• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Peacekeeper
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - AlwaysKlaine

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Rajah
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Tijd in de RPG: Dag 3 - ochtend
    Activiteiten:
    Jongens: Zwemmen
    Meisjes: Kookcursus
    Therapy met Cassia en Felix voor wie het nog niet gehad heeft

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 23:04 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    Nee, die heeft alleen Jace omdat hij zichzelf sneeds; Sasha heeft hem het elastiekje gegeven.


    [Aah okee]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sasha

    "Ik zal eens kijken wat ik voor je kan regelen," antwoordt Patje met een glimlach. Ik hou me in niet op mijn onderlip te gaan bijten want hoewel hij nog steeds voor me zit kan dat in dat geval wel van korte duur zijn.
    "Hou het ditmaal maar wat langer dicht dan gister, zodat het compleet ontsmet is. Hopelijk kun je dan snel weer zwemmen."
    Ik knik gehoorzaam. Ik ben mijn woede jegens gisteren al een beetje vergeten, maar nog niet volledig.
    "Waarom dacht je gisteren dat ik het gedaan had?" vraag ik dan toch maar. Ik druk ondertussen mijn handpalm tegen mijn oog om het op die manier dicht te houden omdat het niet erg wil vlotten.

    [My eye hurts, is er een Patje in de zaal? (wbw)]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Annabelle, leef je nog?]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Annabelle

    "We zijn helemaal niet ziek, dat denken zij." zegt hij boos, en hij probeerd zich in te houden.
    "ja, moet je nagaan dat ze die dingen rustig in je gezicht zegt. Ik werd echt gewoon boos op haar." zeg ik en alweer voel ik de woede een beetje opborrelen.


    Now life has killed the dream I dreamed

    [He's like, Sasha's personal doctor.


    ... i only realized how wrong it sounded AFTER I typed it.]

    Patrick Hathaway
    Ik blijf even stil terwijl ik de EHBO doos begon in te pakken. toen hij weer dicht zat keek ik de jongen weer aan.
    'Eerlijk? Omdat je naast me zat toen ik wakker werd met schuldgevoelens in je ogen. Je lijkt... Leek me niet de persoon die naast iemands bed zou zitten, wachtend tot diegene wakker word... en ik zag geen andere reden waarom je anders zo schuldig zou kijken.'
    Ik blijf even stil en kijk hem niet aan, kijk in plaats daarvan naar het water naast de steiger.
    'Het leek het enige logische. Het spijt me dat ik niet gewoon luisterde.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Jace Dream Duval
    'Ik ben wel mezelf! hoe kun je dat nu denken? Ik voel me niet meer aangetrokken tot mannen of transeksuelen, dat is iets góeds, Julian.' ik zucht en merk de blos op zijn wangen, waardoor ik met mijn ogen rol.
    'Dit is wie ik ben. zodra jij genezen ben zal je je dat realiseren.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Danny

    "Ja, moet je nagaan dat ze die dingen rustig in je gezicht zegt. Ik werd echt gewoon boos op haar."
    Mijn ogen vernauwen zich en ik sta overeind. In de verte zie ik Cassia en loop ik haar af.
    "Je noemt ons ziek!?" Vraag ik en kijk haar aan. "De enigste die hier ziek zijn zijn jullie!" Spuug ik in haar gezicht.
    Het kan me niet schelen als ze nu ziet dat ik niet bij Felix zit.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Annabelle

    Opeens staat Danny op en loopt weg. Verbaasd kijk ik hem na maar zie dan naar wie hij toe loopt, Cassia. Hij begint tegen haar te schreeuwen, maar ik kan niet goed horen wat hij zegt.


    Now life has killed the dream I dreamed

    cassia Sterling
    ik kan nog net het spuug van één van de jongens ontwijken als hij naar me toe komt.hoe volwassen.
    'Hoor jij niet in therapie te zitten?' Ik grijp het kind bij zijn arm. 'ik denk dat er nog wel een isoleercel vrij is.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Sasha

    "Eerlijk? Omdat je naast me zat toen ik wakker werd met schuldgevoelens in je ogen. Je lijkt... Leek me niet de persoon die naast iemands bed zou zitten, wachtend tot diegene wakker word... en ik zag geen andere reden waarom je anders zo schuldig zou kijken. Het leek het enige logische. Het spijt me dat ik niet gewoon luisterde."
    Dat kwam aan. Kon hij niet gewoon even zijn vinger in mijn andere oog steken?
    "Het kwam niet bij je op dat ik je de waarheid kwam vertellen zoals we afgesproken hebben te doen?" vraag ik eerder gekwetst.
    Zo'n verschrikkelijk persoon ben ik heus niet. Af en toe dan, niet als het er toe doet.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Sasha doesn't mind *wink wink*]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Julian Dan Forli
    "O nee," zeg ik. "Echt niet. Ik genees niet van mezelf, Jace."
    Ik weet niet precies waarom, maar om één of andere manier ben ik gekwetst door wat Jace zegt.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Cassia shall pay the price for ripping my precious Juliace apart (cat)]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Danny

    "Hoor jij niet in therapie te zitten?" Cassia grijpt me bij mijn arm.
    "Ik denk dat er nog wel een isoleescel vrij is." Zegt ze dan.
    "Laat me los, je doet me pijn." Zeg ik en wil me los trekken.
    "En wat is vredesnaam is en isoleercel nou weer?" Vraag ik boos.
    Nog steeds probeer ik me los te krijgen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Patrick Hathaway
    'Terwijl ik me wazig voel en sterf van de hoofdpijn, niet echt,' antwoord ik. Ik kijk Sasha weer aan, hij ziet er als het waar gekwetst uit. 'Maar ik zat inderdaad fout, ik had niet tegen je moeten schreeuwen.'
    Zijn hand ligt over zijn oog zodat het dicht blijft, maar het andere oog kijkt me nog steeds aan. eigenlijk moet ik me neit verontschuldigen, ik moet Sasha van me weg duwen en zorgen dat hij me met rust laat.
    Maar dat doe ik niet.

    Jace Dream Duval
    'Dat komt nog wel,' zucht ik. Julian zou nog wel zien hoe fout we zaten. 'Cassia zal jou ook nog wel alles vertellen.' Weer draai ik even, waardoor ik onhandig terug op bed val.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.