• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Peacekeeper
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - AlwaysKlaine

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Rajah
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Tijd in de RPG: Dag 3 - ochtend
    Activiteiten:
    Jongens: Zwemmen
    Meisjes: Kookcursus
    Therapy met Cassia en Felix voor wie het nog niet gehad heeft

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 23:04 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Peacekeeper schreef:
    (...)
    Tangled*O*

    En dan komen we toch weer uit bij Disney!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Cosette schreef:
    [Beginnen die activiteiten nu al? Anders kan Sasha even naar haar toe.]

    Als je zou willen komen...Graag


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Cosette schreef:
    [Elixetje? (cat)]


    X en S zit dicht bij elkaar. je bent nu Elixe.

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 21:31 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Danny vroeg nog iets aan Sas.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Annabelle
    "wij en je ouders hebben het beste met je voor. We willen je genezen en weer normaal maken."
    Woede borrelt in me op. "Maar er valt niks te genezen, dit is hoe ik ben! Ik ga niet veranderen, Ik wil niet veranderen! Ik ben normaal, op mijn eigen manier." antwoord ik boos.


    Now life has killed the dream I dreamed

    Sasha

    Ik heb geen zin om te kijken wie er net naar Danny riep, dus dat doe ik dan ook niet.
    "Ik ga helemaal nergens heen," antwoordt hij. "Ik heb net het advies gekregen niet bij een van de mannelijke begeleiders therapie te volgen. Geeft er niet ook een vrouw therapie vandaag?"
    Ik haal mijn schouders even op.
    "Ik denk Cassia."
    Hierbij sta ik op en besluit maar te wandelen. Tot aan mijn slaapzaal ofzo. Daar schiet ik snel mijn zwemshort aan. Ik wrijf even over mijn buik, die pap is het niet met me eens. Het zou me niet verbazen als Mignon ondertussen in de isolatiecel zit. Arm kind. Ik begrijp haar redenen wel. Alleen jammer dat ze Patje ook moest hebben, en niet alleen mij. Dan had ik waarschijnlijk nooit argwaan gehad in mijn drankje. Even gaan opbeuren dan maar. Ik loop voorbij het meer en klop even op de deur van de isolatiecel.
    "Gaat het?" vraag ik.

    [Hij heet Sasha. Sas beschouw ik als een afkorting van Saskia en Sasha is niet vrouwelijk (cat)]

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 21:33 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Rajah schreef:
    (...)
    En dan komen we toch weer uit bij Disney!

    Alle wegen leiden naar Rome Disney:Y)
    Heeft er iemand zin in een gezellig therapy-uurtje bij meneer Brulaap? :3


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [Mag na Annabelle, Danny???? xD]

    [Ow sorry. Bij ons in de klas zit ook een jonge die Sasha heet en die noemen we altijd Sas...]

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 21:35 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Teehee. Iedereen neemt de bijnaampjes van Sasha over :Y)]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Cosette schreef:
    [Teehee. Iedereen neemt de bijnaampjes van Sasha over :Y)]

    Gij zijt een Brulaap:Y)
    -ja, ik had zin om 'gij' te gebruiken *O*-

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 21:35 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Cassia Sterling
    'Je hoeft ook neit te veranderen,' antwoord ik als ze boos tegen me uitvalt. Met een glimlach leg ik de rest uit. 'Diep van binnen ben je helemaal niet zo. Je bent ziek en dat willen we alleen maar wegwerken.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Rani
    Ik schaterde het uit bij het zien van Julians imitatie. 'Ooh, macho!' Daarna besloot ik toch maar in te gaan op zijn laatste opmerking. 'Zwemmen is leuker,' beaamde ik, 'maar koken is ook wel oké. Best leuk, ookal bestaat mijn kookkunst voornamelijk uit verbrande tosti's. Ik heb wel eens geprobeerd iets op te warmen in de magnetron. Het ontplofte,' zei ik droogjes. 'En da. Bedoel ik niet het eten. Ik blies de magnetron op.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [If Sasha were a girl, he'd bitchslap Cassia. Just sayin' (cat)]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mignon

    Zuchtend laat ik me onderuit zakken. Misschien heeft dit liedje dan toch wel een betekenis in de hele gebeurtenis. Ik ga overnieuw beginnen. Mezelf weer worden. Ik ga weer worden voor alle gebeurtenissen gebeurde. Ik word gewoon weer mezelf. De spontane, lieve, leuke, enthousaiste Mignon en niet de kille bitch die ik nu ben. Weer zucht ik en ik draai me op mijn buik. Ik schik op en verstop snel mijn IPod als er op de deur wordt geklopt.
    "Gaat het?" hoor ik een bekende stem.
    "Het gaat wel," zeg ik.
    "Ik ben banger voor zo meteen. Patrick wilt de politie erbij halen. Als ik er iets niet bij kan hebben is het de politie wel. Die heb ik de afgelopen jaren al vaak genoeg op bezoek gehad."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Danny

    "Ik denk Cassia." Antwoord Sasha.
    Dan staat hij op en loopt weg.
    "Je bent gek als je dat overslaat." Zeg ik tegen Raine.
    "Dat lijkt me niet erg slim." Ik sta op en kijk om me heen.
    Naast onze zaal hé? Oow daar.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.