• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Peacekeeper
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - AlwaysKlaine

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Rajah
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Tijd in de RPG: Dag 3 - ochtend
    Activiteiten:
    Jongens: Zwemmen
    Meisjes: Kookcursus
    Therapy met Cassia en Felix voor wie het nog niet gehad heeft

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 23:04 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Merwin schreef:
    [Kan Juul nu achter Cassia aan?]


    Yes. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Julian Dan Forli
    Ik geef Jace geen antwoord, maar in plaats daarvan loop ik de slaapzaal uit en ga op zoek naar Cassia.
    Al gauw zie ik haar open het terrein lopen en been er met stevige passen heen.
    "Hé! Wat heb je met Jace gedaan?" vraag ik boos als ik voor haar sta en zo de weg versper.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Annabelle

    "Dankje dankje dankje!" zegt Danny en omhelst me.
    Ik zie hem naar zijn linkerhand kijken en ik volg zijn blik.
    Zijn hele hand zat onder het bloed.
    "OMG! Danny wat heb je gedaan?" vraag ik bezorgd. "We moeten een verbanddoos vinden."


    Now life has killed the dream I dreamed

    Sasha

    "Waarom dan? Waarom laat je dat niet zien? Waarom gedraag je je vaak zo... Zoals je aan het begin van het kamp was."
    Ik moet even lachen.
    "Zoals Sasha Ripley, rokkenjager van de eeuw?" help ik hem een handje. Ik haal mijn schouders op. "Ik ben er goed in. Ik leef hier en nu, de gevolgen van morgen doen er niet toe. Als je een mooi moment in je handen hebt, dan sluit je ze en geniet ervan. Misschien is mijn idee van mooie momenten een beetje onorthodox maar - Ik hou van controle."
    Ik glimlach flauwtjes.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Cassia Sterling
    Wow, nu snap ik hoe Patrick zich voelde op zijn eerste dag hier. Niemand die je twee seconden rust gunt.
    'Genezen,' antwoord ik met een glimlach. 'De ziekte is verbannen voor nu, nog een paar sessies en hij is klaar om naar huis te gaan. Hypnose is één van de meest effectieve manieren.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Danny

    "OMG! Danny wat heb je gedaan? We moeten een verbanddoos vinden."
    Ik kijk van mijn hand naar Annabelle.
    "Nee, dat hoeft niet. Het komt door de paniekaanval!" Zeg ik snel.
    "Als ik een paniekaanval krijg, dan weet ik niet meer wat ik doe." Zeg ik dan.
    "Het gaat wel over."


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Julian Dan Forli
    Hypnose? Wat ís dit voor kamp? Eerst worden we gedrogeerd en nu proberen ze ons te genezen door middel van hypnose?
    "Oh, dat dacht ik niet," zeg ik. "Jace gaat geen enkele sessie meer bijwonen, daar zorg ik wel voor. Jij gaat hem niet hersenspoelen en dingen laten geloven die niet waar zijn!"


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Wondering whether Patje was hypnotised (cat)]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Annabelle
    "Als ik een paniekaanval krijg, dan weet ik niet meer wat ik doe. Het gaat wel over." zegt hij.
    Ik kijk hem aan.
    "Heb je dit vaker dan? Weet je zeker dat het over gaat? oke, ik moet stoppen met vragen stellen." lach ik. En werp nog een blik op zijn hand.


    Now life has killed the dream I dreamed

    Patrick Hathaway
    Hij glimlacht een beetje flauwtjes en alles blijft even stil tussen ons. ik hoor alleen her rustgevende water en één van de kampeerders die verderop staat te roepen tegen iemand. Ik ben blij dat Sasha geen wedervraag lijkt te stellen, wat wel de deal was.
    'dat heb ik gemerkt,' antwoord ik uiteindelijk als antwoord op zijn zin over controle.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cassia Hathaway
    'hij moet nieuwe sessies bijwonen, anders raakt hij niet compleet genezen,' spreek ik de jongeman tegen. 'Ik laat hem zo alleen de waarheid zien!

    [@Elise: Well yes.]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Danny

    "Heb je dit vaker dan? Weet je zeker dat het over gaat? oke, ik moet stoppen met vragen stellen." Lacht Annabelle.
    Ik sta nog een beetje te trillen op mijn benen.
    "Ja, ik heb dit vaker. Het kan ook ineens zijn, als ik in bed lig dat ik me ingesloten voel en dat ik een paniekaanval krijg. Maar het kan ook als ik op de wc zit of als ik tussen veel mensen ben. Ik heb een hevige vorm van Claustrofobie." Zeg ik zacht.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Julian Dan Forli
    "Zieke mensen moeten genezen worden," zeg ik terwijl ik mijn armen over elkaar sla. "Hij is niet ziek. Nooit geweest ook. En ik laat hem niet meer naar de sessies gaan."


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Sasha

    "Dat heb ik gemerkt," antwoordt Patje droogjes.
    Ik moet opnieuw lachen.
    "Nou let maar op, want je begint maniertjes van me over te nemen. Eerlijk gezegd, dat nonchalante gaat mij beter af," grinnik ik.
    Ik voel iets vreemds aan mijn bovenbeen en sla het idee dat dit iets met het praatje over gevoelens te maken heeft al snel van me af.
    "Patrick?" vraag ik droogjes terwijl ik denkend voor me uit staar. "Zitten er bloedzuigers in dit meer?"


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [So was your suggestion to break it with a kiss a hint? (cat)]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.