• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Peacekeeper
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - AlwaysKlaine

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Rajah
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Tijd in de RPG: Dag 3 - ochtend
    Activiteiten:
    Jongens: Zwemmen
    Meisjes: Kookcursus
    Therapy met Cassia en Felix voor wie het nog niet gehad heeft

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 23:04 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Sasha

    "Het spijt me."
    Ik kan net zo goed gedrogeerd zijn op dit moment want als Patje zijn hand op mijn wang legt voel ik me zo mak als een lammetje. Ik probeer braaf mijn oog open te houden, maar het knippert vanzelf.
    "Ik ga het nogmaals moeten ontsmetten, ik had je moeten verbieden in het water te gaan met dat oog."
    Ik grinnik even.
    "Ohja, want we weten allemaal dat Sasha Ripley goed omgaat met geboden en verboden," zeg ik sarcastisch. "Dat zwemmen leek me echt leuk," voeg ik er met haast een pruillip aan toe.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Julian Dan Forli
    Ik sta met mijn mond vol tanden naar hem te loeren. Het kan niet. Jace Duval zit dit nu niet vrolijk tegen mij te vertellen. Gewoon, nee. Onmogelijk.
    "Maar..." begin ik. "Wacht... hóe? Wat heeft ze dan gedaan? Wáárom ben je dat je ziek bent?" In dat ene uurtje, hoe heeft Cassia hem zo van zijn niet-bestaande ziekte kunnen overtuigen?
    "Want, Jace... je. bent. niet. ziek!" zeg ik met nadruk.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Danny

    "kijk dan of je met Cassia kan praten, maar die is ook niet echt gezellig ofzo. Maar je hebt wel gelijk, Felix is wel een klein beetje een griezel."
    Ik lach ook mee.
    "Maar, wat is er dan met Cassia. Wat doet zij dan?" Vraag ik en kijk Annabelle aan.
    Misschien moet ik gewoon helemaal niet naar Therapie gaan. Waar is het eigenlijk goed voor?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Patrick Hathaway
    Ohja, want we weten allemaal dat Sasha Ripley goed omgaat met geboden en verboden," zegt Sasha sarcastisch. "Dat zwemmen leek me echt leuk,' voegt hij er daarna nog aantoe. Hij pruilt bijna en zonder dat ik het door heb lach ik even.
    'Wacht even,' zeg ik daarna snel, de glimlach meteen van mijn gezicht. Zo moet ik me al helemaal niet gedragen rond Sasha. ik pakde EHBO box van de waterkant en loop terug naar de jongen, waarna ik voor hem ga zitten, het ontsmettingsmiddel in mijn hand.
    Ik leg mijn hand weer tegen zijn wang, die warm aanvoelt, waarna ik voorzichtig het goedje zijn oog in druppel.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Jace Dream Duval
    'Want, Jace... je. bent. niet. ziek!' zegt Julian net nadruk. Verbaast kijk ik hem aan.
    'Nee, ik weet het. Nu ben ik niet meer ziek! ik ben genezen! Geef toe, dat is geweldig. Zodra jij dat ook ben kunnen we hier gewoon weg! Lekker naar huis toe! Weet je, er zat zo'n meisje in mijn klas waar ik best een kans mee heb nu ik normaal ben.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Ik ga ook slapenn, denk niet dat Michelle nog terug komt. Xx Night Honeyss.]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Annabelle
    "Maar, wat is er dan met Cassia. Wat doet zij dan?" vraagt hij.
    Ik grinnik. "ze is zo irritant dat je haar gewoon in elkaar wil slaan. Wacht ik zal wat dingen citeren die ze gezegd heeft.
    'diep van binnen ben je helemaal niet zo. Je bent ziek en dat willen we alleen maar wegwerken.' of 'Het is verkeerd, Annabelle. Er zijn twee verschillende geslachten voor een reden, zodat er voortplanting kan plaats vinden. Dat kan niet in de manier waarop jij leeft. Het is fout.'
    ZO irritant!!!" zeg ik.


    Now life has killed the dream I dreamed

    Julian Dan Forli
    Moest ik hem door elkaar schudden of zo? Waren dit naweeën van gisteravond? Heeft Cassia hem een hersenschudding bezorgd? Praat ik wel met Jace? Wát is hier aan de hand?
    "Jace, je bent nooit ziek geweest! Je valt op mannen en vrouwen en dat is heel normaal! Wat heeft ze met je gedaan?"


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Sasha

    Ik hoor Patje even lachen. Serieus, Patje die lacht? Ik moet vaker mijn oog bezeren, nouja laten bezeren.
    "Wacht even," zegt hij snel waarop hij even weg gaat. Ik wil nog vragen of hij me nou aan het uitlachen was, maar het feit dat hij recht voor me komt zitten snoert me de mond. Zonder het te willen leun ik met mijn hoofd een beetje meer naar zijn hand toe als hij deze weer op mijn wang legt. Verder hou ik me zo stil mogelijk. Ik doe mijn best niet te knipperen als ik de druppels er in voel. Als hij klaar is, hou ik mijn oog stijf dicht zoals hij me gisteren opgedragen had. Met mijn ander oogje kan ik hem natuurlijk wel nog aankijken.
    "Wat? Krijg ik nog steeds geen coole ooglap?" vraag ik met een schamper lachje.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Danny

    Ik trek mijn wenkbrauw op.
    "Zegt ze dat echt?" Vraag ik en voel mijn stem trillen.
    "Vind ze onze geaardheid fout!?" Ik voel mijn handen gaan trillen maar houd me in.
    "O mijn hemel." Zeg ik en kijk strak maar boos me uit. "We zijn helemaal niet ziek, dat denken zij."


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jace Dream Duval
    De kamer draaid even als Julian nog iets tegen me roept, waardoor ik even mijn ogen moet dicht doen. Raar.
    'ik dacht dat je blij voor me zou zijn, Julian,' zeg ik zodra ik me wat beter voel. 'Ik ben nu weer normaal! Je bent gewoon jaloers. Bekijk het van de goede kant! Ik kan hier binnenkort weg, dan hoef je niet meer zo ongemakkelijk bij me te zijn!' ik sta weer op van het bed en haal resoluut het elastiekje van mijn pols. Dat heb ik nu niet meer nodig.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Julian Dan Forli
    Blijkbaar voelt hij zich zo goed en genezen van de ziekte die hij nooit had, dat hij zijn elastiekje af doet en weg legt.
    "Hoe kan ik blij voor je zijn? Zo ben je Jace niet meer," zeg ik. Het schaamrood staat op mijn wangen. Had hij dat echt gemerkt dat ik me zo ongemakkelijk bij hem voelde, vooral gisteravond? Hopen dat hij het nu niet weer merkt.
    "En ik ben niet jaloers op je. Jij bent jezelf niet."


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Patrick Hathaway
    'ik zal eens kijken wat ik voor je kan regelen,' antwoord ik met een glimlach. ik laat zijn wang weer los maar sta nog niet op.
    'Hou het ditmaal maar wat langer dicht dan gister, zodat het compleet ontsmet is. Hopelijk kun je dan snel weer zwemmen.'
    Ik weet niet of hij nog kwaad op me is eigenlijk, maar het lijkt me logisch van wel. Waarom snap ik niet helemaal.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Vraagje, heeft ieder zo een elastiekje? En waar dient die voor?]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    AlwaysKlaine schreef:
    [Vraagje, heeft ieder zo een elastiekje? En waar dient die voor?]


    Nee, die heeft alleen Jace omdat hij zichzelf sneeds; Sasha heeft hem het elastiekje gegeven.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.