• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Peacekeeper
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - AlwaysKlaine

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Rajah
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Tijd in de RPG: Dag 3 - ochtend
    Activiteiten:
    Jongens: Zwemmen
    Meisjes: Kookcursus
    Therapy met Cassia en Felix voor wie het nog niet gehad heeft

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 23:04 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Sasha

    "Waar word therapie gehouden?"
    Ik lach schamper. Hij is knap maar wel een beetje blind.
    "Het therapie gebouw is vlak naast onze slaapzaal," zeg ik zacht.
    Ik veeg de grassprietjes die ik net uitgetrokken had van mijn broek. Even denk ik na bij wie hij best therapie zou volgen. Felix niet, en met Patrick valt ook moeilijk te redeneren.
    "Neem eens van de vrouwelijke begeleiders om therapie bij te volgen," voeg ik er nog aan toe. Cassia is ook streng, maar wel rechtvaardig. En Hailey, nou daar heb ik geen idee van.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mignon

    "Ik kan je ook een klap verkopen als je dat wilt. Heb je dat liever? Tadaaaa, veel plezier en een fijne dag nog."
    Ik zucht diep. Dit was geen antwoord op mijn vraag. We kunnen hier wel lacherig over doen maar daar hebben we niets aan. Ik loop het huisje in en ga op de grond zitten.
    "Tot ziens," zeg ik lievelijk.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Escritura schreef:
    (...)

    Hello ^^ uh, nou er is een kookcursus in de keuken voor de keiden, of jae kan emt iamdn gaan babbelen? ^^ Of naar therapy, als je dat nog niet gedaan hebt.

    Typ jij ook op een iPod? (cat)


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Annabelle
    Ik heb echt geen zin om een kookcursus te volgen, dan mar voor het eerst naar therapie. Ugh, ik haat therapie nu al.
    Ik loop langzaam richting het therapiegebouw.


    Now life has killed the dream I dreamed

    Julian Dan Forli
    "Nee hoor, ik zat net te bedenken wat ik eens zou gaan doen," zeg ik en dan bedenk ik me dat Rani ook de hele ochtend vrij is, voor ze in de middag kooklessen heeft. Kooklessen, bluh. Ik heb medelijden met alle meiden. Wie gaat er nou koken als je zwemmen kunt.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Marethyu schreef:
    (...)
    Typ jij ook op een iPod? (cat)


    What the fuck happened there? o.O
    Nee, ik heb hoofdpijn. :'D Wat typte ik in godsnaam? o.O


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Felix Patterson - Begeleider

    Ik sla de deur met een klap dicht en draai hem op slot. Daarna loop ik naar het Therapy-gebouw, daar zullen zometeen mijn sessies beginnen. Wedden dat ze weer niks los willen laten? Ik zucht, en open de deur van het gebouw, waar ik wacht op de eerste slachtoffers.

    [Eigenlijk is Felix best aardig, zolang het maar niet om "is-homoseksualiteit-een-ziekte-of-niet-gesprekken" gaat(cat)]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Raine
    Ik slenter over het terrein en schop af en toe een steentje opzij. Ik baal dat ik hier niemand ken, lekker is dat. Om me heen zie ik mensen verschillende kanten op lopen, zit hier überhaupt enige orde denk ik bij mezelf. In de verte zie ik Danny zitten met een andere jongen, alhoewel hij gisteren goed raar deed ben ik blij hem te zien, eindelijk iemand van wie ik de naam weet. "Heej Danny!" roep ik opgelucht en ik loop naar hem toe "waar moeten we heen?" vraag ik

    Escritura schreef:
    (...)

    What the fuck happened there? o.O
    Nee, ik heb hoofdpijn. :'D Wat typte ik in godsnaam? o.O

    Keiden, jae, emt, iamdn? :W


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Danny

    "Het therapie gebouw is vlak naast onze slaapzaal. Neem eens van de vrouwelijke begeleiders om therapie bij te volgen." Ik kijk Sasha aan.
    "Zeker toevallig niet vandaag?" Zeg ik en lach eventjes.
    Ik begin ook aan het gras te plukken. Het is aanstekelijk!
    Ik lach zacht om mijn gedachten.
    "Heej Danny! Waar moeten we heen." Hoor ik ineens achter me.
    Ik draai me om.
    "Ik ga helemaal nergens heen," Lach ik. "Ik heb net het advies gekregen niet bij een van de mannelijke begeleiders therapie te volgen." Zeg ik dan. "geeft er niet ook een vrouw therapie vandaag?" Vraag ik dan aan Sasha.

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 21:20 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Cassia Sterling
    Her drama vermijdens ben ik vandaag direct naar het therapie gebouw gegaan. alles staat al klaar, en de eerste persoon op mijn lijst is Annabelle. buiten bij het meer zie ik Patrick startblokken opzitten voor de zwemactiviteit en verschillende kampeerders lopen rond.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Annabelle
    Ik zie het therapiegebouw al in zicht komen.
    Als ik aangekomen ben open ik de deur en loop naar binnen.
    Binnen zie ik cassia zitten, en ze merkt me niet op.
    "hoi" zeg ik dan maar.

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 21:19 ]


    Now life has killed the dream I dreamed

    Cassia Sterling
    'ah, annabelle! Ga zitten,' zeg ik snel,w aarna ik de deur achter haar dicht doe. daarna zit ik weer neer op het puntje van de grote stoel achter het bureau.
    'Dus, begin eens met je thuis situatie,' zeg ik vriendelijk.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Mignon

    Ik zucht als het laatste straaltje licht wegvalt door het sluiten van de deur. Uit mijn broek tover ik mijn IPod. Ze mogen me dan wel opsluiten maar ik moet wel vermaak hebben. Ik zoek een nummer op en begin mee te zingen. Het liedjes slaat nergens op in deze situatie maar ik word er altijd wel een beetje vrolijk van.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    (Alleen nu zit Mignon wel vast, behalve als iemand met haar gaat praten. o.o]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.