• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Peacekeeper
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - AlwaysKlaine

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Rajah
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Tijd in de RPG: Dag 3 - ochtend
    Activiteiten:
    Jongens: Zwemmen
    Meisjes: Kookcursus
    Therapy met Cassia en Felix voor wie het nog niet gehad heeft

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 23:04 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cassia Sterlingp
    'Waar jij de nacht gaat doorbrengen,' snauw ik geïrriteerd. Hoe durft hij? Ik duw de jongen in het cementen huisje. hij kan nauwelijks staan en alleen ongemakkelijk zitten. er komt geen licht in. 'Veel plezier.' Met die woorden draai ik de deur op slot.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cosette schreef:
    [Cassia shall pay the price for ripping my precious Juliace apart (cat)]


    They werent even together yet. There is hope.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Maar hoe gaan we dat doen met Jace en Juul dan? D:]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Merwin schreef:
    [Maar hoe gaan we dat doen met Jace en Juul dan? D:]


    Één Hypnose sessie doet nog niet zoveel, meerdere maakt het permanent. Geef hem een klap? Or a kiss Or both

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 23:53 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Danny

    "Waar jij de nacht gaat doorbrengen." Snauwt Cassia.
    Ik word een huisje in geduwd, staan gaat niet dus ik moet zitten.
    "Veel plezier." Zegt ze en sluit de deur.
    Het is donker.
    "Laat me eruit! Ik ben claustrofobisch!" Ik kijk om me heen maar zie niets.
    Ik ram tegen de muren aan.
    "Laat me eruit!" Herhaal ik nogmaals. "Alsjeblieft!" Ik voel zweetdruppels op mijn voorhoofd komen en mijn ademhaling versnellen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sasha

    "Terwijl ik me wazig voel en sterf van de hoofdpijn, niet echt. Maar ik zat inderdaad fout, ik had niet tegen je moeten schreeuwen."
    Ik steek mijn vinger streng in de lucht.
    "Je komt één keer weg met dat excuus, maar laat het niet nog een keer gebeuren!" imiteer ik hem, als ik het zelf mag zeggen, vrij goed. Ik lach even en kijk hem dan serieus aan.
    "Nee, dank je." Ik denk even na over wat hij allemaal zei. Ik kan me niet voorstellen dat ik zo koud over kom. Ik vind mezelf eerder een warm persoon, al is dat niet altijd op de meest gepaste manier. "En dat mensen hun gevoelens niet tonen betekent niet dat ze die niet hebben," voeg ik er zacht aan toe. Hij mag het opvatten hoe hij wil.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Annabelle

    Ik zoe hoe Cassia boos iets tegen Danny zegt en dan heb ruw bij zijn arm vast houdt. Hij probeert los te komen maar het lukt niet.
    Cassia trekt hem ergens mee naartoe. Wacht, toch niet naar een isolatiecel?
    Snel ren ik er achter aan en zie hoe Danny het kamertje wordt ingeduwt. Als Cassia weg is loop ik op het kamertje af.
    Ik hoor danny allemaal dingen schreeuwen, en ik kan eruit opmaken dat hij claustrofobisch is. Fuck door mij zit hij daar nu.
    "Danny? sorry, door mij zit je hier nu in." roep ik schuldig.


    Now life has killed the dream I dreamed

    [Julian does not hit people (cat)]

    Julian Dan Forli
    "Cassia verteld mij niets. Ik weet wie ik ben en ik ben er trots op. Maar als jij je voor jezelf wilt schamen en je voor wilt doen als iemand anders, ga je gang," snauw ik. Ik ben echt beledigd. Waarom? Waarom trek ik me hier zoveel van aan?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Patrick Hathaway
    Ik knik terwijl hij praat, waarna Sasha even stil valt.
    'En dat mensen hun gevoelens niet tonen betekent niet dat ze die niet hebben.'
    Verbaast kijk ik hem aan. Ik was zeker dat ik het goed gehoord had, maar... Er zat vast niets achter. Waarom de zin me zo opviel weet ik niet. Ik schud mijn hoofd even.
    'Over wat voor gevoelens heb je het dan, Sasha?' Als we dan toch eerlijk bezig zijn...


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Merwin schreef:
    [Maar hoe gaan we dat doen met Jace en Juul dan? D:]


    [You take him to crazy legs Bobby -better known as Sasha- to undo the evil magic! (bat)]

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 0:01 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [So you're voting for the kiss? (cat)]

    Jace Dream Duval
    'Cassia verteld mij niets. Ik weet wie ik ben en ik ben er trots op. Maar als jij je voor jezelf wilt schamen en je voor wilt doen als iemand anders, ga je gang,' snauwt hij me toe. Ik schud mijn hoofd.
    'Dit is wie ik ben, Julian. Cassie heeft het me vertelt.' en Cassia heeft gelijk, dat weet ik gewoon. ik ben compleet genezen en mannen en transseksuelen zijn niet aantrekkelijk.
    'De echte ik voelt zich niet aangetrokken door mannen or transeksuelen.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Danny

    "Danny? sorry, door mij zit je hier nu in." Hoor ik Annabelle's stem.
    "Haal me hier uit! Haal me hier uit!" Zeg ik en voel een paniekaanval opkomen.
    Ik geef een paar slagen tegen de deur en dan tegen het dak.
    "Ik MOET hieruit!" Schreeuw ik. Ik maak een vuist en ram tegen de deur, die een hol geluid veroorzaakt.
    "LAAT ME ERUIT!" Schreeuw ik op mijn hardst.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sasha

    De verbaasde blik in Patjes ogen staat me niet aan. Ik had liever een andere blik gehad. Ik werk mee, waarom kan Patje dat dan even niet?
    "Over wat voor gevoelens heb je het dan, Sasha?"
    Ik slik even. Die vraag had ik niet zien aankomen.
    "Ik ben Sasha. Dat ik toegeef dat ik gevoelens heb is al verontrustend genoeg, niet?" probeer ik een serieus antwoord te ontwijken. Ik weet even niet waar ik moet kijken, maar het lef om zijn ogen als concentratiepunt te nemen ontbreekt me even.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [What kiss? Who'll kiss? Why? I'm lost here D:]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Cosette schreef:
    [What kiss? Who'll kiss? Why? I'm lost here D:]


    Lau: wat doen we nou met Jace en Jull?
    My reply: Één Hypnose sessie doet nog niet zoveel, meerdere maakt het permanent. Geef hem een klap? Or a kiss Or both


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.