• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Peacekeeper
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - AlwaysKlaine

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Rajah
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Tijd in de RPG: Dag 3 - ochtend
    Activiteiten:
    Jongens: Zwemmen
    Meisjes: Kookcursus
    Therapy met Cassia en Felix voor wie het nog niet gehad heeft

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 23:04 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Oh, thát kiss. I'm all for it.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [But that doesn't make any sense either]

    Julian Dan Forli
    "Veel plezier met je vrouwtjes dan." Ik ben moe van dit gesprek. Waarom gelooft Jace mij niet en is hij ineens heilig overtuigd van wat Cassia hem dan ook verteld heeft? Er is daar iets gebeurd en ik wil weten wat. En ik wil weten hoe ik Jace weer normaal krijg.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    annabelle

    Langzaam raak ik in paniek.
    "LAAT ME ERUIT" schreeuwt danny.
    "Ehm okey, ik ga Cassia zoeken! Hou vol ,Dan!"
    En ik ren weg, op zoek naar Cassia.
    "Cassia!" roep ik hard over het terrein. "Cassia!"

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 0:10 ]


    Now life has killed the dream I dreamed

    [Btw, make Patje pursue the matter.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Patrick hathaway
    het valt me op dat Sasha mijn blik ontwijkt, dit is duidelijk lastig voor hem.
    'Ik ben Sasha. Dat ik toegeef dat ik gevoelens heb is al verontrustend genoeg, niet?' antwoord hij ontwijkend.
    'Een geheim van jou voor één van mij, weet je nog?' Mijn stem verliest vanzelf wat volume, waardoor de vraag zacht overkomt. Want soms snap ik niets van Sasha en ik moet toegeven dat hij me nieuwschierig heeft gemaakt. Dat is waarschijnlijk niet iets goeds.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Dafuq.. Guys, jullie gaan echt snel :'D toen ik wegging, was ik nog bij het vorige topic, p. 4 ofzo lol :3.
    Kleine samenvatting? :c]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Danny

    "Ehm okey, ik ga Cassia zoeken! Hoe vol, Dan!" Roept Annabelle, ik hoor haar weg gaan.
    Ik kijk rond. De paniek neemt alleen maar toe. Ik geef nog wat harde slagen tegen de muur en schreeuw dat ik eruit wil.
    Op een gegeven moment voel ik dat mijn linkerhand nat is, maar ik besteed er geen aandacht aan.
    "ERUIT!" Roep ik en voel tranen. "Als- alsjeblieft." Zeg ik huilend.

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 0:13 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Nou, uh... Laat Juultje naar Cassia gaan ofzo? o.o Zodat hij weet dat hij gehypnotiseerd is.]

    Jace Dream Duval
    'Zal ik zeker doen,' antwoord ik, waarna ik weer op bed ga liggen.

    Cassia Sterling
    annabelle komt achter me aanrennen, verbaasd draai ik me naar haar toe.
    'ja?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Alright. Dan wacht ik wel even tot ze vrij is 8D]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Annabelle
    "ja?" vraagt Cassia verbaasd.
    "Haal Danny alsjeblieft uit het isolatiehok. Ik had hem verteld over de dingen die jij zei bij therapie en daar werd hij een beetje pissig om. Maar het komt allemaal door mij. Niet door hem! please laat hem eruit!" ratel ik achter elkaar door.


    Now life has killed the dream I dreamed

    Sasha

    "Een geheim van jou voor één van mij, weet je nog?" vraagt hij zacht.
    Ik knijp mijn goede oog tot een spleetje.
    "Oh, dat is gemeen, Patje. Mijn eigen woorden tegen me gebruiken."
    Ik zucht even en kijk hem voorzichtig aan.
    "Schuld," beken ik. "Gisteren had ik de kans Jace in bed te krijgen, of toch een heel eind in die richting en... ik kon het niet. Voor mij had het niks betekent en hij is zo- zo onschuldig. Ik wilde hem niet bedriegen, en anderen ook niet."
    Wat dat laatste moet betekenen weet ik niet, al sla je me dood. Maar over het gevoel dat in die zin zat hou ik mooi mijn mond. Ik heb trouwens geen idee hoe ik het moet benamen. Als Patje nu trouwens het lef heeft om met die bullshit rond mijn geaardheid op de proppen te komen dan duw ik hem die vuile plas in.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Over 5 en half uur moet ik al weer opstaan. :O]

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 0:19 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Cassia Sterling
    met een zucht loop ik terug naar het isolatiehok, waar ik Danny hoor schreeuwen om vrijlating. Dat doe ik dan ook en snel maak ik de cel open.
    'Ben je blij? Denk de volgende geer beter na over je acties.'
    met die woorden loop ik weg van de twee.

    Patrick Hathaway
    Schuld? Ik knik om te laten zien dat ik luister. Die laatste zin begrijp ik niet helemaal, maar zo komen we tenminste ergens.
    'Waarom dan?' vraag ik hem. 'Waarom laat je dat niet zien? Waarom gedraag je je vaak zo...' Tsjah, hoe moet je dat omschrijven?
    'Zoals je aan het begin van het kamp was.' Want ik vind hem nu zo anders. Of misschien ben ik anders. ik voel me anders, dat zeker. ik weet niet zeker of dat goed of slecht is.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Kan Juul nu achter Cassia aan?]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Danny

    Ik hoor een klik en voor de deur geopend is duw ik hem al open en laat me op de grond vallen.
    "Ben je blij? Denk de volgende keer beter na over je acties."
    Zegt Cassia en loopt weg.
    "Dankje dankje dankje!" Zeg ik en krabbel overeind en omhels Annabelle.
    Ik kijk naar mijn linkerhand. Het natte was dus bloed.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.