• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Peacekeeper
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - AlwaysKlaine

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Rajah
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Tijd in de RPG: Dag 3 - ochtend
    Activiteiten:
    Jongens: Zwemmen
    Meisjes: Kookcursus
    Therapy met Cassia en Felix voor wie het nog niet gehad heeft

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 23:04 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cosette schreef:
    [If Sasha were a girl, he'd bitchslap Cassia. Just sayin' (cat)]


    Oh hush, she's narrowminded and shit. :'D i know Cassia sucks.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Julian Dan Forli
    "Je liet de magnetron ontploffen?" vraag ik terwijl ik de slappe lach krijg. Niet dat mijn kookkunsten nou zoveel beter zijn, maar ik heb nog nooit een magnetron laten ontploffen. Hoe ze dat voor elkaar had gekregen, is mij een raadsel.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Raine
    "Je bent gek als je dat overslaat, dat lijkt met niet erg slim" zegt Danny. Ik haal m'n schouders op "is het verplicht dan" mompel ik. Therapie ik hoop nog steeds dat het een grap is zijn ze ziek in hun hoofd ofzo.

    Annabelle
    "Diep van binnen ben je helemaal niet zo. Je bent ziek en dat willen we alleen maar wegwerken."
    Verontwaardigd kijk ik haar aan.
    "Ik ben helemaal niet ziek. Jullie zijn ziek door te denken dat jullie ons kunnen veranderen! Of 'genezen' zoals jullie dat zeggen!" Probeer ik nu iets rustiger te zeggen, wat niet echt lukt.


    Now life has killed the dream I dreamed

    Sasha

    "Het gaat wel. Ik ben banger voor zo meteen. Patrick wilt de politie erbij halen. Als ik er iets niet bij kan hebben is het de politie wel. Die heb ik de afgelopen jaren al vaak genoeg op bezoek gehad."
    Ik grinnik even. En Mignon zag er zo'n schatje uit. Blijkbaar bedriegt schijn echt en heeft deze meid al heel wat op haar kerfstok. Maar ik kan er niets aan veranderen, ik denk niet dat Patje me vandaag gunstig is na gisteren en eerlijk gezegd heb ik zelf geen zin om tegen hem te praten nu.
    Bedankt.
    "Hoe wist je het? Van het geheim?" vraag ik zachtjes.
    Ik leg mijn hoofd tegen de deur en teken er figuurtjes op met mijn vinger.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Danny

    "Is het verplicht dan." Mompelt Raine.
    "Volgens mij wel, twee keer per week een uur." Zeg ik dan.
    "Nou ik ga alvast naar het gebouw toe om daar te wachten."
    Zeg ik en ga richting het gebouw, als ik daar ben laat ik me langs de muur naar beneden zakken, en voel de zon op mijn gezicht. Heerlijk.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Cassia Sterling
    'Ik ben helemaal niet ziek. Jullie zijn ziek door te denken dat jullie ons kunnen veranderen! Of 'genezen' zoals jullie dat zeggen!'
    Ik schud mijn hoofd, blij dat ze rustiger is.
    'Het is verkeerd, Annabelle. Er zijn twee verschillende geslachten voor een reden, zodat er voortplanting kan plaats vinden. Dat kan niet in de manier waarop jij leeft. Het is fout.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Ieuwl me vader bood me net Kaas aan :X Als er iets is wat ik niet lust is dat kaas.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Felix Patterson - Begeleider
    Ik hoor voetstappen buiten en zie dat mijn eerste 'patiënt' gearriveerd is.
    'Je mag ook gewoon binnenkomen, hoor,' zeg ik met een flauw glimlachje. 'Kom je mee? Je krijgt van mij therapie.'
    Ik ga hem voor naar mijn kamertje.
    'Ga zitten,' zeg ik, met een knikje naar de stoel.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [Hushing]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mignon

    Ik hoor Sasha grinniken. Zo grappig is het allemaal niet maar ach.
    "Hoe wist je het? Van het geheim?"
    Ik slik even.
    "Ik zag het in zijn ogen. Op het moment dat ik hem zag. Er was geen vuur meer in zijn ogen. Ze stonden dof en het was gedoofd. Alsof hij vanbinnen allang dood was. Sinds jullie onder onsjes is er weer meer vuur in zijn ogen. Sowieso als hij nu onder de mannen is. Hij ziet er zichtbaar beter uit. Alsof het vuur weer begint te branden," zeg ik en ik zucht.
    Met mijn lichaam ga ik tegen de stalendeur aanleunen. Het voelt koud tegen mijn warme lichaam.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Raine
    "pff" zucht ik. Er schiet me alweer iets te binnen van een brief die op m'n bed lag. "super therapie" brom ik tegen mezelf. Dan maar gaan, het beste eruit halen dit kon nog best grappig worden ik was benieuwd wat het inhield. Ik loop naar een van de gebouwen toe en kijk rond ik zie verder ook niemand

    Cosette schreef:
    [Hushing]


    you are right though. (cat) i'd beat her too.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Danny

    "Je mag ook gewoon binnenkomen, hoor. Kom je mee? Je krijgt van mij therapie. Ga zitten." Ik sta twijfelend.
    "I-Ik wilde eigenlijk naar Cassia." Zeg ik en kijk hem aan.
    Had nou weggebleven Danny!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sasha

    "Ik zag het in zijn ogen. Op het moment dat ik hem zag. Er was geen vuur meer in zijn ogen. Ze stonden dof en het was gedoofd. Alsof hij vanbinnen allang dood was. Sinds jullie onder onsjes is er weer meer vuur in zijn ogen. Sowieso als hij nu onder de mannen is. Hij ziet er zichtbaar beter uit. Alsof het vuur weer begint te branden," zucht ze.
    Vuur? Sinds onze onderonsjes? Mijn hart slaat een slagje over. Oh alsjeblieft zeg, Sasha beheers jezelf. Er verschijnt een kleine grijns op mijn gezicht.
    "Hoe weet je van de onderonsjes?" vraag ik met een lachje.
    Volgens mij kan ik nog wel wat leren van Mignon.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.