• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Peacekeeper
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - Dracy

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Rajah
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Mededeling aan alle kampeerders:
    Iedereen zal op zijn/haar bed een brief vinden.
    Hierin staat dat jullie verplicht tweemaal per week therapie moeten volgen.
    Als je gaat, mag je zelf kiezen welke begeleider je kiest.
    (Als deze begeleider het er mee eens is.)

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 12:37 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ludwig schreef:
    [Waar zit iedereen zo'n beetje?]

    [Je moet gewoon schreeuwen. Werkt altijd.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ludwig schreef:
    [Waar zit iedereen zo'n beetje?]


    Jace/Sasha/Danny - Zaal 2
    Patrick; - Kantoor
    Mignon/Matthew - Slaapzaal? (denk ik)
    Cassia/Raine - buiten


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Rajah schreef:
    (...)
    [Je moet gewoon schreeuwen. Werkt altijd.]

    Matthew is een verlegen, stil jongetje. (joehoe) Maar ik zal het hem laten doen, hij moet niet zo'n watje zijn.

    Raine Yuliane Highfort

    ‘Right, zaal drie’ mompel ik en met mijn koffers in m’n hand slof ik achter de jongen aan. Een klein beetje benieuwd naar mijn nieuwe ‘zaalgenoten’ ben ik wel maar eigenlijk maakt het me niet veel uit. Ik kijk een beetje rond, het terrein ziet er over het algemeen maar saai uit niets bijzonders. Voor zaal drie houd ik stil, zou er iemand binnen zijn. Met mijn hand roffel ik een paar keer op de deur en zonder op reactie te wachten stommel ik met mijn spullen naar binnen

    Matthew
    Ik knik en loop naar mijn slaapzaal, waar een nieuwe jongen voor de deur staat. Ik grijns. Hij ziet er erg goed uit.
    "Hallo, ik ben Matthew, wie ben jij?" vraag ik hem.

    Jace Dream Duval
    Sasha geeft me net een kus terug - wat stevig dan wat ik verwachtte, wat eigenlijk wel fijn voelde - toen er op de deur geklopt werd.
    Mijn ogen, die ik gesloten had gehouden tijdens de kus, deed ik snel open. Mijn hand, die sasha eerst had vastgehouden, lag nu nutteloos op zijn been. Losgelaten werd ik niet; erg vond het niet.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [er is niemand in zaal drie of wel?]

    [Volgens mij is niemand van zaal 3 online. Behalve Jace, maar die word gegijzeld door Sasha. :'D]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Danny

    "Wat?" Hoor ik vanuit binnen.
    Er is dus iemand. Ik open de deur. "Nou, nou, iets liever tegen je nieuwe zaalgenoot mag wel, hoor." Zeg ik en kijk naar een jongen die het gezicht van een andere vasthoud.
    Ik negeer het en stap naar binnen.
    "Ik ben Danny." Zeg ik droog tegen zoal de twee jongens als Matthew en kijk rond.

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 13:07 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    -

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 13:05 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Matthew praat tegen Danny.]

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 13:06 ]

    Ludwig schreef:
    [Matthew praat tegen Danny.]


    [Ja al aangepast. ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Matthew
    Ik loop mijn zaal binnen en zie Sasha en Jace naast elkaar zitten. Ik schraap mijn keel en mompel een 'sorry'. Mijn tas kan ik nu niet klaarmaken, het zo teveel opvallen.
    "Er is straks dus een feest in de cafetaria. Jullie komen maar als jullie zin hebben," zeg ik tegen de drie jongens.
    "En trouwens welkom in zaal 2," zeg ik nog tegen Danny.

    [Oh, trouwens, volgende week ben ik een hele week weg, en om half drie moet ik straks naar Leuven. (no_chears)]

    Sasha

    "Nou, nou, iets liever tegen je nieuwe zaalgenoot mag wel, hoor.," zegt de jongen die binnenstapt. Ik laat mijn handen van Jace's gezicht glijden en leg er eentje van op zijn hand die op mijn been rust. "Ik ben Danny."
    Ik bekijk de jongen even. Knap. Hebben.
    Ik richt me terug op Jace en bijt even op mijn onderlip. Ook hebben. Ik breng mijn lippen naar zijn oor.
    "Misschien is het maar beter zo," fluister ik. "Ik weet niet of Julian dit wel leuk zou vinden, heb je al gezien hoe hij naar je kijkt?"
    Toegegeven, die twee passen veel beter bij elkaar. Met Julian moet ik ook nog even een praatje houden, want dit hele plot heb ik dus net verzonnen. Ik geef Jace een kus op zijn voorhoofd en trek hem recht aan zijn hand terwijl ik zelf op sta.
    "Ik ben zo terug, leid je wel even rond," zeg ik tegen Danny.
    Ik sleur Jace achter me aan naar buiten en kijk hem met een klein glimlachje aan.
    "Ik wilde je eigenlijk voor mezelf, maar het voelt niet juist," zeg ik zacht.
    Ik voel me beter nu dan al de hele dag, meer mezelf.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.