• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Peacekeeper
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - AlwaysKlaine

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Rajah
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Tijd in de RPG: Dag 3 - ochtend
    Activiteiten:
    Jongens: Zwemmen
    Meisjes: Kookcursus
    Therapy met Cassia en Felix voor wie het nog niet gehad heeft

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 23:04 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Iemand naar Felix bij le therapy? :W]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    (Jace is vrij als niemand anders kan. ^^]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (Alleen nu zit Mignon wel vast, behalve als iemand met haar gaat praten. o.o]

    Ach eigenlijk is Mignon dit hele kamp al forvere alone.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Rani
    'Gelukkig maar. Hé, ga je straks gezellig mee koken? Jij bent ook best vrouwlijk,' plaagde ik. Komen was niet erg, maar zwemmen was leuker geweest. Ach ja, het bleef toch een strafkamp.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Raine
    'Ik ga helemaal nergens heen," Lach ik. "Ik heb net het advies gekregen niet bij een van de mannelijke begeleiders therapie te volgen.' zegt hij. Ik trek m'n wenkbrauw op meende hij dit nou serieus, therapie gadverdamme. Geïrriteerd trek ik m'n shirt over m'n schouder "Dat skip ik ook maar denk ik" zeg ik rustig. "Zo te zien ben je weer een beetje bij zinnen gekomen trouwens" grinnik ik

    Rajah schreef:
    (...)
    Ach eigenlijk is Mignon dit hele kamp al forvere alone.


    she's epic though. She needs friends. o.o or people to talk to.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Annabelle
    "Dus, begin eens met je thuis situatie." zegt ze vriendelijk, te vriendelijk.
    Ik rol met mijn ogen en begin met vertellen.
    "Ik had vroeger een hele goede relatie met mijn ouders, we deden heel vaak leuke dingen en alles. Totdat ze er achter kwamen dat ik homo was en toen werd alles heel anders.
    Ze verafschuwde me en ik ben toen weggelopen van huis, en ben toen bij mijn vriendinnetje die ik toen hd ingetrokken. Maar dat ging uit en ik moest wel terug naar huis en nu zit ik hier." vertel ik verveeld.


    Now life has killed the dream I dreamed

    Escritura schreef:
    (...)

    she's epic though. She needs friends. o.o or people to talk to.

    Wie wilt Mignon vermaken tijdens haar gevangenschap :Y)


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Rajah schreef:
    (...)
    Wie wilt Mignon vermaken tijdens haar gevangenschap :Y)

    Iemand: bevrijd deze edele jonkvrouw uit haar kasteel:Y)


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Julian Dan Forli
    Ik zet mijn meest arrogante gezicht op -die enorm faalt-, leun op één heup en zet mijn handen in mijn zij.
    "Tss, ik ben helemaal niet vrouwelijk," zeg ik dan maar dan schiet ik in de lach en ga ik weer normaal staan.
    "En nee hoor, ik ga voor geen goud koken in plaats van zwemmen."


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Peacekeeper schreef:
    (...)
    Iemand: bevrijd deze edele jonkvrouw uit haar kasteel:Y)

    Dan wil ik wel eerst een draak. Als we het zo spelen moet het in stijl. Inclusief prins(es) op het witte paard


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Rajah schreef:
    (...)
    Dan wil ik wel eerst een draak. Als we het zo spelen moet het in stijl. Inclusief prins(es) op het witte paard

    Tangled*O*


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ja, laat iemand haar uitbreken ofzo. :'D
    Maar Elisetje, hoe gaan we nu verder met Patje en Sas?

    Cassia Sterling
    Met een knikje schrijv ik dat op. 'begrijp je wat we hier proberen te doen?' vraag ik vervolgens. 'wij en je ouders hebben het beste met je voor. We willen je genezen en weer normaal maken.'

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 21:29 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Beginnen die activiteiten nu al? Anders kan Sasha even naar haar toe.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Elixetje? (cat)]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.