• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Peacekeeper
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - Dracy

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Rajah
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Mededeling aan alle kampeerders:
    Iedereen zal op zijn/haar bed een brief vinden.
    Hierin staat dat jullie verplicht tweemaal per week therapie moeten volgen.
    Als je gaat, mag je zelf kiezen welke begeleider je kiest.
    (Als deze begeleider het er mee eens is.)

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 12:37 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [*uit bed komt rollen* (:0 Waar zijn we?]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    [*is stiekem pas twaalf en heeft geen idee wat gedrogeerde mensen doen, wacht lekker op andere posts*]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Mignon

    Met een lachje volg ik de bewegingen van Patrick. Wanneer hij zijn glas leeg heeft sta ik bijna te springen van enthousiasme. De ontsnapping is nabij. Even flitsen mijn ogen naar Sasha die nog niet van zijn glas heeft gedronken. Ik bijt op mijn onderlip. Bijna zo hard dat het gaat bloeden. Ze scheldwoorden vliegen door mijn hoofd. Die hufter moet drinken.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Danny

    Ik kijk naar het drinken in het glas en neem er een slok van.
    Dan kijk ik weer rond. Van wie zou ik aandacht kunnen krijgen? Ik denk nog van niemand, ze moeten me eerst leren kennen denk ik.
    Ik neem nog een slok van de Cola, normaal ben ik er niet zo weg van, maar wat ik aangeboden krijg neem ik dan maar toch.
    Ik zie een lege stoel staan en ga erop zitten. Best wel goede muziek.
    Ik neem nog een slokje en zet dan het glas neer.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Matthew
    Ik loop de cafetaria binnen en zie al enkele kampeerders met hun cola rondlopen. Ik grijns en kijk naar ze. Daarna kijk ik zoekend rond in de ruimte, maar ik kan Mignon niet meteen vinden.
    Dan zie ik Mignon bij de muziekinstallatie staan. Ik loop in haar richting en tik op haar schouder.
    "Dat gaat hier wel goed," zeg ik grijnzend.

    [Roseeeeeerdd! Jij kan me vastwel samenvattinkje geven? *puppyeyes*]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Jace Dream duval
    'Ik ben niet zo goed in grote groepen mensen,' lach ik. ik voel me wat licht in mijn hoofd weer en sta voorzichtig op. 'ik denk dat ik het feestje maar oversla of zo. toch bedankt, Sasha.'
    Op dat moment bereikt een luid geluid mijn oren, want Patrick is tegen een tafel gevallen. Eerst verwacht ik dat hij geduwd is, of er een gevecht is, maar hij lijkt buiten bewustzijn.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Mignon

    "Dat gaat hier wel goed."
    Echt enthousiast ben ik niet meer.
    "Ja," zeg ik zachtjes.
    "Maar Sasha moet drinken."
    Als mijn ogen vuur konden spuwen was Sasha verbrand of in iedergeval gebraden als een mals kippetje. Met alle liefde had ik hem dan opgegeten. Als ik iemand mag opeten uit kanabalistisch opzicht is het Sasha. Er valt me een nieuwe jongen op. Leuk uiterlijk maar niet interessannt. Een wit schildersdoek die je nog volledig kan beinvloeden. Ik richt me weer tot Matthew.
    "Dat jij hiermee instemt verbaast me," grinnik ik.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Patrick is wel een watje hoor. Dat spul werkt pas na vijftien minuten.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Rajah schreef:
    [Patrick is wel een watje hoor. Dat spul werkt pas na vijftien minuten.]


    (Shhh (cat) ik heb geen verstand van drugs en het duurde me te lang.)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Sasha

    Ik neem mijn glas cola om er van te drinken wanneer me plots iets opvalt. Iederéén drinkt cola, uit een glas, gegeven aan hen door Mignon of de ander. Ik hoor Jace wel praten maar de woorden dringen niet tot me door. Als bij reflex laat ik mijn glas los en samen met het gekletter van glas hoor ik nog een bonk. Ik kijk op en zie Patrick liggen. Dat was niet wat er hoorde te gebeuren. Maar ik hoef de dader niet ver te zoeken. Met vuur in mijn ogen draai ik me om naar Mignon. Mijn hele lichaam trilt van de adrenaline, woede en spanning. Ik beweeg mijn nek een keer naar links en rechts om te proberen kalmeren. Het helpt niet.
    "Ren," zeg ik geluidsloos tegen de teef. Als ik haar in mijn handen krijg, dan gebeuren er ongelukken.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Matthew
    "Ja," zegt Mignon zachtjes, "maar Sasha moet drinken."
    Mijn ogen schieten in Sasha's richting. Hij zit gewoon bij Jace, maar hij heeft nog geen slok van zijn cola genomen. Ik zucht. Als hij niet drinkt, kunnen we ons plannetje om hier te ontsnappen wel vergeten.
    "Dat jij hiermee instemt verbaast me," grinnikt ze.
    "Mij verbaasd het eerlijk gezegd ook," geef ik eerlijk toe.
    "Normaal doe ik zo'n dingen niet. Ik hou me braafjes aan de regels en doe ik niet tegendraads. Oké, ik heb wel mijn mobiel en wat sigaretten mee, maar daar blijft het bij. Je hebt gewoon een slechte invloed op mij!"

    Mignon

    "Ren," zegt Sasha tegen mij.
    Mijn kille ogen zijn veranderd. Mijn ogen zijn kwaadaardig geworden. Ze flitsen en kijken hem spottend aan.
    "Ik was ook niets anders van plan," zeg ik zacht.
    Ik pak Matthew stevig beet en trek hem mee.
    "Je spullen," sis ik.
    "Pak ze. Ik. Wil. Weg."
    Als hij niet opschiet ga ik wel alleen. Uit mijn zaal haal ik snel mijn tas en de drugs verstop ik in Annabelle's tas. Even twijfel ik. Sasha heeft niets gedronken. Ik neem de drugs mee en ren naar zijn zaal. Snel rits ik zijn tas open en verstop ik het in zijn tas. Goodbye my dear.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Raine Yuliane Highfort
    In het midden van een aantal anderen jongeren sta ik een beetje hulpeloos rond te kijken. Ik vind het niet erg, nu heb ik even rustig de tijd om iedereen te bekijken je kunt vrij makkelijk zien wie de haantjes zijn en wie wat meer verlegen is. In mijn ooghoeken zie ik iemand tegen een tafel vallen, geïnteresseerd draai ik me om, er gebeurt een heleboel tegelijk ik kan niet zo goed bevatten wat. Twijfelend kijk ik nu naar mijn glas, het meisje dat daarstraks cola uit stond te delen is nu weggerend.

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 14:16 ]

    Matthew
    "Je spullen," sist Mignon opeens. "Pak ze. Ik. Wil. Weg."
    Eerst begreep ik niet waarvan dit opeens kwam, maar dan zie ik Sasha met vuurspuwende ogen naar Mignon kijken. Ik vlieg bijna naar mijn slaapzaal, gris mijn spullen - mobiel, paspoort, geld, eten en een beetje kledij - samen en volg Mignon.