• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Peacekeeper
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - AlwaysKlaine

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Rajah
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Tijd in de RPG: Dag 3 - ochtend
    Activiteiten:
    Jongens: Zwemmen
    Meisjes: Kookcursus
    Therapy met Cassia en Felix voor wie het nog niet gehad heeft

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 23:04 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Marethyu schreef:
    Ik heb echt een goed idee voor Rani al zeg ik het zelf, maar daar heb ik therapie met Cassia voor nodig en ze is al bij Hailey geweest D:
    .


    well PB me about it. coordinate with me woman!
    Meer eerst even Jace hypnotiseren.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Ligt het aan mij of is coordinate een rare woordkeuze?]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Dude! Volgens mij bedoel je "contemplate"! Nee never mind, dat is het ook niet echt.]

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 22:05 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Ah nee niet nu offline gaan neeeeeeeee- :( Felix is Offline... :(]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Cosette schreef:
    [Dude! Volgens mij bedoel je "contemplate"!]


    ... Ja. Shoot me now, really. /ik blijf niet wakker tot één uur vandaag, dan krijg je domme fouten.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Annabelle
    "Als je wilt mag je gaan, maar ik verwacht je over 3 dagen weer." zeht ze na op de klok gekeken te hebben.
    "Jaja." zeg ik en sta op. "doei!" zeg ik en loop snel het kamertje uit.
    Als ik in de gang sta zie ik Danny in een ander kamertje zitten.
    Danny zit stil op een stoel en felix kijkt hem aan.
    "Heey Danny!" roep ik.

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 22:06 ]


    Now life has killed the dream I dreamed

    Julian Dan Forli
    "Aww, arme meid," zeg ik grinnikend. "Dus als ik jou bang wil maken, hoef ik alleen maar een magnetron voor je neus te zetten?"


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Danny

    Ik hoor mijn naam en draai me om.
    Echt niet dat ik hem het vertel.
    Ik glimlach als ik Annabelle zit, en gebaar dat ik niet ga zeggen tegen hem.
    Ik hou me nog steeds stil.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 22:26 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Weet iemand of Peacekeeper nog Online komt vanavond?]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sasha

    "Klinkt herkenbaar. Ik wilde ook geen gevoelens. Toen ontmoette ik Dominique en ging het vanzelf. Nu wil hij trouwen maar die kans laat ik varen. Veel te braaf. Sasha? Wil je me helpen om mezelf weer terug te krijgen?"
    Ik schrik even van die laatste zin.
    "Tuurlijk, liefje," zeg ik zacht. "Al zijn het gewoon de ruwe kantjes die we er een beetje moeten afschuren," voeg ik er troostend aan toe. Ik lach even schamper. "Ik zou je net hetzelfde vragen, om me te helpen de oude Sasha terug naar boven te halen, maar daar ben je het vast niet mee eens hé?"
    Ik laat even een pauze vallen en zucht.
    "Ik wil het wel nog steeds. Gisteren met Jace, ik wilde het zo graag, nog steeds trouwens. En Julian, en Danny en zo kan ik nog wel even doorgaan. Alleen laten mijn hersentjes het me niet toe."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Rani
    'Zou je dat wel doen? Straks ontploft hij en ga ik dood! Jij misschien ook wel, trouwens, maar als je blijft leven zal mijn dood geheel en al jouw schuld zijn!' Verwijtend keek ik hem aan, maar er stonden pretlichtjes in mijn ogen. 'Wil je dat op je geweten hebben, mevrouwtje?' Dat hij gay was maakte me noet uit, maar ik kon er best grapjes over maken.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Pretlichtjes in je oven!!! XDDD Rose! Dat was de mooiste typfout ooit!
    Rose gaat zo naar huis (lol, ik typte husi, en ja, we zijn melig) Misschien komt ze nog terug, maar misschien ook niet, en dan laat ze Julian in de steek. Dat moest ik even doorgeven, want ipods zijn nou eenmaal niet typbaar.]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    [WHAHAA! TYPHAAR! XD ;x]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Annabelle

    Ik grinnik als Danny gebaard dat hij niks tegen felix gaat zeggen. Ik draai me om en loop het Therapiegebouw uit.
    Zal die kookles nogsteeds bezig zijn? Niet dat mij het wat kan schelen want ik ga toch niet.
    Ik loop richting het meer, En laat me daar in het gras vallen.


    Now life has killed the dream I dreamed