• Want ik heb nog heel veel paarden spullen over van vroeger die ik wil gaan verkopen voor een heel leuk prijsje.

    Hieronder een doos vol borstels (rosborstels, manenkammen, hoefkrabbers, harde en zachte borstels, handschoen met ros en zachte kant, glansborstel/blok), twee mooie halsters, een hoofdstel met teugels er nog bij (weet de exacte maat niet, maar werd gedragen door een mooie Arabier), beenbeschermers en een mooie (ongebruikte) zweetdeken. Alles is in heel goede staat, omdat ik altijd goed voor mijn spullen gezorgd heb. De beenbeschermers zijn ook vrijwel ongebruikt en de deken helemaal niet.

    Als er mensen zijn die dit wat lijkt zet ik er nog wel wat foto's bij! :] Gewoon een vraagje hoor. Anders zet ik ze sowieso op marktplaats, maar misschien kan ik er hier nog iemand blij mee maken.


    Het zijn geen supermooie foto's, maar mijn vader was zo lief om mee te helpen zover dat lukte en ik denk dat je er wel een idee uit kunt halen. :')



    [ bericht aangepast op 24 april 2012 - 21:05 ]


    Til hug og blod.

    Oeh, oeh, me me me!
    Ik heb een Haflinger merrie, en ik heb nood aan spullen :Y). En ze heeft haar deken zojuist kapot getrapt, gahaa.
    Als je wat meer informatie zou kunnen geven aan maten enzo? Ik heb zeker interesse!


    Pshht, I'm an angel undercover.

    Je zou het op bokt kunnen zetten, daar zijn wel veel mensen die interesse hebben in dit soort dingen.
    Gewoon een tip, en anders ken ik nog wel wat mensjes ^^


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Faery schreef:
    Oeh, oeh, me me me!
    Ik heb een Haflinger merrie, en ik heb nood aan spullen :Y). En ze heeft haar deken zojuist kapot getrapt, gahaa.
    Als je wat meer informatie zou kunnen geven aan maten enzo? Ik heb zeker interesse!


    Oeh, lieverd ... Al sla je me dood. Deze spullen liggen nu al meer dan vijf jaar in een kast opgeslagen. ^^;

    De zweetdeken is wel vrij groot, dus wel echt voor een gemiddeld paard.
    De beenbeschermers lijken me wel de goede maat en het hoofdstel is vrij klein te maken .... Ik probeer wel gewoon de foto's voor je up te loaden en dan kan je zelf oordelen! ^^


    Til hug og blod.

    ik zit op paardrijden maar heb al spullen


    You can't not look cool with a crossbow.

    Welke maat zijn de halsters? En heb je er nog touwen bij? Ik mol de mijne altijd :'D.


    i put the fun in funeral

    FighterBeat schreef:
    (...)

    Oeh, lieverd ... Al sla je me dood. Deze spullen liggen nu al meer dan vijf jaar in een kast opgeslagen. ^^;

    De zweetdeken is wel vrij groot, dus wel echt voor een gemiddeld paard.
    De beenbeschermers lijken me wel de goede maat en het hoofdstel is vrij klein te maken .... Ik probeer wel gewoon de foto's voor je up te loaden en dan kan je zelf oordelen! ^^


    Graag, als je wil (:.
    Ze heeft best wel een groot hoofd hoor, haha. Maat cob, als ik me niet vergis...
    Maat beenbeschermers, heb daar niet echt verstand van om eerlijk te zijn.
    En die deken, ik weet niet of die past, ze is ongeveer 1.43 schofthoogte?


    Pshht, I'm an angel undercover.

    Ik berijd alleen andere dingen :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Alwin, houd je kop. :'D


    Het zijn geen supermooie foto's, maar mijn vader was zo lief om mee te helpen zover dat lukte en ik denk dat je er wel een idee uit kunt halen. :')




    Til hug og blod.

    Hm, ik vrees dat de halsters te klein zijn :c.


    i put the fun in funeral

    Hmm, ik twijfel of de zweetdeken de goede maat is. Anders zou ik hem wel willen hebben :Y) [Als het niet te prijzig is, want op internet is het dúúr!]
    Die beenbeschermers, zijn dat grote of kleine? [Ik dacht dat er twee maten waren? :'D]
    & zou ik ook gewoon een paar borstels kunnen kopen? Ik mis namelijk maar een paar.


    Pshht, I'm an angel undercover.

    Ik heb niets nodig, sorry. Alles ligt hier nog van als we nog ongeveer 6 paarden hadden lopen, waarop allemaal werd gereden.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Audacity schreef:
    Hm, ik vrees dat de halsters te klein zijn :c.


    Die paarse is niet zo heel erg groot, maar tot een maatje Fjord gaat het wel. :'D
    Die donkere is nog vrij groot, al lijken ze dat niet zo snel op de foto omdat mijn vader niet wist hoe hij ze vast moet houden. :')


    Til hug og blod.

    Faery schreef:
    Hmm, ik twijfel of de zweetdeken de goede maat is. Anders zou ik hem wel willen hebben :Y) [Als het niet te prijzig is, want op internet is het dúúr!]
    Die beenbeschermers, zijn dat grote of kleine? [Ik dacht dat er twee maten waren? :'D]
    & zou ik ook gewoon een paar borstels kunnen kopen? Ik mis namelijk maar een paar.


    Ja, mijn nicht had vroeger een renpaard en die had dezelfde deken exact, alleen in het groen. En die had een schofthoogte van 1.68 of iets in die buurt, van wat ik me nog kan herinneren.
    Hij is vrij groot. Mijn vader is ook 1.85/1.90, en je kan wel op die foto zien hoe groot 'ie dan is ongeveer. :'D


    En ik wil alles bij elkaar voor 45/50 euro weg doen (exl. verzendkosten). Dan ben ik er in één keer vanaf ook. :')

    [ bericht aangepast op 24 april 2012 - 21:20 ]


    Til hug og blod.

    FighterBeat schreef:
    (...)

    Ja, mijn nicht had vroeger een renpaard en die had dezelfde deken exact, alleen in het groen. En die had een schofthoogte van 1.68 of iets in die buurt, van wat ik me nog kan herinneren.
    Hij is vrij groot. Mijn vader is ook 1.85/1.90, en je kan wel op die foto zien hoe groot 'ie dan is ongeveer. :'D


    En ik wil alles bij elkaar voor 45/50 euro weg doen (exl. verzendkosten). Dan ben ik er in één keer vanaf ook. :')


    Oh helaas, dan past hij niet op mijn haf vrees ik.
    En ik heb niet alles nodig, sorry. Eigenlijk alleen peesbeschermers en een paar borstels. Je verkoopt die niet los? :3


    Pshht, I'm an angel undercover.

    Momenteel ben ik wel bezig met een renpaard en dat beestje heeft haar eigen deken kapotgekauwd omdat ze dacht dat ze het kon eten . Ze heeft een schofthoogte van 1 meter 72 en ik weet niet welke maat die deken is, 1/4, 2/4, 3/4 of 4/4. En, euh, aangezien ze alles kapotmaakt -ja echt- kan ik ook wel halsters gebruiken. Vraag me alleen wel af wat je ervoor vraagt?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!