer. Ik voel me een beetje draaierig.
    Cassia is slim, ze heeft gelijk. Ik ben dom bezig, moet haar me laten genezen. Draaien, draaien... Ik vraag me af of ik aan een vriendin kan komen. Ik ben niet heel erg knap, maar zo moeilijk kan het wel niet zijn.
    Cassia glimlacht breed naar me, ik ben goed bezig. word misschien wel gezond.
    'Houd de pijn dan op?' Meer gedraai, ik ben nu onderweg naar de slaapzaal. Vooruitgang.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Sasha

    "Ik heb geen behoefte meer aan geheimpjes. Maar waarom ben je nu dan zo boos op Patrick?"
    Die meid ziet ook werkelijk alles. Als ik ooit een maffiabende opricht, dan wil ik haar hebben.
    "Gisteren, toen ik hem alles uit wilde leggen, beschuldigde hij meteen mij. Ik had amper iets gezegd. Ik zou nooit, maar dan ook nóóit iemand drogeren om hem of haar in bed te krijgen. Mijn kwaadaardigheid heeft ook zijn grenzen. En toen ik klaar was met alles uit te leggen, vroeg hij waarom ik hem wilde beschermen en zei hij doodleuk "bedankt", alsof ik hem iets doodgewoons aangeboden had." Ik hou mijn adem even in. Ik heb geen zin om verder mijn gevoelens op tafel te leggen. "We moeten het onder ogen zien, jij en ik zijn de enige vormen van intelligent leven hier. Maar liefje, ik moet echt gaan nu. Ik kom zo snel mogelijk nog even bij je langs, oké?"


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.