• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Peacekeeper
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - AlwaysKlaine

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Rajah
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Tijd in de RPG: Dag 3 - ochtend
    Activiteiten:
    Jongens: Zwemmen
    Meisjes: Kookcursus
    Therapy met Cassia en Felix voor wie het nog niet gehad heeft

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 23:04 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Felix Patterson - Begeleider
    'Cassia is bezig. Ik moet ook wat te doen hebben, snap je?' zeg ik.
    Ik pak mijn blocnote uit de la en krabbel erboven Danny
    'Goed, hoe is je thuissituatie? Gaat het allemaal goed daar?' vraag ik.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Annabelle
    "Dat kan niet in de manier waarop jij leeft. Het is fout." zegt ze.
    "Rot alsjeblieft een eind op! Mijn manier van leven is niet fout! En trouwens daar is ook nog adoptie voor, Kan je gewoon een kind kopen. trouwens ik wil helemaal geen kinderen. Ik wil van mijn leven genieten. Kinderen staan dan elleen maar in de weg."
    Pff, wat denkt ze wel niet. Ik leef helemaal niet fout...


    Now life has killed the dream I dreamed

    [Okay, ik (Rose) zit dus bij Reina (FreckledEmo) thuis, en zij heeft een laptop en ik een iPod waar ik niet op kan typen, daarom zijn de posts die ik maak zo vaag en duurt het zo lang. Aangezien Reina nu chocosoep maakt, heb ik heeeel even de laptop XD
    Rani
    Julian begon heel hard te lachen en nadat ik hem even verontwaardigd had aangekeken, zag ik opnieuw de humor van het hele gedoe in en schaterde ik met hem mee. 'Ja, wist ik veel,' bracht ik uit. 'Niemand had mij vertelt dat je dat niet kon opwarmen!' En toen was het ontploft. En de magnetron was mee-ontploft.

    [En nu moet ik terug op de iPod en krijgt Reina de laptop weer, mweh D: ]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Cassia Sterling
    Met een zucht schud ik mijn hoofd. 'als het niet fout was, was het wel geaccepteerd door de maatschappij. Het is vies, fout en misselijkmaken.' Ik heriner me de kus tussen dit meisje en de andere en ril even. Gatver.

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 21:52 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Danny

    "Cassia is bezig. Ik moet ook wat te doen hebben, snap je?"
    Geen andere keus dus, ik neem plek en kijk hoe hij een blocnote pakt.
    "Goed, hoe is je thuissituatie? Gaat het allemaal goed daar?"
    Ik kijk hem aan en hou me stil.
    Ik zei toch dat ik naar Cassia wilde.
    Ik vertrek geen spier.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mignon

    "Hoe weet je van de onderonsjes?"
    Ik hoor zijn lachje door de deur.
    "Die kon ik zien in jouw ogen. Je keek anders naar hem dan naar de anderen. Je zag hem niet als een lustobject. Je hebt meer gevoelens voor hem, je geeft om hem en dat wist ik zeker nadat je hem ging beschermen. Ik wist ook dat je, je niet aan onze 'deal' zou houden. Dat kan je aan je houding zien. Je kan goed liegen moet ik zeggen maar je lichaamstaal spreekt boekdelen. Je moet niet op iemands ogen letten maar op het lichaam," tip ik hem.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Julian Dan Forli
    Het duurt even, maar uiteindelijk kan ik mijn lach terugbrengen tot mijn gewone grijns. Een magnetron laten ontploffen. Nee, daar had ik nog niet van gehoord. Maar het was wel grappig, hoewel waarschijnlijk minder op het moment zelf.

    [Oh my god, ik ben inspiloos voor Juul D:]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Ik heb een ideetje voor Jace, zodra Cassia klaar is. but it's kinda fucked up.]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Annabelle
    "Het is vies, fout en misselijkmakend" zegt ze, ze denkt aan iets en rilt eventjes.
    "ben ik klaar? Of moet je nog meer gaan zeuren over hoe 'fout' we wel niet leven?" vraag ik geïrriteerd.
    En kijk door het raam naar buiten.


    Now life has killed the dream I dreamed

    Sasha

    "Die kon ik zien in jouw ogen. Je keek anders naar hem dan naar de anderen. Je zag hem niet als een lustobject. Je hebt meer gevoelens voor hem, je geeft om hem en dat wist ik zeker nadat je hem ging beschermen. Ik wist ook dat je, je niet aan onze 'deal' zou houden. Dat kan je aan je houding zien. Je kan goed liegen moet ik zeggen maar je lichaamstaal spreekt boekdelen. Je moet niet op iemands ogen letten maar op het lichaam."
    Nu barst ik echt in lachen uit.
    "Schatje, mijn lichaamstaal gebruik ik voor heel andere doeleinden," lach ik. "En met mijn oogjes leid ik ze juist meestal af, waardoor ze niet op mijn lichaamstaal letten tenzij ik het wil." Ik zucht even.
    "Eerst wilde ik hem gewoon uitdagen, weetjewel?" geef ik eerlijk toe. "Toen werd het lust... Maar toen kwam ik erachter en... blèh." Terwijl ik het zeg steek ik ook letterlijk mijn tong uit en loopt er een rilling over mijn lichaam. Gevoelens zijn blèh. Punt.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Cassia Sterling
    'Ik zeur niet, ik spreek de waarheid.' ik kijk richting de klok, bijna een uur voorbij en tottaal geen vooruitgang. 'Als je wilt mag je gaan, maar ik verwacht je over 3 dagen weer.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [oh ik moet weer gaan ..]

    [Felix still alive?]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb echt een goed idee voor Rani al zeg ik het zelf, maar daar heb ik therapie met Cassia voor nodig en ze is al bij Hailey geweest D:

    Rani
    Na een tijdje hield ik ook op met lachen, maar grinnikte nog even na. 'Ik was toen veertien en sindsdien ben ik bang voor magnetrons. Doodenge dingen. Hartstikke explosief,' zei ik bloedserieus. Ik maakte nu een grapje, maar het was wel echt gebeurd en ik was écht bang voor magnetrons.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Mignon

    "Schatje, mijn lichaamstaal gebruik ik voor heel andere doeleinden. En met mijn oogjes leid ik ze juist meestal af, waardoor ze niet op mijn lichaamstaal letten tenzij ik het wil. Eerst wilde ik hem gewoon uitdagen, weetjewel? Toen werd het lust... Maar toen kwam ik erachter en... blèh."
    Ik schiet in de lach.
    "Klinkt herkenbaar," grinnik ik.
    "Ik wilde ook geen gevoelens. Toen ontmoette ik Dominique en ging het vanzelf. Nu wil hij trouwen maar die kans laat ik varen. Veel te braaf," lach ik. Ik bijt op mijn lip. Do, misschien moet ik hem helemaal laten varen. Hij viel op de oude Mignon en ik wil veranderen.
    "Sasha?" vraag ik.
    "Wil je me helpen om mezelf weer terug te krijgen?"


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."